-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brave_86
aktív tag
Sziasztok!
Használt termékként, magánszemélyként vásároltam a cpu-t 2023.01.30.
Nem azonnal lett beszerelve az alaplapba, látszólag fizikai sérülés nem volt rajta.
Visszaküldtem (2024. 02. 17.) mert nem működött megfelelően. 2024.03.13. kaptam válaszként ezt [kép]Több körben reklamáltam, azokra ez a válasz érkezett:
Válaszok:
1.)
Minden felbontott terméket alaposan ellenőrizünk, és gondosan újracsomagolunk.
Ezek a termékek teljesen új, és tökéletes állapotban kerülnek visszacsomagolásra.
Pont ezért sajnos nem tudjuk elfogadni Önnek a reklamációs kérvényét.
----
Egy-két másik felbontott, használt terméket szintén vissza kellett küldenem már máskor is mert, vagy nem működött (vga), vagy hiányosan érkezett a doboz (alaplap).
Ez alapján az alapos ellenőrzés és vizsgálat kérdésköre már megbukott részemről.2.)
Amennyiben sérült terméket kapna, azt szükséges 3 napon belül bejelentenie, Ön ezt nem tette meg, az átvétel és reklamáció között több nap is eltelt mindenféle jelzés nélkül, így sajnos kárigényét nem tudjuk elfogadni.Ezek alapján mit tanácsoltok?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen