-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
A Cora ugy szunt meg azt hiszem, hogy a garis ugyintezes valahogy megmaradt, guglizz utana/vedd elo a blokkodat, hogy mi volt a Cora rendes cegneve, es tessek megnezni a cegjegyzeken, hogy el-e meg a ceg papiron, ha igen, akkor ott a cim, hol kell erdeklodni.
(teljesen off, de amugy az elektromos, villanyfutos palackzsugorito letet valahogy nem ertem, szinte teljesen egyezo vegeredmenyt lehet elerni az erokaros kezi zsugoritoval, anelkul, hogy a, le kellett volna gyartani tokfolosegesen egy ilyen keszuleket, b, elhasznalnal egy rakas energiat a zsugorito mukodesere)[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
-
MCGaiwer
addikt
biztosító vállogatja. szomszédunkban volt egy konyhatűz, kifizettek nekik mindent meg vettek még 2 105cmes lcd tévét is abból amit a biztosító adott...
illetve az sem igaz, hogy a legolcsóbbat érdemes kötni. ha a te 20%os visszaosztásodat veszem alapul, akkor a legtöbb ügyféllel, drágább díjjal rendelkező tud a legtöbbet visszaosztani a 20%ból. bizonyos kárszint alatt nem is foglalkozik az ellenőrzéssel, hanem kifizeti, míg a kisebb biztosítók minden fillért próbálnak megfogni, ezért inkább 2x ellenőriznek minden igényt.
[ Szerkesztve ]
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
axioma
veterán
Betetdijjal kapcsolatban: spar a panaszra visszairta (kozpont), hogy sajat szabalyzatuk szerint adott ev dec.31-ig kell kifizetni, es vasarlastol fuggetlenul, errol a boltot is tajekoztatta.
Ugyan jogszabalyilag meg 5 evig lennenek kotelesek... de mindegy, ezen a bakin lepjunk tul.
Bement a ferjem, viszi a levelet. Hat ok nem kaptak semmi ertesitest. Kihivtak a fonokot, az vegul (kb. 10 perc huzavona) a penztaros sipitozasa mellett (hogy fog neki eltunni az a minusz) odaadta.
Azt nem tudom, hogy legkozelebb erdemes-e odamenni... merthogy nem megoldottak generalisan a problemat, hanem valamit ide-oda fognak adminisztralni. Ami mar csak azert is erthetetlen, mert az interspar mintha ugyanaz a ceg lenne, es ott alapbol mukodik (csak az meg nekunk ritkan esik utba). -
bullseye
addikt
Sőt, ukránokkal! És rájuk gyújtod az épületet, de térden lövöd őket, hogy ne tudjanak kimenekülni...
Elsőre meg kell próbálni normálisan. Elég akkor előkapni a fogyvédet és egyéb fenyegetéseket, ha amúgy nem segítenek.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Nem, max. néha ügyfélszolgálatozok máshol, más ügyekben. És tudom, hogy ha normálisan adja elő valaki a baját, jobb eséllyel foglalkoznak vele normálisan, illetve ha valaki rögtön balhézik, akkor megeshet, hogy a szabályokat betartva, de szívatják érte. + az erkölcsi győzelem is azé, aki normálisan áll hozzá, és csak akkor keményít be, ha hülyének nézik.
Ebben az esetben mondjuk jó eséllyel ez történik, így én kedvesen de határozottan közölném, hogy a 2 hónappal már messze kimerítették a "jelentős kényelmetlenséget", úgyhogy vagy adjanak egy cserekészüléket, ha további időre van szükségük, vagy rendezzék vissza a megelőző állapotot.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Immy
őstag
válasz axioma #10432 üzenetére
Addig nem nyithattam ki, amíg nincs kifizetve. Most miért hazudnék? Számomra lenne abból bármilyen előnyöm??
A boltból szoftver nélkül hoztam el, mert a boltos leszedte róla. Azóta nem kapcsoltam be, de ma visszaviszem és kíváncsi vagyok mi lesz vele...
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
asdf_
veterán
válasz axioma #10446 üzenetére
HA definialtak. Mert en mindenhol csak 2 ev meg 3 eveket latok, aztan hogy-hogy nem, valahogy mindig csak akkor derul ki, hogy az a 3 ev az tulkepp csak 1+2, amikor garizni kene a cuccot. Namost ha en vevo lennek, akkor azt mondanam, hogy kisapam, ha reklamozni jo volt, hogy 3 ev garis a cucc, akkor b+ eljarni is eszerint tessek, ha nem volt kiscsillag, kisbetu, egyeb feltetel, akkor igy jartal.
-
psg5
veterán
válasz axioma #10707 üzenetére
Fogyasztóvédelemnél feljelentés, ők kivizsgál, eljárás, bírság. Vagy megállapít, hogy a szoróanyagon weboldalon apróbetűben feltünteti, hogy illusztráció, érdeklődjön a boltban stb. Ekkor eljárás megszűnik.
Sajna a jogszabályalkotónak kellene szigorúbban szabályozni ezt a kérdést.
De egy feljelentést asztalcsapkodást, minden esetben megér.#10706) laszlohu: Biztosan rosszak az információid, (persze ha a fogyasztóvédelemre gondolsz pontosan) jóval kevesebb a büntetés egy pár éve, ami a kisvállalkozásokat érinti. (multiknál valóban)
Az meg hogy több minden miatt lehet ellenőrizni az más kérdés.
Egyébként szerintem ez nem teljesen fogyasztóvédelmi kérdés.
Annyi, hogy sajna itt is érvényes, hogy mindegy mennyre nem látható, de ha megtalálható minden szükséges info rajt, akkor megállja a helyét. Itt is komolyabban kellene venni a jogszabályi "jól látható módon"-t.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz axioma #10716 üzenetére
"De ugye itt a jogi csurcsavaroson kivul is 3 entitas van"
Nem, nincs. A magyar jogban a csúrcsavarral védhető és kész, hiába szeretnénk mást belelátni...
De ettől függetlenül, pár kört megér a dolog, akár Fogyvédnél is, mert azért nem mindenhol tuják jól védeni, nem mindenhol van "csurcsavaros" jogász#10717) laszlohu: Dehogy javasolok. Egyébként valóban vicc. De ha javaslat, akkor inkább a gyártóval/importőrrel való kapcsolatfelvétel az ideálisabb, felhívni a figyelmét, hogy ugyanmár nyomtasson a jogszabályi előírásoknak megfelelő cimkét oszt küldje meg.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
-
psg5
veterán
válasz axioma #10728 üzenetére
Nagyon gyenge lábon állna a fogyasztói hadakozás. Az újság elején külön leírják, hogy nyomtatási hibáért felelősséget nem vállalnak és egyes termékek szimbolikus fotók.
Szerintem nyomtatási hibával jönnének.
Akkor fogható, ha ezt a ZTE Blade V-t nem 44999.-Ft ért adják (ekkor mindegy az összemosásuk). Ha annyi, akkor mindegy, hogy mi látszik, az apróbetűvel védik.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
Topikgazda
-
asdf_
veterán
válasz axioma #10884 üzenetére
Ha elotte ismertetik, hogy az iso akarhany szerint kezelik a pixelhibat, akkor nem. Aszerint egymillio pixelre 2 doglott pixel/5 subpixel eshet. Namarmost egy FHD kijelzo 1920*1080=2 073 600 pixel, ergo 4 doglott full pixel/10 subpixel meg okes a szabvany szerint. De mondom, kizarolag akkor, ha elore tajekoztatnak a pixelhiba lehetosegerol.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz axioma #10884 üzenetére
Nézd, én nem nézegetem egy TV-n, (telón, tableten) a pixelhibákat, hanem használom. Nem régen vettünk egy 32"-os LCD TV-t azt gondolod, hogy foglalkoztam azzal, hogy hány pixel döglött? Megmondom, nem foglalkoztam vele, mert ha megkeresem, akkor örökké látni fogom. Ha nem keresem akkor meg mennyi az esélye hogy sok pici pixel közül ezt a párat kiszúrom? Semmi.
Nem azt mondom, hogy nem árt az óvatosság, de akinek ez a legnagyobb gondja, az megérdemli. Minden kijelző vannak hibák, felesleges rugózni rajta.
Retro
-
Attix82
őstag
válasz axioma #11206 üzenetére
Pedig nem
Volt is egy gyakorlati eset egy ismerőssel, webshopból rendelt egy elektromos borotvát. Tönkrement 2 hónap után. visszaküldte a saját költségére. Rá akarták verni a visszaszállítást.
Mondtam neki linkelje be ezt, és téríttesd meg az oda szállítást is (volt papírja az utaztatásról)....kis csend után a bolt kérte a számlaszámát és visszautalták neki a költséget + ingyen vissza szállították a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
s3toraph
senior tag
válasz axioma #11349 üzenetére
Nem tudtam az 1 év kitételről, ha szervizben töltött időről és azzal hosszabbodásról van szó. Valahogy ezt nem említik meg sehol... Most öcsém samsung notija van szervizben (jack csati hibával), a kiterjesztett +2 hónap gari március 31-ig tart rá, igazából ezért érdekel.
Köszi az infót!(#11350) asdf_:
Köszi, okosabb lettel!
Pfff ez az önként vállalásos téma, ezek szerint minden egyes boltnál érdemes utána olvasni, mert jöhet meglepetés 1 év után, ha gond adódik.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
laszlohu
addikt
válasz axioma #11349 üzenetére
Gondoltam itt többen olvassák, és hátha igazságosabb lesz a rendszer a jövőben.
Ezzel a témával kapcsolatban már régebben, amikor kezdték osztogatni a
kék kukákat,
felhívtuk őket, és azt mondták, hogy BT(Betéti Társaságoknak ) - knek
nem jár, csak ugye ez szerintem fogyasztóvédelmi szempontból nem igazságos.[ Szerkesztve ]
-
laszlohu
addikt
válasz axioma #11353 üzenetére
Értem, amit mondasz,
Más :
Nálunk még nem nyílt meg a lakossági hulladékudvar,
de akkor ezek szerint ezzel sem leszünk kisegítve, ha megnyílik,
mivel cégek nem vihetnek szemetet oda.Magyarul azt mondod, hogy a cégek gondoskodjanak a saját szemetük elszállításáról ?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz axioma #11353 üzenetére
A problema az, hogy mondjuk nezz egy kis par fos kft-t, ahol ugyanugy teleb**sszak szorolappal a postaladat, neadjisten a dolgozok isznak pet palackos vizet, uditot. Ahol csaladi hazas kornyezetben ugyanugy egyetlen 120 literes kukat visz el a szemetes egy cegtol, mint a szomszed nem cegtol, ott szerintem sem kene ezzel szopatni a cegeket, mert elvileg ugye az lenne a cel, hogy minel tobbet reciklaljanak. En is orultem, amikor jott a ceghez a szorolap, hogy hozzak a kukat, aztan en is nagyot koppantam -es anyaztam-, hogy nekunk nem jar. Ott, ahol 40-50-en dolgoznak, ott nyilvanvalo, hogy oldjak meg mashogy (sot, nem csodalkozenk, ha torvenyileg elo lenne irva neki, hogy hogyan is van az a mashogy).
-
optikus
senior tag
válasz axioma #11633 üzenetére
azert ez nem ilyen fekete-feher, nagyon sok ember nem valaszthatott, adtak es kesz, raadasul a legtobb esetben a fizujat lecsokkentve eszi nem eszi alapon le kellett nyelnie. nyilvan valo hogy sokan megprobaljak kihozni belole amit lehet, es valahogy megfoghato eszkozre, netan kp-re valatani. ezt meg ugye kihasznaljak az ilyen cegek es bepalizzak oket. persze lehet mondani olyanokat hogy a te valasztasod volt meg hogy el lehet menni mashova dolgozni, csak ugye ezt a karosszekbol konnyu irogatni. a dolgot meg bonyolitja hogy a szep kartyan belul meg vannak kulonfele celzott alszamlak amikkel meg nagyobb a kavaras es van olyan hely ahol ezekkel is elegge trukkoznek.
masik tema a lebukas veszelye. hat sztem majdnem 0 kozeli. egy ismerosomet eleg szepen atqrtak ilyen szep kartyas temaban, ezek utan bejelentest tett irasban az elfogado helyen. termesztesen igergettek mindent de semmi nem tortent. a csucs az volt mikor veletlen cc-ben ott maradt az egyik belso leveleben az o cime is es konkretan lekocsogoztek meg jo kis szmajlikat tettek oda es o is megkapott egy ilyen levelet. na akkor bedurrant az agya bejelentest tett a fogyi vedelmenel, aztan az otp-nel, valami miniszteriumnal stb. gyak mindenhonnan lepattintottak mondvan nem az o hataskoruk menjen a masikhoz (ahonnan ide kuldtek) stb. vegen ott tartott mar a levelezesben hogy oke benyelte a bekat de mit lehet tenni hogy maskor ilyet ne tudjanak jatszani vele? nem kapott ertelmes valaszt, semmit nem vizsgaltak ki erdemben es semmi nem is tortent. innentol fogva nem nagyon hiszek abban hogy barki meguti a bokajat, plane ilyen relativ alacsony osszegu manipulalasoknal.Buy books not gear.
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12500 üzenetére
Variálni nem lehet az árakkal, számla alapján kell menni, vagyis ami ott szerepel azt kell visszafizetni.
Mindkét félnek lesznek minuszos költségei, ezt el kell fogadni.
A bolt szállítási költsége minusz , és kap egy alig használt laptopot amit már új áron nem tud eladni. (hasra ütök 1-3% bukik ennek az eladásával , ami 300knál már nem elhanyagolható)
Fogyasztó: visszautat kell fizetnie.
[ Szerkesztve ]
-
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12772 üzenetére
Csak azt veszed meg , hogy az adott garancia ideig biztos tudod használni a terméket, az, hogy mondjuk ez az idő 10%al megnő a javítások miatt, az már más tészta.
Viszont ha cserés a termék, akkor már jól is jártál ....pl most is egy csávónak a garis idő - 1 hónappal gajra ment a lapja, kapott egy zsír újat, ami többet tud, és ezzel 3 év garit is. Simán jól járt.
"10 garis keszulekhez veszel darabonkent tartalekot, mert hatha elromlik? Vagy annyi penzed kell legyen - kvazi a garancia mint igeret feltetelekent - pluszban, hogy akar egymas utan potold?""
Csak akkor kell B terv ha már tönkrement, nem akkor kell venni amikor a vásárlás történik.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz axioma #12781 üzenetére
Azért ez nem így megy ám.
Ma azt lehet eladni, ami olcsó, szinte gari se kell rá, csak olcsó legyen. Vevőknek meg olyan igényei vannak, hogy néha osztani kellene 2-vel.
Én azt veszem észre, hogy a lehetetlen márkákat keresik/kedvelik, nyilván olcsóság miatt, ha meg elromlik és hónapokat tölt szervizben, akkor így járt.
Taboknál megfigyelhető ez és okos telefonoknál, hogy kilóra veszik az "ipari hulladékokat", ami 1-3 hónapon belül tönkre is megy és mehet a levesbe, de akkor sincs baj, mert veszi az új olcsó db-ot.
Arról nem is beszélve, hogy a websopok szinte tönkretették a kereskedőket, néha 1-2k-n képes az ember spórolni, aztán mikor elromlik és 200+ km-t kell utaztatni a cuccot, hogy garanciáztassa, akkor meg a száját húzza....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
őstag
válasz axioma #12781 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy a sok webshop / kereskedő miatt a termékek árától független a nyereség...vagyis ha veszel 15kért valamit, X a haszon. Veszel 150 000 Ftért X a haszon.
Értékfüggetlen az egész. Garanciális ügynél is termék termék, 500fos és a 120e ftosnak is ugyan az az ügymenete.
Amúgy a hiba % kb egyforma mindnél, mindenképpen tartaniuk kell az 1-2%os hibahatárt mert máskülönben a neten úgyis elterjedne, hogy ezt ne vedd meg kategória.
A használat megint más, pl egy tablet 3x lett javítva , mert első esetben ráült az illető, de persze tagadta, berepedt a kijelző alatti touchpad + a töltő bemenő része letört belül. Megjavíttattam.
2. ahol ráült valami nem ok mert a touchpad hajszárepedés keletkezz , mert 10 alkalomból egyszer beragad és többször érzékeli ha hozzáérsz. Az egész kijelző ki lett cserélve.
3. Az aksi nullat mutatott, csak halózatról volt képes működni, és amikor megmozgattam az aksi mozgott benne, vagyis megszakadt az aksi és a panel közti kapcsolat. Javítva lett.
Kérdezem azt ,hogy jogosan van felháborodva az ügyfél? Nem hinnem, már az első esetbe elküldhettem volna fizikai sérüléssel, de ezt persze már el is felejtette, csak az van benne, hogy hányszor kell javítani a tabletet, közbe meg a ráülése miatt keletkezett az egész.
-
optikus
senior tag
válasz axioma #13255 üzenetére
hat sztem tobb okbol, atvette es a skypeos igergetes az nem hinnem hogy szerzodes. becumiztattak. nem baj kaptak egy negativ reklamot. en a helyeben a skypeon megdumalnam hogy ha nem akarnak egy vasarlok konyvebe valo beirogatast akkor nyeljek be a visszapostat.
Buy books not gear.
-
Attix82
őstag
válasz axioma #13255 üzenetére
A gond ezzel, hogy meg elállás se lehetséges mivel nem jött létre a két fél között a szerződéskötés. Ami abból áll, hogy írásba (emailen) kap az ember egy megrendelőt, amin minden fontos információ rajta v an.
Egy Skype nem tekinthető semmilyen formában szerződéskötésnek.
Jogileg még elállás sem lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Lenovo ideapad C340 / i3-10110U / 8 GB / 1 TB SSD / FullHD érintőkijelző
- RAZER BlackWidow V4
- Eladó/cserélhető iPad Pro (2018) 11", 64 GB, WiFi, Space Gray, 94% BH + tok
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen