-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
Szia
A táppal úgy tűnik a megnyertem a harcot a bolt ellen , átvette letesztelte rossz. elküldték és valszínű vagy csere vagy újat adnak 2-3 hetet mondtak. (csere jobban tetszene)
vagy az hozott eredményt hogy az első alkalommal megemlítettema fogyasztóvédelmet és látványosan megnéztem hol van a vásárlók könyve, vagy az importőr már 2 év gart vállal
a fülhallgatót bőven 6 hónapon túl vagyok már, 2 éves gyártói gart szeretném érvényesíteni-ezzel sajna még nem tudtam bemenni, nagyon messze a szervíz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs