-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz chatran #5155 üzenetére
Sztem ennel egyszerubb, ha mar csak kijatszani akarod, ha adsz (ket) megbizast valami szolgaltatonak kozuzemire, aztan felhivod a kozuzemet, hogy atternel csekkre vagy utalasra (ha nem akarod hogy tenyleg vonjak). Ok ugyanis nem ertesitik a bankot, csak egyszeruen nem fognak vonni...
Egyebkent megint buli lehet a kerekparos klubtagsagi, ha a fentiek teljesulnek, akkor nemcsak hogy ingyen lesz a felar helyett, hanem fele penzert utalsz (39 helyett 20 vagy 19), feleert van a kartya stb. Igaz, 4050Ft az eves tagsagi mastercarddal fizetve. -
szabogabor10
veterán
válasz chatran #10702 üzenetére
Nem lesz elvárás, de szerintem sokkal kényelmesebb, mint egy külön token eszköz.
Nyilván root-olt telókra nem igazán ajánlott banki appokat felrakni.De amúgy ha nem rakod fel a mobilappot, asszem SMS-t kapsz.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
-
UberMutant
őstag
válasz chatran #10906 üzenetére
1 forintra van limitálva, így nem veszíthetsz. viszont nagyon macerás a használata, és több vásárlás esetén a limitet nehéz belőni, és ha nem találod el, akkor 24 órára "blokkolva" , nem tudod változtatni.
egyetlen előnye, hogy visa.egy revolut ennél jobban használható.
-
nubreed
veterán
válasz chatran #10998 üzenetére
Sajnos ez van, haladni kell a korral. Engem nem zavar, hogy az appal lehet hitelesíteni, az emberek többségének van okos telefonja. Egyre marginálisabb lesz az a réteg akinek nincs telefonja vagy buta telefonja van és nem is hajlandó váltani, mert mondjuk idős és már nem tudja/akarja megtanulni.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
RR-13
őstag
válasz chatran #14322 üzenetére
Azért hulladéknak nem nevezném az appot!
Inkább a hátterük, ahol sok a probléma, ugyanis az app a háttér rendszerekből veszi az adatokat és, ha az nem működik, akkor az app sem tudja teljesíteni, amit elvárunk.Olvastam a korábbi hsz.-ed, amikor megszüntetted a számládat a CIB-nél, akkor a pénztári kifizetés elszámolásnál az átutalást is fel kellett volna ajánlani, ami min. a harmadába került volna.
Jutalék visszatérítésénél pedig szerintem nem vonhatnak további jutalékot le.
A készpénzfelvétel nem egyenlő a pénztári kifizetéssel, mert azt a pénzt nem te akarod kivenni, hanem nekik kell odaadni.
A pénztári kifizetésnek így díjmentesnek kellett volna lennie.Akár még most is kérheted egy panaszban, hogy utalják át a jutalékot az Erste számládra, arra hivatkozva, hogy az utalást nem ajánlotta fel az ügyintéző, és szerinted ez így nem volt korrekt.
Pl. a CIB ECO -nál számlamegszüntetésnél a számlán fennmaradt maximum 1.200 Ft összeget díjmentesen fizetik ki a pénztárban, vagy utalják át számlára.
Ez az ONLINE számlánál nincs szabályozva. Viszont ez is számlán megmaradt pénzről beszél, és nem kifizetendő jutalékról. -
cocka
veterán
válasz chatran #14322 üzenetére
Az valószínűleg hasonló, mint a Gránitbanknál. Bár ott is kezdik ezt az átrugdosást az appra, mert nekem is sms jön a netbanki belépéshez és az appban beállítottam, hogy csak sms jöjjön, ismst nem kérek. Erre pár hete azt írták, hogy a júliustól csak ismst fognak küldeni. Azaz megint ott tartunk, hogy ahhoz, hogy simán PC-ről, laptopról weben keresztül beléphess kell a fos alkalmazás.
Mondjuk azt sem értem, hogy a bankkártya limiteket miért csak az appban lehet állítani, de hát mindegy.Mauzes:
ha nem működik a mobilapp, akkor több ezer ember nem tud hozzáférni a számlájához virtuálisan. Persze bármikor bemehetsz egy fiókba, jó buli...Ja, vagy hívogathatod a CIB24-et, ahol beállítgatják neked az egészet elölről. Csak hányszor kell emiatt a CIB24-et hívogatni? Ez itt a kérdés.
-
RR-13
őstag
válasz chatran #14328 üzenetére
Nincs mit. Érdekelt mi baj volt a CIB-el, és sajnos értem a róluk kialakult képet.
Ugyanakkor nem szabad általánosítani, nem minden ügyintéző sarkítja ki a panaszokat..., és nem mind lát csak az orráig. A panaszok elutasítása első körben szinte általános, aztán második körben már nagyobb esély van arra, hogy mérlegeljenek, és jobban odafigyeljenek egy panaszra.
Pl. az Ersténél volt, hogy 3x adtam le egy panaszt, mire "feladták" és jóváírták még azt is, amit tényleg nem kellett volna
Hivatkozható arra is a panaszodban, hogy mivel nem tájékoztattak, hogy az elszámolás alapján történő, jutalék visszafizetés miatti pénztári kifizetésre is vonnak jutalékot, ezért az eljárásuk megtévesztő volt.
Ugyanis, ha tájékoztattak volna, illetve felajánlották volna az átutalást is, akkor később nem adsz be panaszt, mert ez nem is életszerű, hiszen tudatosan választhattad volna a pénztári kifizetést, akár jutalék levonással együtt is, így később nyilván nem panaszolod azt, amiről egyébként is tudomásod volt.
Mivel nem volt választásod, hanem kvázi rákényszerítettek egyfajta módra, ezért az eljárásuk megtévesztő.
A bank nem hivatkozhat arra sem, hogy utólag a korábbi személyes beszélgetés rekonstruálására nincs mód, mivel a jóhiszeműség elve alapján vélelmezniük kell azt, hogy amit a panaszodban leírsz az a valóságnak megfelelt.
Vagyis az ügyintéző tájékoztatása elmaradt az átutalás lehetőségére, és a pénztári kifizetés alapján levont jutalék terhelésre vonatkozólag.Nagyon fontos, hogy a számla lezárásakor történő jutalék - pénztáron keresztüli - visszafizetésére nincs a hirdetményben semmi, ezért a bank a kifüggesztett hirdetményi megfelelés teljesítésére - mint tájékoztatásra - nem hivatkozhat.
Lényegében a visszajáró jutalék teljes kifizetése, a megtévesztő eljárásuk miatt nem történhetett meg, mivel egy olyan kifizetést választott a bank, ami a visszajáró jutalék csökkentéséhez vezetett, így nem érvényesülhetett a visszajáró jutalék tényleges visszatérítése, ami viszont egy jogsértő magatartás.
Amennyiben nem "hiszik" el, amit a panaszodban leírsz az sérti a Ptk. 1:3. § [A jóhiszeműség és tisztesség elve] szakaszát.
A panaszod újabb elutasítása esetén meg lehet említeni az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ eljárását is, a levél végén.
Fenti egy iránymutatás, amit nyugodtan felhasználhatsz a panaszodhoz.
Sok sikert a panasz megíráshoz!Még annyit, hogy a K&H Banknál megszüntetett hk. számlánál az éves díjból visszajáró összegre a pénztári kifizetést ajánlották fel, de mivel mondták, hogy díja van, ezért mondtam, hogy biztos nem ott veszem fel, ha díjat számolnak.
Közöltem, hogy akkor utalják át, amire az volt a válasz, hogy nincs lehetőségük, majd panaszt megírva mégis átutalták a pénzt a másik számlánkra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Bittorrent topik
- Külpolitika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Dragon Age: Origins
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest