-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy számítógép periféria, ami szerintem hibás lett, de van még rá 2 hó garancia. Az üzletbe visszavittem, ahol kijelentették, hogy ha a termék mégsem hibás (avagy a nagyker azt mondja), akkor nekem ki kellene fizetnem 1700Ft-ot.
Most ez tényleg így van? Rengeteg garanciás dolgot intéztem már rokonoknak, ismerősöknek, de sehol nem mondta senki, hogy ha nem hibás, akkor fizetni kell. Ha tényleg így van, erre mióta lehet díjat felszámítani?[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz optikus #13169 üzenetére
3abolt. Egér a cucc.
1 éven túl volt, még ~2 hó garancia van hátra, de már ez is cserepéldány volt (előző szériának rossz volt a kábele), összes papírom ami volt vele kapcsolatban az annyi volt, hogy a bolt kiállított egy új papírt mikor még anno kicserélték a terméket, ez szolgált garanciapapírnak. Viszont előző hozzászólásomban nem tudom mennyire volt világos, de a boltos mondata alapján a nagykernek kellene fizetnem ha az jön vissza, hogy a termék nem hibás. -
aktív tag
Sziasztok!
Február elején beadtam javításra az egeremet, 20-án jött a hír a bolttól: cserélik, mert garanciális hibát állapított meg a nagyker. No és azóta semmi hír az egér érkezéséről. Egy hónapja meg akartam kicsit gyorsítani az egészet, kérdeztem a bolttól, hogy mi a helyzet, de erre csak annyit kaptam vissza, hogy 'Nem tudom, hogy mikor küldik, de ha gondolod, akkor levásárolható az összeg'. Ez mind szép és jó, csak az egér ára időközben megnőtt.
Hogyan gyorsíthatnám fel a cserének a menetét? Milyen lehetőségeim vannak? -
aktív tag
válasz AxBattler #18028 üzenetére
A szürkeimportot sokszor látod a garanciaidőből is egyébként, főleg Samsung termékeknél, az egyik legnagyobb magyar netes bolt árul SSD-ket kétféle garanciával, az árulkodó.
Amondó vagyok, hogy a Windforce-os Gigabyte-okkal vigyázni kell, olyan szépen kerreg a venti, meg hajlik a kártya, hogy csak na, én mostmár kerülni fogom.Mástéma: Adott a termék, mely a kétéves garanciaidő előtt egy hónappal meghibásodott, szervíz elismerte a hibát, de nincs már készleten, nem gyártják. A webshop csak levásárlást akar adni, jogomban áll pénzvisszafizetést kérni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen