- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Milyen routert?
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
classic B
aktív tag
Sziasztok!
Online rendelt tévé 14 napon belüli visszaküldésével kapcsolatban kérdeznék.
Jeleztem az üzletnek, hogy elállnék a vásárlástól. A válaszlevelük rendben volt, kivéve egy dolgot. Azt is írták benne, hogy megnézik a tévé memóriájában az üzemórát, hogy valóban csak kipróbált termékről van szó vagy használtról. Ez meg mit jelentsen?Úgy tudom ez nem lehet szempont a bevizsgálásnál. Az teljesen oké, hogy sértetlen és hiánytalan legyen, de az, hogy mennyi képernyőidő volt, meg mennyi üzemóra, az teljesen nonszensz. Egyébként meg sehol nincs leírva, hogy hány óra számít kipróbálásnak és mennyi használatnak. Vagy igen?
[ Szerkesztve ]
-
classic B
aktív tag
Az online vásárlásnál a 14 napon belüli elállásnál jól tudom, hogy a pénzt az elállás bejelentésétől (és nem a termék üzletbe történő visszaérkezésétől) számított 14 napon belül utalják vissza? Ha ez nem történik meg időben, akkor mi van olyankor?
[ Szerkesztve ]
-
classic B
aktív tag
válasz
Superhun #27246 üzenetére
Április 21-én jeleztem nekik, hogy élnék az elállási joggal. Április 22-én visszaküldtem, ami elmondásuk szerint 26-án érkezett be hozzájuk. Aznap elkérték a számlaszámomat. Május 6-án írtam nekik, hogy nem érkezett még meg a visszatérítés. Erre írták, hogy május 10-ig kell, hogy megkapjam a jogszabályok szerint. Erre nem mondtam semmit....... Május 10-én este írtam nekik, hogy még mindig nem kaptam vissza a pénzt. Május 13-án felhívtam az üzletet, hogy mi a probléma. Azt mondták utánanéznek és rendezik. Ma, május 14-én ha nem jön, akkor megyek tovább az általad javasolt békéltetőhöz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BMW topik
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- OTP Bank topic
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- További aktív témák...
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen