- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz sasa311 #5020 üzenetére
Sose tartottam korrektnek, mikor jogszabályon lovagolva a user 3 év garival vesz high-end kártyát, aztán 2,5 év után ha elromlik (vagy roszabb esetben direkt megsüti...) akkor az aktuális high-end kártyát szeretné helyette cserébe.
Ennek azért lehet egy olyan olvasata is, hogy ez a szabályozó piactisztító hatású, ugyanis ha egy gyártó kártyáiból túl sokat visznek vissza pár hónappal a gar lejárta előtt, vagyis a korábban beárazott kereskedői kockázatot túlhaladja a bukta, akkor az a gyártó nem megbízható cuccokat gyárt, tehát a kereskedő nem fogja tartani, és el is mondja az azt kereső vevőknek, hogy miért nem tartja, plusz ajánl másikat. Így a sok gart kínáló de gyenge minőségű cuccok kihalnak szépen lassan. Nemcsak vásárlói bizalom van, hanem kereskedői is.
A direkt megsütés az sajnos olyan dolog, ami a kereskedő kalkulálandó kockázata.
-
Ariadne
őstag
válasz sasa311 #5020 üzenetére
A kisker tudna, ha akarna, és ha a többi kisker is akarna, ezt már sokszor leírtam. De persze ez nem megy, tudom, ez jön vissza mindig a kiskerektől. Akkor viszont ne legyen panasz, a jogi lehetőség megvan, ha csak sírni tudnak, ahogy sok vásárló is ("jaj mér' nem oldja meg helyettem állam bácsi"), akkor így jártak. A kisker akkor is köteles a 3 év jótállásos javíthatatlan cserélhetetlen kártya teljes eredeti vételárát visszaadni, ha a vásárlóval nem tud kompromisszumos alapon másképp megegyezni. Ezzel nem mondom azt, hogy tessék minden vásárló mindig kérje vissza, ezt is leírtam többször, sőt én sem ezt szoktam tenni általában, de nem tagadhatjuk le, hogy joga van hozzá. És ha a kereskedő pofátlan, hülyének nézi a vásárlót (ami szintén nem ritka), akkor bizony különösen nyugodt lelkiismerettel követelheti a pénzét a vásárló.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen