Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • windlord

    őstag

    Srácok, egy kis útbaigazítást szeretnék kérni!

    Vásároltam vagy két hónapja az emag -tól egy újracsomagolt mosógépet.
    Az ára cca: 280khuf -ról lett leárazva úgy 125khuf -ra.
    A leárazás oka: horpadás az egyik oldalon.
    Vettem rá még + 2év garanciát is.
    Így kb. 140khuf volt a gép + garancia.

    A gép állt vagy másfél hónapig, mire költözés után beüzemelésre került.
    Centrifugáláskor istentelen hangot ad a gép (csapágy hibás), illetve az ajtó 3. nyitásakor leszakadt a zár mechanika az ajtóról és a mosógép zárószerkezetében maradt.

    Bejelentettem, jött a szervízes.
    A garancia bolti.
    Szétkapta a gépet, megállapította, hogy javítható de felejtsem el mert az emag nem fogja javítani, hanem vissza adja a vételárat.

    Elkezdtem kommunikálni az emaggal, se kupon, sem nem műszaki paraméterekben cserélünk, nem érdekli őket a kiterjesztett garancia sem.
    Eléggé elmérgesedett a viszonyunk. Én egy kupont kértem, hogy le tudjam vásárolni a vételárat, ha már ekkora tökfejek.

    Ma hív a futár!, hogy megjött a gépért.
    Senki sem tájékoztatott erről.
    Írtam egy mérges levelet az emag -nak, hogy ezt mégis hogyan képzelik.
    Se válasz az utolsó levelemre, semmi egyeztetés...

    Van értelme jogi útra terelnem a témát?
    Van bármi esélyem egy jogvédelem biztosítással?

    Mindenesetre kértem egy panaszkezelési kontaktot, mert azért ezt az eljárást kicsit erősnek tartom.

  • windlord

    őstag

    válasz luciferc #25973 üzenetére

    és jeni!

    Nem javítás céljából vinné el, hanem végleg mert javíthatatlan szerintük.
    A szervizes szerint egy csapágy kell a dobba meg egy új ajtó, mert egyben van a zár az ajtóval (bele van csavarozva a műanyagba).
    A szervizes szerint a javítás kb 1-1.5 óra.

    Emag közölte, hogy gazdaságtalan számukra a javítás.
    Cserélni meg nem tudnak, mert pont ugyanilyen nincs a raktárkészletben.
    Ma csak úgy el akarták vinni, de pénzt nem utaltak vissza természetesen, sőt nem is tájékoztattak.

    Visszafizetnék a vételárat + extra garit.
    Csak a kérdés, hogy jogilag nem e tudok valamit pirítani velük, mert már arcpirító a primitív hozzáállásuk a dolgokhoz.

  • windlord

    őstag

    válasz jeni #25976 üzenetére

    El szerette volna vinni, mert gazdaságtalan a javítása.
    A hibás gépet ők elszállítják ingyen.

    A hibafelmérésről kaptam egy papírt, hogy "állapotfelmérés".
    Munkalapot nem kaptam, kalkulációt meg főleg nem.

    Nézd, ennyit tudok amit leírtam, mert automata üzemben működnek.
    Tájékoztatás nélkül hívtak, hogy itt vagyunk vinnénk a gépet.
    Csak kimaradt a bankszámlaszám elkérése illetve az utalás.

    Most magyarázkodnak levélben, hogy nem volt idejük szólni mert pár ember dolgozik minden ügymeneten...stb.

    Ők ezt úgy képzelték, hogy a gépet elszállítják én válaszok egy másikat és egy füst alatt hozzák. Vagy:
    Elszállítják , de előtte visszautalják az árát.

    Panaszkezelésre nem akarnak reagálni.
    Kérjek egy kalkulációt a javításra egy Samsung szervíztől és menjek a fogyasztóvédelemhez?

    Vagy engedjem el az egészet és vásároljak máshol?

  • windlord

    őstag

    válasz luciferc #25979 üzenetére

    Köszi, hivatkoztam a jogszabályra és kértem pár sorban a véleményüket, hogy miért is javíthatatan.
    Panaszkezelésre nem akarnak kontaktot adni, arra megírtam, ha nem kapok akkor elmegyek a Fogyasztóvédelemhez.

    Meglátjuk.
    Amúgy tényleg nem értem, hogy ennyi blama után ezt miért erőltetik..
    Pedig nem kevés pénzt hagytam már náluk...

    Köszönöm a segítséget és az útbaigazítást!
    Ha lesz infó, hozom.

  • windlord

    őstag

    válasz jeni #25981 üzenetére

    Nekem is zavaros az egész.
    A szervizes szerint ez egy olyan típus, amelyet nem is forgalmaznak az országban... de mondott sok egyéb f@szságot is, ezért nem hagyatkoznék rá.
    Itt bolti garanciáról beszélünk, gyártói feltételezem nincs.

    Tuti sumákolnak, ezért is ilyen vonalasok az ügyben.
    De már végig viszem, hogy legyen pár kellemetlen pillanatuk.

    A kedvezményes kupontól teljesen elzárkóznak.
    Pedig én felajánlottam.
    Csöndben rendezzük le a cserét, de kérek egy 15-20% kupont fájdalomdíjul.
    Ha már vettem extra garanciát is a semmire.

    De jó, hogy fel nem pofoztak a leveleken keresztül.
    A Fogyasztóvédelem megemlítése után álltak át a minimum kommunikációra, illetve az automata üzemre.

  • windlord

    őstag

    válasz windlord #25982 üzenetére

    Nem jutok zöld ágra az emag -al.
    Folyton csak a baromságaikat görgetik.
    Nem fogadom el az ő feltételeiket.
    Hát nem, mert nekem is vannak jogaim.

    Bármire hivatkozom, ők nem akarják megérteni.
    Nincs kedvezmény, nincs javítás, csak a visszavásárlás.
    Már 2x kiküldték rám a futárszolgálatot mindenféle kommunikáció és egyeztetés nélkül.
    A futár hívott, hogy itt vagyok a ház előtt a gépért.

    Kértem, hogy utalják vissza a pénzem, mert ettől a fogyatékos kommunikációtól már kezd teljes hányingerem lenni.

    Sosem vásárlok többet nagyobb értékű elektronikai dolgot ettől a primitív társulattól.

Új hozzászólás Aktív témák