- Synology NAS
- Microsoft Excel topic
- Milyen program, ami...?
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- AutoCAD
- Netflix
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
Aquának visszaküldtem egy hibás CPU-t. 08.22-én átvették, azóta semmi visszajelzést nem kaptam felőlük, hogy mi van a termékkel. E-mailre nem válaszolnak, telefonban meg elzavarnak, hogy írjak e-mailt. Az utolsó hívás során csak egy mondvacsinált "értesítettem a szervizt, hogy 72 órán belül jelezzenek vissza" hülyeséggel próbáltak meg etetni (a 15 napon felül már ez is lejárt). Tudok tenni valamit, hogy végre emberszámba vegyenek?
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
Cyb3r
csendes tag
Fejlemény: Ismerős szerzett telefonszámot a szervizükhöz... 1. Baromi nagy taplók... 2. a jogokról sincs fogalmuk... Szerinte egy random e-mail, hogy a "szervizelés folyamatban van" kielégíti azt, hogy az ügyfelet 15 munkanap lejártával értesíteni kell, hogy mennyi időt vesz még igénybe. + az azóta írt e-mailre nem kell válaszolnia, mert szerinte a korábban megkapott e-mail megválaszolja azt. Dolgoztam nagykerben, engem kirúgtak volna ha így beszélek az ügyféllel és ennyire leszarom a dolgokat.
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
Cyb3r
csendes tag
Sziasztok!
Hardveraprón vásároltam egy CPU-t, amelyet hazavágott egy hibás tápegység. Szerencsére volt garanciája, így vissza is küldtem az Aqua-nak. Sajnos az ügyintézés jelenleg a 42. napnál jár, de végre kaptam egy e-mailt, hogy a számlán szereplő személy meghatalmazásával utalják csak vissza nekem a pénzt (cserélni nem tudják, miközben van készleten...). Sajnos az eladó csak elolvassa, amit írok neki, de nem válaszol se Hardveraprón, se e-mail formájában. Kérdeztem, hogy az adásvételi számít-e, de sajnos azt nem fogadják el. Van még valami lehetőségem, vagy törődjek bele, hogy volt egy CPU-m?06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
Cyb3r
csendes tag
válasz kismanús #26123 üzenetére
Alapból 42 napja húzódik a dolog, ami azért rendesen idegesít... Szóval képes lennék bemenni asztalt csapkodni, de az a nyomorult értékesítő azt sem tudja mi ez az ügy... A vicces, hogy ugye az anyavállalatuk a Dot-Comp, amivel le vagyok szerződve, mint viszonteladó, és látom, hogy van készleten még náluk, de nem cserét küldenek, hanem pénzt... Pedig most olcsóbb, tehát szakítanának is mg pár ezer forintot rajta
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
Cyb3r
csendes tag
ÉS VÉGÜL SIKER! Az ÁSZF-ben is benne van, hogy ha a csere megoldható, akkor az az elsődleges, szóval már úton is van a csereprocesszor.
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
-
Cyb3r
csendes tag
válasz Fox Mulder #26137 üzenetére
Csere termék esetén nem De ha a visszatérítést választottam volna, akkor igen............ Ki érti ezt?
06706196938 (10:00-24:00 zaklatható vagyok)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- Microsoft Excel topic
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen