- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ehh, ez szívás... Tkp az alaplap közvetve magának okozta a hibát, valszeg anyagfáradás miatt megadta magát a műanyag. Elvileg ez szerintem simán ''garanciális'' hiba, ha 1 éven belül vagy, neki kell bizonyítani, hogy te törted el, ez kb. lehetetlen, csere ugyanolyanra vagy ha nem megy, vételár visszafizetés.
Na a gyakorlatban ezt viszont baromi nehéz érvényesíteni... Olyan nincs, hogy ''törés nem garanciális hiba'', ezt csak a kereskedők szeretik leírni, de attól ez még a világon semmit nem jelent, mert hátrányosabb, mint a vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok tartalma, ezért semmis (az első évre legalábbis mindenképp). A lényeg azon van, hogy az első évben vélelem van arra, hogy gyártási hiba a hiba, így ha bizonyíthatatlan, mitől adta meg magát (külső v. belső hatásra), akkor ők buknak. Többéves gyártói garanciánál a további években is lehet ilyen, attól függ. Ha meg nem vállal többet a gyártó, megfordul a dolog, és a második évtől - ha megkérdőjelezik - neked kell(ene) bizonyítanod, hogy gyári hiba, ami megintcsak kb. lehetetlen. Hát ez a helyzet.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen