-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz sasa311 #8029 üzenetére
Nem nagy érték, néhány ezer volt. De akkor már nyeljen le az ember mindent, mert azt gondolja a bolt, hogy ilyen kis összegnél úgysem fog a vásárló kermihez fordulni és a bevizsgálás költségét esetleg bírósági úton követleni? Erre apellálnak? 1-2 napja járt le az 1 év a vásárlás óta, de mivel volt náluk javításon kb 1 hetet, és tudtommal ezzel az időtartammal a szavatossági idő meghosszabbodik, így még az 1 éven pont belül vagyok. A termék bevizsgálásától nem fosok, nem szétvágott, szétrúgott stb hiba, hanem a talp alsó része ragasztva van és az szépen kezd körben leválni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Tudományos Pandémia Klub
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Politika
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen