Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
Fentebb már írtam róla.
A lényeg.
1.
A GoPro oldalán fel kell velük venni a kapcsolatot. A füstjelek is jók de annál jobb a chat. Itt egy ügyintézővel kell angolul kommunikálni. Kérhet fényképet, videót a problémáról illetve a kamera sorozatszámát. Firmware-t is frissíttethet ott a chat beszélgetés során. Amennyiben jogosnak ítéli a problémát, ad RMA számot a garanciális ügyintézéshez. Emellé, ha EU beszerzés, jár az ingyenes UPS szállítás vissza a hollandiai központba. Küld UPS csomag címkét. Ezzel kell visszaküldeni a csomagot.
2.
Csak az legyen a csomagban, amit kér. Semmi több, mert arra nem vállalnak felelősséget ami pluszként kerül a csomagba. A csomagba bele kell tenni az RMA papírt is. Én, mivel a közelemben nem volt UPS csomag feladási lehetőség, kértem a UPS-től csomagfelvételt a kapott csomagcímkén szereplő tracking number alapján. Ezt online az oldalukon lehet megtenni. UPS futár jött, elvitte.
3.
Két-három nap múlva jött az email arról, hogy megkapta a hollandiai központ. Jogos a reklamáció, beázás volt az én esetemben, cserélik. Még aznap este feladták. UPS futár hozta másnap vagy következő nap már nem emlékszem pontosan. Röviden ennyi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen