Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    Sziasztok!

    Új Google Chrome felhasználóként lenne egy-két apróbb kérdésem:

    1. Miért van az, hogy az egyik gépen (xp prof sp2 hun verzió) a chrome a c:\program files könyvtár alá települ, mig egy másikon ahol ugyanez a rendszer fut (xp prof sp2 hun verzió) a c:\documents and settings\user\... alá?

    2. Amennyiben ezen változtatni nem lehet, miként lehet elérni, hogy ha utóbbi esetnél több felhasználó is van a gépen - pl az ősök - akkor ne kelljen minden egyes user profile alatt belépve ujra és ujra felrakni a progit, hogy ők is használhassák?

    Válaszokat előre is köszönöm !

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    Sziasztok!

    Nem tudom, van-e itt aki tudna segíteni, de hátha. Felmerült egy kis problémám az amúgy tökéletesen működő Google Chrome böngészőmmel:

    Alapszitu:
    - szgép1:
    oprendszer: Win7 x64
    böngésző: Google Chrome, verzió: legfrissebb

    - szgép2:
    oprendszer: WinXP Prof x64 Edition
    böngésző: Google Chrome, verzió: legfrissebb

    Google fiók - van

    Probléma:
    szinkronizálás (teljes = minden) egy ideig gond nélkül működött, ma (2011. 07. 05.) kiírt adatok alapján 26 napja nem megy a szinkronizálás egyik gépen sem a google fiókkal, holott be van kapcsolva, módosítás nem volt.

    Valami ötlet a hiba okára és a megoldásra?

    Előre is köszi!

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    Sziasztok,

    olyan problémám van, miszerint win xp sp2 alatt a google chrome legfrissebb verziója alatt a youtube-os videók szaggatnak, recsegnek... a hardveres hibák ki vannak zárva, mivelsima mp3 lejátszásnál tökéletesen szól minden. Mi lehet a hiba oka?

    Köszi előre is
    Parson

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    Sziasztok, van egy nagyon fincsi problémám (remélhetöleg csak nekem az, és ti kapásból vágjátok a megoldást).

    Szóval Google Chrome browsert használok, és ezen nem szeretnék változtatni egyáltalán.
    Mindeddig a Google Chrome-ban a Synology DiskSation oldalara navigalva a Chrome egy 'nem megbizható oldal' vagy mifélével jött (nem magyar nyelven használom, igy most passz, hogy mit ir egzaktul), amin alul mindig volt egy opcio, amit ha lenyitottam, akkor ott saját felelösségre tovább tudtam lépni a Synology Disktation oldalára (zárolt képernyöjére). iPad-en iPadOS 15.5 (aktualisan utso) alatt ez még mindig igy müködik. DE macOS Monterey 12.4 (aktuálisan utso) alatt a chrome-ban nincs ez az opcio egyaltalan, es sehogysem tudom megnyitni sajat alhalozati cimen sem a sajat Synology Diskstation-öm sajat oldalat... hiába szorakozok mindenfele engedellyel, eddig semmi elörelepes. :W
    A fö gond, hogy azt mondja, hogy az oldal nincs hitelesitve vagy mi (Zertifikat nem felel meg a kivánalmaknak).
    Van vkinek megoldasa vagy ötlete, hogy mégis mi a toszt tegyek?? :F KÖszi elöre is :R

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    válasz mikk2000 #31751 üzenetére

    Köszi a a negativ feltételezést. Lehet inkább kérdezni illene elöbb, mintsem csak kapásból ilyenekre gondolni.

    1. Már 2013 óta az elsö használattól kezdve is ugyanez volt az alapvetö szitu, teljesen mindegy, milyen frissitések voltak DS vagy computer oldalon.
    2. PC szüz windows XP / windows 7 alatt és most Macbookon szüz macOS Monterey alatt is ugyanaz a helyzet, csak most macOS Monterey alatt még az opció sincs a saját felelösséggel való továbblépésre.
    3. Nem látogatok más https oldalakat, de végeredményben a server oldali hitelesítéssel van gond, nem a kliens oldallal, ha ez még nem jött le.
    4. Köszi a linket a Synology oldalára, de ez így ebben a formában semmit nem segit.

    Nyugodtan elfelejtheted a virusos opciót, légy konstruktivabb és javasolj valós megoldási opciókat inkább. Köszi elöre is.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    válasz Parson #31758 üzenetére

    Megoldás: ahogy feltételeztem, a DSM saját tanusitványát kellett csak frissiteni (persze ehhez kellett az iPadOS alól a hozzáférés), és voila, probléma megszünt. (De ehhez nekem is jobban utána kellett olvasni.)

    Leszögezném, hogy nem véletlenül irtam, hogy a browserváltás nem opció. Akinek opció, annak az, nekem itt fölöslegesen nem részletezendö okok miatt egyáltalán nem az -> ergo végeredményben a problémamegoldás kell, és nem pedig sutba vágni a meglévö megoldásokat és kapásból mindent cserélni (Safari alatt is ugyanez a hiba volt) csak azért mert felmerült hirtelen vmi nehézség...

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

  • Parson

    addikt

    válasz edeleny #32287 üzenetére

    Azért annyit helyesbítsünk, , ha már szó van róla, hogy a Google szerverek a központi tárhelyek, azokon tárolt fiókadatokkal / gmail-lel / naptárral, stb szinkronizálnak az végponti eszközökön futó alkalmazások, és nem az eszközök egymással. Csillagpontos kiépítésre kell gondolni, nem sorba kapcsolt eszközökre.

    [ Szerkesztve ]

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák