Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz Graphics #7 üzenetére

    Munkahelyen volt egy Xiaomi robotporszívó, nem ismerem a pontos típust, de az akkori ára alapján nem alsó kategória. Kb. ez vele a tapasztalat:
    - Viszonylag rendezett az iroda, de rengeteg dolgot át kellett rendezni miatta. Olyan is volt, hogy egy fogast rá kellett tennünk egy dobozra, mert mindenáron "közösülni" akart lábával. Tök egyszerű, kör alakú talpa volt. A tárgyalóban kialakult rend szerint kellett visszahelyezni a székeket, nehogy két szék közé akadjon, de így is volt, hogy egyetlen székben elakadt, majd ott addig próbálkozott, míg lemerült, hiszen nem tudott visszamenni a bázisához.
    - Egy éven belül kipurcant.

    Az Amazfit órák hulladékok, főleg szoftveresen, rengetegszer jött ki bugos, instabil firmware, a hivatalos Android app sokáig hulladék volt, GPX export lehetőség nem volt se Strava vagy más szinkronizáció, az emberek third party vagy modolt appot használtak helyette, lehetőleg a firmware frissítéseket is elodázva, nehogy összeomoljon az óra. Használhatatlan pulzusmérő, meghülyülő GPS is alap volt, illetve a fagyások. Nekem csak egy típussal volt tapasztalatom, de ismerősi körömben is sokaknak voltak hasonló gondjai. Csak a műanyag szemetet szaporította, mert átlag 1 éven belül kuka volt a legtöbb useré.

    (Azt csicsergik a verebek, hogy a Huamihoz, ami az Amazfitet gyártó leányvállalatuk, tartozik a telefonok szoftveres részlege is, ez mondjuk megmagyarázná a MIUI lejtmenetét is..)

    Az igazság az, hogy telefonon kívül csak ezzel a kettővel volt személyes tapasztalatom, de hasonlókat hallottam más területekről is, illetve nagyon tág az, amit Xiaomi branddel látnak el. Pl. nagyon gagyi villanyborotvát láttam, olyan megoldásokkal, amilyet egyszer egy ajándékba kapott villanyborotvánál láttam, és ami teljesen használhatatlanná teszi.

    Tudom, hogy van egy fan réteg, akiknek ezzel a lelkébe gázoltam. De nem mondom, hogy tényleg minden szar, ami Xiaomi, de mivel minden szarra ráteszik a brandjüket, ezért a név semmit nem garantál, egyedileg lehet olyan ami jó, csak akkor azt ugyanúgy ki kell próbálni, és akkor úgy egyáltalán nem látom vásárlói szemszögből a márkanév előnyét, hiszen teljesen noname kínai cuccnál is ugyanaz a kiindulópont, hogy lehet jó, de ki kell próbálni milyen.

Új hozzászólás Aktív témák