- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
run4fun
tag
Sziasztok! Aquanal gariztatok egy TV-t, ami véletlenszerűen ki-, majd bekapcsol, akár órák telnek el. Visszadobta állítólag a szervíz, hogy náluk nem jelentkezett a hiba. Most küldjem vissza megint és menjen a ping-pong? Van más lehetőség? Köszi!
-
run4fun
tag
Sziasztok,
Aquával intézek garanciális akciókamera javítást. Szerviz munkalapot 09.22-én állítottak ki, amire teljesítési határidőként 10.30-at írtak.
Mehet nekik az email arr hivatkozva, hogy mivel a 30 nap letelt, így kérném a cserét, ha pedig nem megoldható, akkor a visszautalást 8 napon belül?
Ami megnehezítheti a dolgot, hogy kamera alatt bontották a csomagot és megjegyezték, hogy látnak rajta "sérülést" (felületi karcokat, valamint műanyag tok sérülését, hisz egy akciókameráról beszélünk...), amire én válaszoltam, hogy ennek nem kéne gondot okoznia a bluetooth csatlakozásban és lefagyásban. Visszadobhatják így ennyi idő után, hogy helytelen használat miatt romlott el és nem él a garancia?
Köszi szépen! -
run4fun
tag
-
run4fun
tag
Sziasztok,
köszi a segítséget a nem rég beírt Aqua-s akciókamera témában, 2 nap alatt még nem tudtak válaszolni egyelőre. Ha a héten nem válaszolnak, akkor hétfőn megírom nekik a számlaszámom, hogy ide lehet utalni, mert kedden amúgy is letelne a 8 nap.Másik téma:
Electroluxtól vettünk beépíthető konyhai eszközöket. Ahhoz, hogy megmaradjon a garancia, kötelező Electroluxszal szerződött villanyszerelőnek üzembehelyeznie ezeket vagy bármilyen számlaképes villanyszerelő üzembe helyezheti a gépeket?Köszi szépen!
-
run4fun
tag
Válasz jött a szerviztől az átvételtől számított 34. napon, hogy a "A gyártó szervize visszajelzett, jótállás keretein belül az ügyet nem kezelik. Fizetős javítást ajánlottak fel töltőtok FEDÉL cserére, ami 5500 ft."
Ezt nekem el kéne fogadnom, vagy ilyenkor mit tudok tenni? Több, mint egy hónap telt el azóta, hogy szervizlapot állított ki a bolt.
Amit még nem értek...a kamerának a töltőtoktól függetlenül (abból kivéve) is kéne működnie, nem látom, hogy egy tok fedélcserétől hogyan javulna meg. -
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26262 üzenetére
Köszönöm, megírtam, hogy hétfőn jár le a 30 nap utáni 8 nap, így addig kérném a pénz visszajuttatását.
Ha esetleg mégis be kéne írnom a vásárlók könyvébe, akkor azt hogyan tegyem meg? A helyi boltjuk, ahol vettem az eszközt az megszűnt. Bemehetek bármelyik másik üzletükbe? -
run4fun
tag
válasz
MaxxDamage #26264 üzenetére
Mennyire részletesen írhatok a vásárlók könyvébe? Van maximum hossz?
És mit kell tudni még erről a beírásról? Bemegyek, elkérem a vásárlók könyvét, beírok. Kapok belőle példányt? Alá kell írniuk vagy pecsételniük? Ennek lesz valami azonosítószáma, amivel aztán fordulhatok a békéltető testülethez?Múlt héten csütörtökön megírtam a boltnak, hogy köszi, de nem kérem a fizetős javítást, mivel amúgy is 30 napon túl vagyunk már és most hétfőig (30+8.nap) érkezzen meg a cseretermék/pénz. Semmi reakció. Most hétfőn délután 3kor pedig újra írtam, hogyha estig nem érkezik meg az összeg (mivel a cseretermék feladásáról nem jött semmi infó), akkor vásárlók könyvébe írom az esetet és békéltető testülethez fordulok. Erre sincs reakció azóta sem.
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz
MaxxDamage #26302 üzenetére
Meg is jött a válasz a bolttól.
Itt valami félreértésről van szó.
A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését visszautasította a szakszerviz, mivel a sérülés a végfelhasználó nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
Az átvételi jegyzőkönyvön szerepel a sérülés, amit a termék kibontása/átvétele közben tapasztaltunk, melyről dokumentumot és tájékoztatást is kapott.
„A kamera alsó részén fizikai sérülés látható, melyről fényképek készültek. A kibontás kamera alatt történt.”
Amennyiben nem kéri a javítást, a készüléket visszakérjük a szakszervizből és az el és visszaszállítás terhének megfizetése mellett visszakapja.
Abban az esetben, ha szeretné hogy elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerüljön jelezze.
Tehát a termék vételárának visszafizetését elutasítjuk.
Én tudatában voltam beküldéskor, hogy vannak rajta fizikai sérülések, pár milliméteres karcok, festék lekopva, stb.
De a lényeg itt most az, hogy szeptember 22-én munkalapot írtak róla, hogy garanciális ügyintézés miatt felvették a kamerát.
30 napon belül nem sikerült dűlőre jutniuk, hogy mi lesz a kamera sorsa, majd a 34. napon írták, hogy garanciálisan nem javítható, csak ráfizetéssel és akkor is egy burkolatcsere díjat számoltak volna fel, ami kétlem, hogy megoldana wireless kapcsolódással kapcsolatos dolgokat.
Jogosan reklamálok én a pénzemért, ha 30 nap alatt nem tudtak mit kezdeni a problémával, majd pár napra rá írták, hogy nem garanciális a hiba forrása? -
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26311 üzenetére
Igen, ezt már linkeltem és be is másoltam nekik a 34. napon elküldött emailemben, amire jött ez a válaszuk, hogy "valami félreértés történt".
De most az utolsó emailemben is megerősítettem, hogy a helyzet az, hogy 30 nap lejárt, innentől nem számít, hogy mire jutnak a kivizsgálással.
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26311 üzenetére
Továbbra sem jutottunk dűlőre Aquaval, ma írtak emailt ismét. Eddig még nem tudtam megoldani, hogy vásárlók könyvének közelébe kerüljek, de holnap megyek fel Pestre kifejezetten ebből a célból.
A mai levelük (amit már kétszer küldtek el):
"A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését visszautasította a szakszerviz, mivel a sérülés a végfelhasználó nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
Fizikailag sérült, törött termék árát visszautalni nem áll módunkban.
Az átvételi jegyzőkönyvön szerepel a sérülés, amit a termék kibontása/átvétele közben tapasztaltunk, melyről dokumentumot és tájékoztatást is kapott.
„A kamera alsó részén fizikai sérülés látható, melyről fényképek készültek. A kibontás kamera alatt történt.”
Amennyiben nem kéri a javítást, a készüléket visszakérjük a szakszervizből és az el és visszaszállítás terhének megfizetése mellett visszakapja.
Abban az esetben, ha szeretné hogy elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerüljön jelezze.
Tehát a termék vételárának visszafizetését elutasítjuk."Továbbra is nekem van igazam azzal, hogy 30 napon belül nem kaptam tájékoztatást arról, hogy nem garanciális a hiba és így jogosan tartok igényt pénzvisszatérítésre?
Valamint ilyen esetben nincs olyan, hogy "kártérítés"? Lassan 60 napja van náluk a hibás termék (ami szerintük nem garanciális hiba), de pénzt még nem térítettek vissza annak ellenére, hogy 30 napon belül nem történt semmi a leadott termékkel. -
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26400 üzenetére
Voltam bent a hozzám közelebb eső üzletben. A srácok vakarták a fejüket, meg azzal jöttek, hogy nem náluk lett leadva és hogy a másik üzletben kéne ezt beírni a vásárlók könyvébe, mert ott a Dot-Compker a tulaj, itt pedig nem, stb... de elkértem és beírtam a sztorit a vásárlók könyvébe,ha már ott voltam és hozzátettem, hogy ha nem ti vagytok a termékért felelősek, akkor nem lesz belőle semmi problémátok.
Most pedig, 2 órára a beírás után jött egy email a szerviztől:
"Kedves ***!
Sikerült kicseréltetnem egy újra leadott termékét.
Kérem válaszként küldje el címét és elérhetőségét a visszaszállítás miatt."
Október 30-án (30+8.napon) jeleztem nekik:
"Amennyiben a fentieknek megfelelően nem érkezik meg ma a vételár a fentebb megnevezett számlaszámra (futár érkezéséről nem kaptam tájékoztatást, hogy hozna csereterméket, valamint itt szeretném jelezni, hogy innentől csak a vételár megtérítését igénylem), akkor vásárlók könyvével viszem tovább az ügyet. "
Mivel ilyen "korrekt" velem az Aqua, így én nem szeretném a csereterméket, nem szeretnék a jövőben velük bármit is intézni probléma esetén. Köteles vagyok elfogadni a csereterméket, főleg ennyi idő után? Mondhatom azt, hogy ~köszi nem kell, ahogy írtam is korábban küldjétek a pénzt?
Ebben az esetben a teljes számla összege (termék+szállítás ktsg, utánvét díj) vagy csak a termék ára jár vissza?[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26404 üzenetére
Köszi, szerintem elfogadom... na és persze jelzem azt is, hogy jöhet a cseretermékről a számla aktuális dátummal.
Akár egy a tulaj, akár nem...felettébb különös, hogy miután beírtam a könyvbe a tényeket egyből változott az álláspontjuk...aztán lehet puszta véletlen...
Köszönöm szépen mindegyikőtöknek a segítséget, remélem a cseretermék már minden szempontnak meg fog felelni. -
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26404 üzenetére
Sziasztok ismét!
Régóta futó Aqua-s ügy...
Vásárlók könyve beírás után hirtelen meg tudták oldani, hogy cseréljék egy újra a terméket...na ja. Ma jött meg a futár. A csere úgy néz ki, hogy visszakaptam a régi dobozom a régi kiegészítőkkel (töltőtok, nyakbaakasztó, fejre tehető kiegészítő, usb-kábel) és kaptam egy új, dobozos kamerát (külön is kapható amúgy a töltője és a kamera). Úgy voltam vele, hogy mindegy, ha működik így, hát legyen, az hogy van felületi karc a töltőtokon az nem zavar.
Jobb a helyzet, tokban használva legalább működik a felvétel, nem fagy le a kamera, rögzít. De a töltőtok -aminek vezetéknélküli távirányító is a funkciója- nem vezérli a kamerát, hiába próbáltam meg resetelni az eszközöket, gyártói leírás alapján párosítani, stb. Szóval én ezt még így mindig nem fogadom el.
Egyrészt új termékre való csere alatt én azt érteném, hogy vettem egy terméket, ami egy komplett csomag volt kamerával, töltővel, stb kiegészítőkkel, amit ugyanígy kicserélnek, dobozostól, mindennel együtt.
Ehelyett visszakaptam félig a régi cuccokat és egy új kamerát, valamint egy papírt a cseréről, amin rajta volt a régi sorozatszám, új sorozatszám és garanciaidők.
Na most ha netán probléma lenne a későbbiekben a visszakapott régi kiegészítőkkel, akkor ők a belső rendszerükön lehet azt látnák, hogy cseretermékként kaptam egy új kamerát és erre él a garancia, a kiegészítőire nem.
De attól függetlenül már most is gond van, készhezvételtől számítva. Hogyan folytassam velük a küzdelmet, mit tanácsoltok?
Komplett csomag cserét kérjek (mert ezzel a cseremódszerrel, amit csináltak az nem tűnik szabályosnak...) vagy pedig most kezdjem el nekik részletezni, hogy nem működik a távirányító funkció? Ha a másodikat választom, akkor megint jönnek a bevizsgálással, 30 nap, stb...Köszi szépen!
A töltőtokfedelet amúgy kicserélték, amit korábban a hiba okának jelöltek meg és erre kapok egy új kamerát, ami akkor elvileg nem is volt hibás?
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
Mulan Webshopon vettem 2db újracsomagolt Xiaomi éjjeli lámpát nagyjából 40%-kkal olcsóbban. Egyik tökéletesen működött, másik semmire nem reagált. Visszaküldtem a rosszat, de az újracsomagolt jellegéből adódóan nem tudják cserélni, viszont felajánlották a pénzvisszafizetést vagy ráfizetéssel a cserét. Ez így korrekt
-
run4fun
tag
-
run4fun
tag
válasz
run4fun #26582 üzenetére
Apropó...mi van akkor, ha a vásárlók könyve bejegyzésemre nem reagálnak 30 napon belül? Vasárnap telik le. Ezt nekem jelentenem kell valahol? A cég ugye megpróbálta sajátos módon rendezni az ügyet, de még mindig nem hibátlan termék van a kezemben, a békéltető testület pedig most vizsgáljak az általam beadott indítványt.
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26601 üzenetére
Ma jött email a cégtől:
"Nem áll módukban egy új, bontatlan csomagolású terméket biztosítani, mert a szakszerviz a hibás egység cseréjével orvosolta a problémát...
Ha megoldható egy fő egység cseréje, akkor a tartozékokat nem kötelesek cserélni, mivel a készülék fő egysége új.
Ismételten futárt küldenek a termékért, és normál jótállási ügyként tudják fogadni, nincs semmilyen 8 napon belüli cserelehetőség, mert 30+8 nap egy jótállási ügyintézés.
A futár a következő munkanapra lett megrendelve, kérik hogy a korábbiak szerint egy biztonságos csomagolással lássa el a terméket.
Amennyiben nem értek egyet a fenti állítással, akkor a lakóhelyileg illetékes békéltető testülethez tudok fordulni a panaszommal."Először kicsúsztak a 30 napból. Másodszor részben cserélték a terméket, de még mindig nem hibátlan a működése. Jól érzem, hogy itt nem indulna újra semmilyen garanciális 30 napos ügyintézés, mivel még mindig hibás terméket kaptam vissza? Pont mint a tv-s ügy fentebb?
De amúgy a békéltető testület meghívójára várok épp. Leadjam a futárnak a terméket és majd a cég odahozza a meghallgatásra vagy informáljam őket, hogy nálam marad a termék és majd viszem a meghallgatásra? -
run4fun
tag
válasz
Lackooo84 #26606 üzenetére
De most már tényleg annak a bizonyos dolognak is van vége, ahogy mondja a szólás...
Belementem volna a cseretermékbe a 30.nap után, de szemét módon viselkedtek, így jóval 30+8. nap után már pénzvisszafizetést kértem. Erre jöttek azzal, hogy mégis tudják cserélni bontatlan termékre. Jah, csak az a bontatlan termék az az én általam vásárolt pakknak egy külön kapható részegysége, ráadásul nem is működik együtt az én pakkomban található távvezérlővel. Minden határidőből kicsúsztak, nem válaszoltak a vásárlók könyve bejegyzésre, megtévesztettek emailben ("igen, új bontatlan terméket küldünk"), probléma forrásként leírták hogy egy burkolat hibás a távvezérlőn, majd később a fő egységét cserélték az eszköznek, plusz most is úgy hiszik, hogy az az előző garanciáztatás rendben volt, holott még mindig hibás termékem van (ráadásul már rég cseretermék/pénzvisszafizetés illetett volna meg) . Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz az ülésen és kinek a javára fognak dönteni.De tényleg nem tudom, hogy visszaküldjem-e a futárral a csomagot?
Ha ott leszünk az ülésen két dolog lehet a bírák által szerintem:
1. Visszaküldtem a terméket? Tehát belemegyek a javításba? Téma lezárva.
2. Nem küldtem vissza a terméket, pedig a cég küldött futárt? Nem működöm együtt? Téma lezárva.Vagy pedig ilyenkor a cég köteles behozni az ülésre a terméket -ha náluk van- bizonyítani a dolgokat?
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26818 üzenetére
Apropó átfogó vizsgálat...mivel a "víz" bolt ilyen jó fej, hol tudok vizsgálatot kérvényezni rájuk? Vásárlók könyve bejegyzésre nem érkezett válasz levélben, pedig úgy tudom 30 napjuk van rá és kötelező. Valamint érdemes ezt a békéltető testületi meghallgatás előtt elindítani vagy utána?
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz
luciferc #26601 üzenetére
Sírok.
Megkaptuk a békéltető testületi meghallgatás időpontját (legalábbis én, de szerintem valószínűleg ők is), 1 hétre rá most jött mail a cégtől, hogy elnézést kérnek az elhúzódó garanciális ügyintézés miatt és szeretnének egy 5000 ft-os vásárlási kupont adni cserébe.
Nem tudom, hogy válaszoljak-e erre? Legszívesebben megírnám, hogy köszönöm, de nem tartok rá igényt (inkább kezelnétek jogszabálynak megfelelően az ügyemet) és találkozunk a meghallgatáson. -
run4fun
tag
"vagy levásárolhatód a termék árát náluk."
Ezt nem vagyok köteles elfogadni ugye?
Több emailben is kértem őket, miután letelt a 30 nap, hogy a pénzt szeretném visszakérni.
Nem szeretném náluk hagyni a pénzem, eljátszották a bizalmamat és ha kicserélik a terméket, akkor ugyancsak kötve vagyok hozzájuk, ha garanciális problémám adódik. Ráadásul a 30+8 nap is bőven letelt már, mert már 120+nál tartunk.
Nem tudom most pontosan hogyan szól a 30 napból kifutó jogszabály, de elvileg van egy olyan pontja is, hogy a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítaniuk. -
run4fun
tag
válasz
run4fun #26862 üzenetére
Aqua vs Én
Békéltető testületi meghallgatás megvolt, Aqua képviselője saját maga ajánlotta fel a beszélgetés elején, hogy visszafizetik a termék árát, ha egyeztetünk bankszámlaszámot.
Bekérdeztem, hogy 3szor elküldtem már emailben, de miért csak most jutottak erre a megállapodásra? De aztán leintett a testület, hogy erre nincs szükség
Ha most nagyon szemét lennék, akkor még rájuk engedhetnék vizsgálatot is a meg nem válaszolt vásárlók könyve panasz miatt is.
Szóval emberek, ha valami jogos, akkor ne hagyjátok magatok! Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét! -
run4fun
tag
válasz
luciferc #26965 üzenetére
De ezt nem előtte kellett volna ellenőrizniük? Mert oké, hogy nem számít elfogadott ajánlatnak az, ha a megrendelő automata visszaigazolást kap a rendeléskor, de aztán ő kapott olyat is, hogy átvételre kész (egy külön, következő emailben?). Mert ha így van, akkor jó eséllyel valaki hús-vér ember jóváhagyta, hogy igen, mehet a megrendelt termékért, előkészítették neki a kért terméket. Ilyenkor nem kéne benyelnie a boltnak ezt, hogy hoppá elszúrtuk, de elfogadtuk a rendelésed úgyhogy megkapod?
-
run4fun
tag
válasz
Silentfrog #27047 üzenetére
Nekem se feküdt a békéltetőzés, de Aqua kb 5 emailben is azt írta, hogy nem adnak vissza pénzt, békéltetőre meg telón jelentkeztek be és ők maguk kezdték azzal, hogy természetesen pénz vissza és nagyon sajnálják.
-
run4fun
tag
Sziasztok!
Bauhaus rendelés, kerti műanyag-tároló törötten érkezett, amit egy hét múlva kicsomagoláskor vettünk észre. Írtam nekik emailt, hogy mi a csere menete, visszaírtak, hogy egyeztetnek a gyártóval. Így már ketyeg a 30 nap vagy nekem kéne valamit erre válaszolnom? Jött egy kárfelvételi jegyzőkönyv is, hogy én jeleztem a hibát.
-
run4fun
tag
Sziasztok!
Újépítésű házunkba szereltettünk minden ablakra zsaluziát nagy értékben tavaly szeptemberben. 2 hónapja az egyik ablakon ferdén csukódik a rendszer. Telefonon jelentettük a kapcsolattartónknak. Több hét oda-vissza telefonálgatás (cse**egetés) után 2 hete azt az infót kaptuk, hogy egy szalag csere kell, amihez megrendelték a szalagot és max 2 héten belül megérkezik. Ma felhívtuk őket, azt mondták még nem érkezett meg a szalag, de szólnak, ha megvan (eddig se szóltak semmiről, mindig mi telefonáltunk). Plusz hozzátették azt is, hogy lassan megy, de legyünk hálásak, mert sok zsaluziás cég az ilyen problémát nem is javítja mivel nem megállapítható, hogy garanciális probléma-e (lehet akkor ment szét a kábel, amikor feleségem takarította stb.)
Az egészben az a bosszantó, hogy több milliós tételről van szó és ennyi szívás van vele, míg a 10000 ft-os lámpacsere lezajlott 3 nap alatt.
Én már rég belengettem volna a Békéltető testületet (ahogy korábban Aquanál is sikeresen zárult a dolog a segítségükkel), feleségem türelemre int.
Mit gondoltok?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Le Mans Ultimate
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3D nyomtatás
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Diablo IV
- Milyen asztali médialejátszót?
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen