-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
windlord
őstag
Srácok, egy kis útbaigazítást szeretnék kérni!
Vásároltam vagy két hónapja az emag -tól egy újracsomagolt mosógépet.
Az ára cca: 280khuf -ról lett leárazva úgy 125khuf -ra.
A leárazás oka: horpadás az egyik oldalon.
Vettem rá még + 2év garanciát is.
Így kb. 140khuf volt a gép + garancia.
A gép állt vagy másfél hónapig, mire költözés után beüzemelésre került.
Centrifugáláskor istentelen hangot ad a gép (csapágy hibás), illetve az ajtó 3. nyitásakor leszakadt a zár mechanika az ajtóról és a mosógép zárószerkezetében maradt.
Bejelentettem, jött a szervízes.
A garancia bolti.
Szétkapta a gépet, megállapította, hogy javítható de felejtsem el mert az emag nem fogja javítani, hanem vissza adja a vételárat.
Elkezdtem kommunikálni az emaggal, se kupon, sem nem műszaki paraméterekben cserélünk, nem érdekli őket a kiterjesztett garancia sem.
Eléggé elmérgesedett a viszonyunk. Én egy kupont kértem, hogy le tudjam vásárolni a vételárat, ha már ekkora tökfejek.
Ma hív a futár!, hogy megjött a gépért.
Senki sem tájékoztatott erről.
Írtam egy mérges levelet az emag -nak, hogy ezt mégis hogyan képzelik.
Se válasz az utolsó levelemre, semmi egyeztetés...
Van értelme jogi útra terelnem a témát?
Van bármi esélyem egy jogvédelem biztosítással?
Mindenesetre kértem egy panaszkezelési kontaktot, mert azért ezt az eljárást kicsit erősnek tartom. -
windlord
őstag
válasz luciferc #25973 üzenetére
és jeni!
Nem javítás céljából vinné el, hanem végleg mert javíthatatlan szerintük.
A szervizes szerint egy csapágy kell a dobba meg egy új ajtó, mert egyben van a zár az ajtóval (bele van csavarozva a műanyagba).
A szervizes szerint a javítás kb 1-1.5 óra.
Emag közölte, hogy gazdaságtalan számukra a javítás.
Cserélni meg nem tudnak, mert pont ugyanilyen nincs a raktárkészletben.
Ma csak úgy el akarták vinni, de pénzt nem utaltak vissza természetesen, sőt nem is tájékoztattak.
Visszafizetnék a vételárat + extra garit.
Csak a kérdés, hogy jogilag nem e tudok valamit pirítani velük, mert már arcpirító a primitív hozzáállásuk a dolgokhoz. -
windlord
őstag
El szerette volna vinni, mert gazdaságtalan a javítása.
A hibás gépet ők elszállítják ingyen.
A hibafelmérésről kaptam egy papírt, hogy "állapotfelmérés".
Munkalapot nem kaptam, kalkulációt meg főleg nem.
Nézd, ennyit tudok amit leírtam, mert automata üzemben működnek.
Tájékoztatás nélkül hívtak, hogy itt vagyunk vinnénk a gépet.
Csak kimaradt a bankszámlaszám elkérése illetve az utalás.
Most magyarázkodnak levélben, hogy nem volt idejük szólni mert pár ember dolgozik minden ügymeneten...stb.
Ők ezt úgy képzelték, hogy a gépet elszállítják én válaszok egy másikat és egy füst alatt hozzák. Vagy:
Elszállítják , de előtte visszautalják az árát.
Panaszkezelésre nem akarnak reagálni.
Kérjek egy kalkulációt a javításra egy Samsung szervíztől és menjek a fogyasztóvédelemhez?
Vagy engedjem el az egészet és vásároljak máshol? -
windlord
őstag
válasz luciferc #25979 üzenetére
Köszi, hivatkoztam a jogszabályra és kértem pár sorban a véleményüket, hogy miért is javíthatatan.
Panaszkezelésre nem akarnak kontaktot adni, arra megírtam, ha nem kapok akkor elmegyek a Fogyasztóvédelemhez.
Meglátjuk.
Amúgy tényleg nem értem, hogy ennyi blama után ezt miért erőltetik..
Pedig nem kevés pénzt hagytam már náluk...
Köszönöm a segítséget és az útbaigazítást!
Ha lesz infó, hozom. -
windlord
őstag
Nekem is zavaros az egész.
A szervizes szerint ez egy olyan típus, amelyet nem is forgalmaznak az országban... de mondott sok egyéb f@szságot is, ezért nem hagyatkoznék rá.
Itt bolti garanciáról beszélünk, gyártói feltételezem nincs.
Tuti sumákolnak, ezért is ilyen vonalasok az ügyben.
De már végig viszem, hogy legyen pár kellemetlen pillanatuk.
A kedvezményes kupontól teljesen elzárkóznak.
Pedig én felajánlottam.
Csöndben rendezzük le a cserét, de kérek egy 15-20% kupont fájdalomdíjul.
Ha már vettem extra garanciát is a semmire.
De jó, hogy fel nem pofoztak a leveleken keresztül.
A Fogyasztóvédelem megemlítése után álltak át a minimum kommunikációra, illetve az automata üzemre. -
windlord
őstag
válasz windlord #25982 üzenetére
Nem jutok zöld ágra az emag -al.
Folyton csak a baromságaikat görgetik.
Nem fogadom el az ő feltételeiket.
Hát nem, mert nekem is vannak jogaim.Bármire hivatkozom, ők nem akarják megérteni.
Nincs kedvezmény, nincs javítás, csak a visszavásárlás.
Már 2x kiküldték rám a futárszolgálatot mindenféle kommunikáció és egyeztetés nélkül.
A futár hívott, hogy itt vagyok a ház előtt a gépért.Kértem, hogy utalják vissza a pénzem, mert ettől a fogyatékos kommunikációtól már kezd teljes hányingerem lenni.
Sosem vásárlok többet nagyobb értékű elektronikai dolgot ettől a primitív társulattól.
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Xbox Series X|S
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
- Trollok komolyan
- Diablo IV
- További aktív témák...
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen