- DIGI kábel TV
- Windows 11
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz -Jackson- #150 üzenetére
Szerintem ki kell cserélniük, mégpedig a Ptk 248. § alapján, annak (1) bekezdése ugyanis a következő:
Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti.
Tehát ha azzal jönnek, hogy biztos másik hűtőt akartál felrakni, vagy bármi más módon te okoztad a törést, akkor csak simán közöld velük, hogy ezt nekik kell bizonyítani, és amennyiben nem teszik meg, akkor cseréljék ki. Ha nagyon kekeckednek, akkor érdemes a fogyvédőkhöz fordulni első körben.
ez persze az én véleményem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Politika
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Mobil flották
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen