-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zannor
tag
Üdv!
/Ne haragudjatok, hogy ha nem estem neki visszaolvasni, viszont eléggé fel******* az agyam és nincs hozzá idegem, valamint nem tudom, hogy az első hsz. még mindig 100%-ig helytálló./
A problémám a következő:
Ma vettem 280 eFt-ért egy Lenovo Yoga 2 Pro notebookot a Mysoft-nál. Itthon vettem észre, hogy a fedlapon az alumínium burkolat egy részen kissé be van horpadva (a boltban nem tűnt fel, viszont itthon a fényben látom és a kezemmel érzem is). Jeleztem is nekik telefonon, hogy nem oké. Mondták, hogy holnap vigyem vissza aztán meglátjuk, hogy tudják-e cserélni.
A kérdés az, hogy így (3 napon belül) mondhatom-e azt, hogy ha nem tudják cserélni a gépet, akkor kérem azonnal vissza a pénzemet? (még be sem kapcsoltam a gépet, de nincs szükségem egy eleve horpadt gépre.)
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
-
zannor
tag
válasz bullseye #12018 üzenetére
Köszönöm a segítséget és még egyszer elnézést, hogy feltettem azokat a kérdéseket, amit előttem már vagy százan!
Csak az roppantul felhúzott, hogy előttem a srác még ki is vette a dobozból és ott a boltban nem tűnt fel, csak amikor itthon először kézbe vettem és kiraktam az asztalra. Még jó, hogy nem kapcsoltam be és nem telepítettem a Windowst rajta...Holnap viszem vissza. Ha csere, akkor pipa; ha nem akkor pénz vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen