Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dreta

    tag

    Sziasztok!

    Kérem a segítségeteket az alább leírt problémámmal kapcsolatban.

    Kb. 3 hete vásároltam egy Vodafone Smart Platinum 7 típusú telefont, aminek a dobozán piktogrammal és szöveggel jelzik, hogy a készülék képes a Quick Charge 3.0-s gyorstöltésre.
    Mivel gyárilag "csak" egy gyorstöltőt kaptam hozzá, és látva hogy az eustock.eu árul/hirdet egy Tronsmart WC1T megjelölésű töltőt, rendeltem egyet. A cég szlovákiából küldte a terméket a GLS segítségével. A dobozban a terméken kívül csak egy számla volt, jótállási jegy és használati útmutató nem.
    A termék dobozán levő zsugorfólia meg volt bontva, amire ők ezt válaszolták: "A töltő dobozon lévő fóliát mi vágtuk fel, ellenőrizve a töltőt."
    Na de a lényeg: a vodafone-nál kapott töltő remekül működik, 4%-ról 81%ra 70 perc alatt töltötte fel, ezzel nincs gond.
    Amit pedig rendeltem Tronsmart WC1T Quick Charge 3.0-s töltőt, mindenhol azzal hirdetik, hogy egy 2750 mAh-s akksit 0%-ról 80%-ra 35 perc alatt tölti fel.
    A telefonomban 3000 mAh-s akksi van, amibe 65 perc alatt 71%-ot sikerült töltenie, ami ugye meg sem közelíti a 35 perc alatt 80%-ot.
    Ezt azonnal jeleztem nekik e-mailben és facebookon is, mivel más elérhetőségük nincs, amire ezt a választ írták e-mailben:

    "Kedves Szabolcs!

    A mobil fel van készülve a QuickCharge 3.0 gyorstöltési szabványra, a dobozban lévő töltőfej azonban egy hagyományos darab, így a saját töltőjével nagyságrendileg 3 óra kellett neki, hogy teljesen feltöltsön.

    forrás (itt linkelik a mobilarénás tesztet, ami nem mérvadó, hiszen nem igaz amit leírtak)

    A termék ismertetőben ez áll:

    Laboratóriumi környezetben elvégzett teszt során bebizonyosodott, hogy aQuickCharge 3.0 képes eszköz (2.750 mAh akkumulátorral) 0-80%-ra 35 perc alatt feltöltődik, amíg a hagyományos, 5V/1A töltőt használó modellek csak 12% töltöttséget vettek fel 30 perc alatt.

    Tehát a valós életben egy ismeretlen minőségű akkumulátorral, és ismeretlen töltésvezérlővel ellátott eszköz esetén, ami az Ön által használt készülékben van ,hozzáadva a töltés során fellépő veszteséget is, az Ön által mért: 65 perc alatt 71% nem tűnik rossznak.

    A töltő dobozon lévő fóliát mi vágtuk fel, ellenőrizve a töltőt.

    Üdvözlettel: Zsolt
    EU Stock
    http://eustock.eu"

    És ami miatt írtam ide is segítséget kérvén, az az, hogy ez a kókler cég megpróbál hülyének nézni. Nem vagyok egy Edison, de rokkantként van elegendő időm bújni a szakirodalmakat.
    Ezután még ezt írták facebook messengeren:
    "Elállás esetén minden esetben szlovákiai címre kérjük vissza a terméket, azonban a termék ára, és a várható visszaküldés költsége miatt inkább magyarországi címet (a szerviz címét) adnánk meg:

    WayteQ Europe Kft.
    Mészáros Balázs részére
    Budapest
    Gubacsi út 6.
    1097"

    Mivel egy 3 ezer forintos töltőről van szó, aminek a kiszállításáért már fizettem 1 ezer forintot, így nem szeretnék semmiképp sem még többet költeni rá.
    Mik a lehetőségeim velük szemben és mit tegyek, hogy kapjak tőlük egy normálisan működő töltőt? Kérem segítsetek! (Amúgy a cég jelen van a prohardver család fórumain eustock néven)
    Köszönöm

  • dreta

    tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket kérem az alábbi problémámban:

    2016.09.02-n készüléket (Vodafone Smart Platinum 7) és új előfizetést vásároltam a Vodafone-nál.
    2017.06.06-n a boltban, ahol vásároltam a készüléket, leadtam jótállásos javításra.
    2017.06.09-n a reggeli órákban meg is érkezett a telefonom a Telemax szervizébe, majd onnan még aznap este távozott is a készülékem javítva a munkalapjuk szerint. Itt kiemelem, hogy a szerviz munkájával maximálisan elégedett vagyok.
    Érintőképernyőt+LCD-t, kamerát, mikrofont, coax kábel csatlakozót, akkufedelet cseréltek rajta a munkalap szerint. plusz körben a fém "keret" is új, de annak a cseréje nincs feltüntetve sehol sem.

    2017.06.15-n történt meg a boltban a a készülék visszaadása a részemre.

    Na és itt kezdődik a problémám. Kérdezem a boltban dolgozó nőnemű lényt, (elnézést a kifejezésért, de a hozzáállása, a segítőkészség teljes hiánya és ráadásként arroganciája miatt nem tudom máshogy szebben illetni) hogy akkor pontosan mennyivel is hosszabbodik meg a jótállásom, mely alkatrészekre vonatkozóan és hogy ez miért nincs sehova sem feltüntetve? Valami 2015. novemberi központi utasításra hivatkozott, hogy azóta nekik nem kell feltüntetni ezzel kapcsolatban semmit sem, sehova se. Ok, ott is hagytam őt, mert éreztem, hogy csak mélyebbre süllyednénk, ha folytatnánk a kommunikációt.

    Még aznap jött egy sms a Vodafonetól: Az üzletben legutóbb tapasztaltak alapján mennyire valószínű egy 0-tól 10-ig terjedő skálán, hogy ajánlaná a Vodafone szerviz szolgáltatását barátainak, ismerőseinek ...

    Erre egy kettes számmal reagáltam. Majd 07.05-n hívnak a Vodafonetól, hogy miért ez az értékelés? Elmondom részletesen a kagyló túlsó végén levő nőnek, hogy a szervizzel maximálisan elégedett vagyok, a boltban tapasztaltak rontották le ennyire erősen az értékelésem.
    Neki is feltettem a kérdéseim, egyre sem tudott válaszolni, hisz ő ott csak úgy van (:
    Abban egyeztünk meg, hogy a Voda küld nekem egy levelet, amiben részletesen tájékoztatnak, hogy a készülékemre meddig van jótállás.
    Nos tegnap megjött a levél:
    "Tájékoztatjuk, hogy a 1234567890 IMEI-számú készülékre vonatkozóan a készülék megvásárlását követő két évig, azaz 2018. szeptember 2-ig biztosítunk garanciát."

    És ennyi!

    Jól érzem, hogy itt valami nem stimmel és félre akarnak vezetni a jótállási idő végével kapcsolatban?

    Kérem a segítségeteket abban, hogy ha valóban nem stimmel valami, akkor a boltban milyen jogszabályokra hivatkozzak majd, amikor a Vásárlók könyvébe megteszem a bejegyzésem (ha egyáltalán szükséges és célravezető).

    Köszönöm szépen előre is!

  • dreta

    tag

    válasz Lackooo84 #17525 üzenetére

    Az IMEI számom nem változott.

    Ezeket az alkatrészeket cserélték:

    Érintőképernyő + LCD

    Kamera - 16M

    Coax kábel csatlakozó

    Mikrofon

    Akkufedél - Fekete

  • dreta

    tag

    Sziasztok!
    November 10-én egy műszaki üzlet vásárlók könyvébe írtam. Még aznap az ügyvezető személyesen jelezte, hogy válaszolni fog a bejegyzésemre. Nos ez nem történt meg (legalábbis levelet nem kaptam). Holnap december 10.
    Mi a további teendőm ezügyben? Jelezzem a kormányablaknál a fogyasztóvédelmi dolgokért felelős személynek?

Új hozzászólás Aktív témák