-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Általában a diákcsomagok mindenhol kedvezőek. Nézz körül a nagyobb bankok diákcsomagjainál, de kb. mindegyik ugyanazokat fogja nyújtani (pl. ingyenes számlavezetési díj 26éves korig, stb)
A te esetedben, ha már szóba került az OTP, ezek vannak:
OTP Junior bankszámla
- Díjmentes számlavezetés.
- Díjmentes OTP Junior bankkártya.
- Díjmentes egyenleglekérdezés online.- A Mastercard Online Junior* kártyád segítségével gyorsan, egyérintéssel és díjmentesen fizethetsz az elfogadóhelyeken.
-Használd Mastercard Online Junior* kártyádat online is! Fizesd be a telefonszámládat, vagy vedd meg a jegyet kedvenc együttesed koncertjére pár kattintással!
- A SmartBank alkalmazás segítségével bármikor ránézhetsz bankszámlád egyenlegére a mobiltelefonodon. Elérhető iOS-en, Androidon és Windows Phone-on.Számlavezetési díj 0 ft
7 éves kortól az OTP Junior bankkártya kibocsátási és éves díjaSzámlanyitáskor a számlán elhelyezendő minimum összeg 2 500 Ft.
14-24 év közöttieknek (2016. 12. 12-t követően igényelt számlák esetén)
Számlanyitási díj: 0 ft
Számlavezetési díj: 0 ft
Egy darab OTP Junior bankkártya kibocsátási és éves díja: 0 ft
Átutalási megbízások saját számlák között: 0FtKészpénzfelvétel OTP ATM-ből: 200 Ft + 1,49% Ft
Példa: 10 000 Ft készpénz felvétele esetén az összköltséged 10 349 Ft lesz.Bankon belüli netes utalás (OTPdirekt internetes, telefonos vagy SmartBank szolgáltatáson keresztül) díja: 250 Ft + 0,4% Ft
Példa: 10 000 Ft átutalás esetén az összköltséged 10 290 Ft lesz.Csoportos beszedési megbízás: 45 Ft + 0,3% Ft
Példa: 10 000 Ft összegű csoportos beszedési megbízás teljesülése esetén az összköltséged 10 075 Ft lesz.A számlához járó kártyád:
MasterCard Online Junior 14-24 év között
- Érintőkártya
- Egyérintéses vásárlásra alkalmas bankkártya, 5 000 Ft alatt PIN kód megadása alapesetben nem szükséges
- Nemzetközileg elfogadott
- Internetes vásárlás
- LimitbeállításAkártyához napi készpénzfelvételi és vásárlási limit állítható be, amelyösszegnél több az adott napon nem használható fel. (kivéve Junior Startkártyák)
Kibocsátási díj: 0 ft
Éves díj az 1. évben: 0 ft
Éves díj a 2. évtől: 0 ft[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
-
Madwe
nagyúr
válasz Dinter #10430 üzenetére
Ha megfelelsz a feltételeknek (ha jól éátom elég ha minimálbér összege rendszeresen érkezik számládra), a smart csomag otp-n belül jó választás szerintem, 0.2% a díja, vagy csomagban van 209ft-ért havi 250.000 forintig ingyenes opció is.
[link] a tájékoztató és itt pedig az árlap: [link][ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #12797 üzenetére
Karbantartás van, amiről előre kitettek egy hírt, és amit én is kitettem ide.
-
addikt
válasz Dinter #12797 üzenetére
lehet nem írtál le valamit, de ha ma este akartál volna utalni az pont ugyanúgy holnap reggelre ér át, mintha, holnap reggel indítanád az utalást.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #12801 üzenetére
Kevesen nézegetik, hogy mikor van leállás, éppen azért teszem ide is ki, mert ha valaki követi ezt a topikot, akkor látja, hogy mostanában egyre sűrűbb a CIB-mél a karbantartás, és a "fejlesztés" . Talán egyszer "véget ér".
(#12800) .tnm: "Nem utalás, fesztivál jegyárforduló."
Igen reggel teljesül, kivéve, ha CIB számláról - CIB számlára utal valaki, mert az éjszaka pl. azonnal teljesülne.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Dinter #12801 üzenetére
aha, akkor az súlyosbító tényező, tekintve, hogy a kártyás vásárlásra pont nem írták, hogy nem fog menni
egyébként pont ezek miatt nem tudom ajánlani a cib-et jó szívvel.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
axioma
veterán
válasz Dinter #18198 üzenetére
Szolj ha talalsz ebbol a szempontbol ("atveres") jobbat. Itt legalabb az tortenik ami le van irva, csak hat a reklam koznyelvi ertelmezese neha elter (ugyanez van a havi 150e-nel es sok mas dolognal, hogy a konyveles szamit). Beerkezore szinte tuti hogy mas banknal is igy lesz.
Nekem erste azert szivatott ugyanigy "fizetese a szamlara erkezik" feltetelnel, mert a TB kesobb utalt mert hosszan voltam tappenzen (hiaba volt a tappenzen is rajta a honap amire jogosult meg erte el a minimum szintet, mondjuk regen volt ma mar kisebb a max...). -
sifarr
senior tag
válasz Dinter #18196 üzenetére
Az azonnali utalás bevezetése nem érinti azt, hogy továbbra is vannak banki munkanapok és szünnapok. Könyvelés a munkanapokon történik.
A CIB-nél az elszámolási hónap nem azonos a naptári hónappal. Január pont ilyen volt.
A hónap az utolsó munkanapon végződik (ez januárban 29-e volt), a következő hónapan pedig a következő naptári nappal kezdődik (a február január 30-án).
A januári számlakivonat is ezt mutatja, 29-e volt az utolsó könyvelési nap.
A február pedig január 30-án kezdődött. Ha volt forgalom január 30-án (és/vagy 31-én), akkor a kivonaton az jan. 30-i értéknappal és 1-ei könyvelési nappal fog szerepelni a kivonaton. Az idei február pedig 26-án zárul. Erre nem árt figyelni.A kedvezmény feltételeit is eszerint vizsgálják. Ha ez nem tetszik, akkor otthagyhatod őket. Nem tudom, más banknál naptári hónap szerint csinálják-e, ahogy te szeretnéd. Nem tartom valószínűnek.
-
sifarr
senior tag
válasz Dinter #18202 üzenetére
Az MNB-re ne hivatkozz, a jóváírás teljesült, felhasználhattad.
Ez szerepel a CIB honlapján: 0 Ft havi számlavezetési díj 1 évig feltétel nélkül, az első évet követően akkor, ha a havi jóváírás eléri a mindenkori nettó minimálbért
Ez alapján megreklamálhatod. Valószínűleg esetileg jóváírják.
De a rendszer nem fog változni. Nem fognak banki szünnapon könyvelni. (A gépeknek is kell pihenni. ) És nem fogják a feltétel teljesülését ellenőrző szoftvert sem átírni.
Annyit fogsz elérni - szerintem -, hogy átírják a kondíciós listát valami ilyenre:
"a mindenkori nettó minimálbér összegét elérő lekönyvelt jóváírásnak a díjfizetést megelőző hónapban a számláratörténő beérkezése esetén, ...". -
RR-13
őstag
válasz Dinter #18202 üzenetére
Fogyasztóvédelmi szempontból is Neked van igazad.
Amennyiben a CIB Bank nem írja jóvá panaszodra a díjat, akkor a magatartásuk fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak minősülhet, ehhez PSZÁF eljárást kellene kezdeményezni.
Az álláspontom indokolása:
Az Neked, mint ügyfélnek a szerződés megkötésével jogod nyílt a Bank által meghatározott kedvezmény megszerzésére, amennyiben a Bank által meghatározott feltételeket teljesíted.
A meghatározott banki feltétel valóban az, hogy "a díj terhelést megelőző hónapban legalább a mindenkori nettó minimálbérnek megfelelő összegű jóváírás érkezik átutalással.. akár több részletben is a bankszámlára..."
E joggyakorlás korlátozására lehet alkalmas a Bank azon magatartása, hogy a hirdetményében és az ÁSZF-ekben a kedvezmény megszerzésének feltételeit nem egyértelműen, így félreérthetően határozta meg, melynek okán az Ügyfél ezen jogosultságával nem tud élni, mivel a nem megfelelő tájékoztatás hatására az előírt feltételeket teljesíteni nem tudja, illetve megfelelően körültekintő fogyasztói magatartása során sem teljesíthette volna.
Vagyis, mivel sehol nincs írva a CIB Bank hirdetményében, és üzletszabályzatában, hogy a díjmentes számlavezetés jóváírásához, a havi minimum jóváírást, az adott hónapon belül, csak a könyvelési dátummal veszik figyelembe, ezért a hirdetménye homályos, és nem egyértelmű, mely alapján kötelességük a díjat utólag jóváírni.
A jóváírás kifejezés szerepel mindenhol a leírásaikban, így a hónap utolsó, nem banki munkanapon érkezett jóváírást is figyelembe kell venniük, mivel a jelenlegi hirdetményük alapján, az ügyfél hátrányára nem térhetnek el.
Valószínűsítem, hogy a rendszer "még" nincs átállítva, és nincs szinkronban a "nemrégen" bevezetett azonnali utalással, hiszen korábban, mivel hétvégén stb. nem lehetett utalni, így addig ez a probléma nem is jöhetett elő, vagyis a hétköznap utalt összeget a beérkezés napján írták jóvá, mely így teljesülhetett a hónapon belül.
Érdemes panaszt beadni, és nyugodtan idézheted az általam leírtakat, szerintem ez alapján is jóvá írhatják majd.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18214 üzenetére
Amennyiben van lehetőséged telefonon "várakozni" ügyintézőre (hogy ne kerüljön plusz költségedbe), akkor felhívhatod őket a CIB24-en, és akkor elmondod az indokot, a hivatkozást, hogy nem könyvelést említ a hirdetmény stb., hanem jóváírást, mely alapján telefonon is eldönthetik, hogy jogos a reklamációd, és azonnal jóváírják az összeget, ilyenkor nem kapsz majd írásban választ, és lemondasz a 30 napos kivizsgálásról, ez nekik is jobb, és bevált gyakorlat a CIB-nél.
Elsőnek ezt javaslom, mert gyorsabb, és kb. holnapra jóváírják (max. hétfőre) az összeget.Amennyiben erősködnek, hogy panaszt vesznek fel, és 30 nap, akkor is nyugodtan állj ki az mellett, hogy ezt telefonon is el lehet dönteni, hogy nem könyvelés van írva, és nem szeretnél még ez miatt várni 30 napot.
A második körben bele szoktak menni, ha elsőre nem. Nekem volt olyan, hogy ha nem sikerült az első ügyintézőnél, mert egy olyat fogtam ki, aki csak mellébeszélt, akkor letettem a telefont, és újra hívtam őket, és a második jóváírta a panaszolt összeget[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18217 üzenetére
De nekünk nem vontak le semmit előre sem, jó mondjuk nálunk a moratórium akció miatt lehet, hogy nem, de az is csak január 31-éig volt...
Akkor csak Nálad változtatták a rendszert? Nem értek már semmit.
Akkor szerintük most a februári havidíjat vonták? Mekkora marhaság[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #18220 üzenetére
Ja emlékszem arra is...
Én még azt is jóváíratnám a helyedben. Szóval jöhet a következő ügyintéző szerintem, és ha korlátlanul telefonálsz, akkor előbb utóbb találsz olyat, aki felfogja, hogy igazad van, és miről van szó.Maga a számla nem rossz, az ügyintézők sajnos "sokoldalúak", hogy finoman fogalmazzak... nem igazán van több mint a fele a helyzet magaslatán.... beszélnek minden marhaságot, ahelyett, hogy utánanéznének.
Nyugodtan mond a hívásban, hogy nyissa meg a pdf-et, a hirdetményt, és akkor maga is láthatja. -
cocka
veterán
válasz Dinter #18217 üzenetére
Engem mindig megszívatnak ezzel a magasabb havi díjjal februárban, mert konkrétan december végén megkapom a decemberi bért is, így januárban nem jön semmi, tehát február elején garantált bukó van.
Ami nem fér a fejembe, hogy egy már meglévő bankkártyának az esedékes éves díját miért nem ugyanazon napon vonják évente?
Tavaly már január 2-án volt CA-Főkártya éves tagsági díja. Idén ingyen lesz?
-
sifarr
senior tag
válasz Dinter #19323 üzenetére
Cib-nél megéri withsave-be rakni a megtakarítást vagy tartsam folyószámlán?
Kamat szempontjából nem. Csak 400 ezerig fizet bruttó 0,4 % kamatot, felette ugyanannyit mintha a folyószámlán lenne. Tehát havi 113 Ft-nál megáll a kamat 400 ezres napi egyenleg esetén. Ez nem pénz.
Ha más szempontod van, akkor érdemes lehet használni. Ne legyen magas a folyószámla egyenlege, eldugod a pénzt magad elől, stb.[ Szerkesztve ]
-
racskobalazs
senior tag
válasz Dinter #19851 üzenetére
Elméletileg random minden összegnél kérhet, bármilyen kártya. Biztonsági dolog lehet.
Párszor OTP kártyával én is belefutottam már, elég ritka.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #20178 üzenetére
Számlatörténet exportálás valóban nem működik az appban régóta.
Amennyiben ezt szeretnéd exportálni, akkor a CIB új netbank felületén van a Számla---Részletek---Tranzakciók felületen egy kis ikon, ahol lehet pdf-ben is menteni a számlatörténetet.Itt a link:
https://online.cib.hu/responsive/bankAccountTransactions/fetchBankAccountTransactions/2/0/348/summaryamit belépés után bemásolsz, és pont oda visz ahol lehet menteni pdf-ként a történetet.
Nekem csak PC-én működik, appban is van ugyanez, de ott nem töltötte le nekem...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Dinter #20519 üzenetére
CIB Bank-nál is a számlát személyesen lehet felmondani, neten nem lehet sajnos.
UniCreditnél a BM - Partner Aktív Zéró számlánál, fentiek szerint az sms -ért kell fizetni, a Netbanki eseti utalásért, a telefonos utalásért, a bankfióki utalásért, a bankfióki kp. felvételnél, az ATM-nél a havi, max. 2db, összesen 150 E Ft-on felüli kivétért.
Nagyjából ennyi, ami sokakat érinthet, de egyszerűbb a fenti Hsz-ben látható hirdetmény alapján megnézni, hogy mi a díjmentes.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs