- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ha nem tudják javítani és cserélni sem, akkor kötelesek az eredeti vételárat visszaadni, függetlenül attól, hogy cégnévre vagy egy kiskernél egyénileg lett vásárolva. Ez benne van a Ptk.-ban, kötelező. Hogy mit tudsz csinálni? Hát, sok lehetőséged nincs, próbálj meg erélyesen fellépni és lobogtasd a jogszabályt...
Kiskernél annyiban jobb vásárolni, hogy akkor kedvezőbb szabályok vonatkoznak rád (pl. 3 napon belül ha elromlik, javítás helyett csere, 15 napra kell törekedniük a javításnál, stb.). Ja, és rájuk lehet hagyni, szenvedjenek csak a nagykerrel, feléd akkor is kötelesek teljesíteni, ha a nagyker nem akarja..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Osiris
őstag
A dolog úgy ért véget, hogy 45eFt kp.-t visszaadtak.. végülis így már jól is ki lehet jönni a dologból.
Mindenesetre a lényeg az, hogy a NAGYKER GARANCIA gyakorlatilag annyit jelent, hogy a meghibásodott alkatrészt vagy cserélik, vagy ha az nem megoldható (pl. mert már nem gyártják), akkor egy hasonló tudású másikat adnak helyette amit viszont nem kötelező elfogadni. Ekkor az utolsó lehetőség a pénz visszafizetés, de ilyenkor úgynevezett ''napi árat'' számolnak ami a most is kapható hasonló tudású alkatrész árát jelenti (áfával!).
Ha valaki hasonló cipőben jár akkor erre számíthat.
A 7900GT kártyánk esetében ez a megoldás nem volt teljesen előnytelen, mivel ha a kártya nem romlik el, sokkal olcsóbban lehetett volna csak eladni és sokkal nagyob ráfizetéssel vehettünk volna egy jobb vga-t..
Üdv. -
Ariadne
őstag
Nincs olyan jogszabály, ami x javítás után cserét vagy vételár visszafizetését előírná. A fogyasztóvédelem, főleg ha mailben kérdezed, tájékoztat a jogaidról, ennyit tehet.
ilba: Ahogy feljebb is leírták már, annyit tehetsz, hogy a neked okozott jelentős kényelmetlenség miatt másik ugyanolyan gépre való cserét kérsz, ha pedig ez nem megy, vételárat vissza, és új gépet veszel. Ha nem tudják megjavítani, akkor nem tudják, más megoldást kell választani...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen