-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Flashcash #4588 üzenetére
valóban egész jók ezek az okoscsomagok - én pl. a citi top-ot hagytam ott a kényelmi miatt, miután kiderült hogy szeptembertől a sima kártyás vásárlásért is fizetni kell... így lett helyette a k&h-nál egy ideális "családi" folyószámla - a jövedelmek átirányítása után megvan a beérkező összeg feltétel is a díj felezéséhez, ezért cserébe pedig ingyenesen van két külön névre szóló kártya, bármelyik atm-ből 5 pénzfelvét, az 5 (rendszeres) utalásba és csoportosba pedig elég sok minden belefér havi szinten.
ja, és a legjobb, hogy ingyenes hitelkártya is van a csomagban havi max. 3k visszatérítéssel... a végére simán pluszban is ki lehet hozni mindent a számlavezetési díj ellenére.
az egyetlen, ami picit hiányzik a citi után az az sms és e-mail értesítés - de legalább a hitelkártyánál van minden tranzakcióról, a fontosabbakra (pl. nem teljesült beszedés) meg külön be lehet állítani.
-
aktív tag
válasz Peter.70 #10037 üzenetére
Igen, onnan váltanék.
Eddig szimpatikus és kényelmes volt, hogy egy helyen van minden, ráadásul a hitelkártyával legalább nullázni lehetett a költségeket azután is, hogy az ingyenes csomagokat kivezették - de most, hogy már azt is megszűntették, gyakorlatilag csak a hitel köt oda, így már nem igazán éri meg maradni...
-
aktív tag
válasz tibbike01 #10742 üzenetére
K&H-nál 6 éve és most nemrég a Gránitnál is így nyitottunk számlát, szóval ez a kettő biztos - annyi, hogy mindkettőnél volt egy fő tulajdonos és egy társtulajdonos.
Arra érdemes esetleg figyelni, hogy már nyitáskor jó, ha kölcsönös haláleseti nyilatkozatot töltötök ki, hogy ha bármi történik, akkor automatikusan a másik fél lesz a főtulajdonos (és így örökös is, nem kerül a hagyatékiba, nem zárolják automatikusan). Később ez plusz pénzbe kerül (Gránitnál 2E, K&H-t nem tudom már).
-
aktív tag
válasz margithid #10894 üzenetére
innen is egy javaslat, nekünk is bejött
bár mi fiókban nyitottuk (közös számla, több kártya miatt egyszerűbbnek tűnt), de az is flottul ment az előzetesen kitöltött igénylés alapján, illetve a netbankon keresztül is gyors a kommunikáció.
azóta meg minden csak úgy működik, ahogyan kell.
-
aktív tag
válasz egykori #11145 üzenetére
igen, működik: kártyás vásárlás, készpénz felvét, jóváírás, utalás (eseti és rendszeres), csoportos beszedés, számlák közti átvezetés, betéttel kapcsolatos műveletek amiket most gyorsan látok.
push értesítés mondjuk szerintem a feléről sem jött, csak az app-ba belépve látom.
-
aktív tag
-
aktív tag
sziasztok!
Gránit számlatulajoktól érdeklődnék elsősorban, hogy más nem tapasztalta, hogy kártyás fizetésnél duplán-triplán terhelnek esetenként?
főleg kártyás fizetésnél történik, van, hogy többször is elutasításra kerül a PayPass fizetés, majd végül csak bedugva működik a kártya (néha még úgy sem) és ezek zárolásként meg is jelennek amit telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet csak feloldani.
először kártyára gyanakodtam, de több is van a közös számlához és mindegyik produkálja, illetve az ünnepek alatt volt egy nagyon gáz eset, amikor egy "párszázas" 25-i EP befizetést 28-án délelőtt újra levont, ezzel mínuszba vitte a folyószámlát ami elvileg nem is lehetséges normál esetben... (nincs folyószámlahitel stb.)
köszi!
-
aktív tag
elutasításnál ilyen esetben nálam fix a többszörös terhelés (foglalás).
nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége... wifin lógott épp, de mobilnet is aktív, szóval fura. persze a terhelés szintén ott az appban
nem csak egy elfogadóhelyen jön elő, 8-10 hely is van ahol rendszeresen használjuk a kártyákat de a legrosszabb, hogy kb. időjárástól függ, hogy van-e gond, inkább tűnik központi gubancnak, főleg, hogy netes vásárlásnál is sikerült produkálni.
akkor ez biza megint üfsz. megkeresés lesz, a változatosság kedvéért már írásban...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz chungee #12475 üzenetére
üdv a klubban! nálunk hónapok óta ezt csinálja mindkét kártyával
minél hamarabb hívod az ügyfélszolgálatot, annál hamarabb oldják fel a téves foglalást, egyébként 2 hét míg automatikusan megszűnik a végleges terhelés hiányában.
(akkor igazán problémás a dolog, ha végképp nem sikerül kártyával fizetni csak a foglalás(ok) van(nak) a számlatörténetben, mert annak a törlését csak levélben lehet kérni a készpénzes fizetés bizonylatával... sajnos tapasztalat)
#12476 goop wow na ilyen még nem volt, minden alkalommal nekünk kellett kilincselni, hogy hozzáférjünk a pénzünkhöz...
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
eddig utóbbi pár hónapban 1-1 alkalom volt, hogy Aldiban, CBA-ban és random kínai üzletben nem sikerült fizetni (minden alkalommal 2x paypass próba, 1x bedugós), de a terhelés ugyanakkor többször is megjelent a számlatörténetben, terminál viszont kommunikációs vagy ismeretlen hibával elutasította. volt, hogy fedezethiányra panaszkodott, mikor ott volt előttem az egyenleg...
szerencsére van K&H tartalék kártya, de emiatt egyelőre nem is mertem megszűntetni véglegesen.
nem kampányolok ellenük, továbbra is ez a fő számla, de azért na...
-
aktív tag
válasz tomazin #12490 üzenetére
kivéve, ha hülyeséget válaszol a banki rendszer hibájából. a fedezethiányt pl. nehezen tudom a terminál hibájának betudni. ugyanakkor, ugyanott másik bank kártyája működött. nem azt mondom, hogy általános a probléma, de azért az itt is felmerült több eset sem azt valószínűsíti, hogy mindenhol hibás terminálok vannak. a közös pont max. a terminál üzemeltetőjének rendszerében lehet még.
(arról nem is beszélve, hogy asztali gépes netes vásárlásnál is volt már példa dupla foglalásra, ami végképp védhetetlen)
-
aktív tag
csak a terminál hiba szál miatt tettem off-ba, illetve egyetlen egy alkalommal találkoztam csak ilyennel, nem akartam ebbe az irányba vinni a beszélgetést, mert akkor itt is megkérdeztem a fórumon, de nem jött rá reakció, hogy bárki másnál előfordult-e hasonló eset. egy fecske...
illetve nem is biztos, hogy pontosan ugyanaz a probléma áll a hátterében, mert egy december 25-i fizetést terhelt be újra dec. 28-án napközben úgy, hogy reggel még rendben fizettem a kártyával, majd pár óra múlva ugyanott már nem tudtam és akkor néztem rá a számlatörténetre, akkor ott már látszott az ismételt foglalás és a nagyon negatív számlaegyenleg. ezzel kapcsolatban egyébként semmi érdemlegeset nem tudott mondani az ügyfélszolgálat, csak 30-án, az első azt követő munkanapon automatikusan törölték és ezzel helyrebillent az egyenleg is. lehet, hogy az EP küldte hibásan újra a foglalást - bár akkor nem lehetett volna sikeres, mert nem volt elég rá a számlafedezet.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
az utolsó pártíz hozzászólás után azért én is megjegyezném, hogy a Gránitot továbbra is ajánlanám, mert nem sok van a piacon hasonló kondíciókkal és alapvetően azért jól működik minden funkciója.
a problémafelvetéseim is elsősorban annak szóltak, hogy aki bankváltáson gondolkodik, a teljes képet lássa, mert azért előfordulnak néha anomáliák, de ezek jó része vélhetően nem általános probléma.
inkább arra bátorítanék mindenkit, hogy minden ilyen esetet jelezzen a banknak azonnal (és írásban lehetőleg), hátha arra ösztönzi őket, hogy mielőbb felszámolják azokat. én mindenesetre így teszek - és használom továbbra is (nagyrészt) megelégedéssel.
szerk.: bocs, nem válasznak szántam.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
K&H: https://www.kh.hu/moratorium
náluk pl. hitelkártya is ugyanúgy beletartozik.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
náluk a héten - főleg a végefelé - megint vérzett pár sebből működés... nálam jó 1 napig eBankból nem dolgozta fel a tranzakciókat sem (túl hosszú időre hivatkozott de még ügyfélszolgálat sem látta nyomát, többször beszéltünk), hibás sms díj terhelés amit azóta jóváírtak, aztán volt, hogy egyenlegből levonta ugyan a fizetési tranzakciót de számlatörténetben nem volt nyoma (jóval később megjelent) és az ellenkezője is, miszerint az egyenleget nem csökkentették a foglalási tranzakciók...
azért hétvégére helyrebillent...
szerk.: ja, netBank működött végig, bár onnan is sikerült kitiltanom magam valahogy, bár a böngészőből ment a jelszó, mint eddig is... de jelszó reset után ott már rendben volt minden.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz tonyrulez #14998 üzenetére
teljesen jó: nem kell appot megnyitni, sőt, van rá opció, hogy a telefont sem kell feloldani/zárolt képernyőn is működjön (bár így még sosem próbáltam).
néha, nagyobb frissítések után volt, hogy újra kellett digitalizálni a kártyát, de az utóbbi időben ez sem jellemző. külön beállítás van rá, hogy tranzakció után direktben feldobja a fizetéssel kapcsolatos részleteket.
gyakran használom, nincs vele problémám.
push értesítés is megérkezik általában. utalásokról mindig jön, de néha, ha gyorsan fizetek sokszor egymás után (pl. havi rezsi iCsekkben), akkor nem mindenről küldi el.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz tonyrulez #15007 üzenetére
megnéztem az értékeléseket - nem mondom, hogy nincs alapja némelyiknek, de napi használatban azért nem ennyire gáz. vagy legalábbis a nagyrészét egy újratelepítés megoldja véglegesen (nálam is előfordult több is az ott szereplők közül, net, digitalizálás hiba stb.), de az ujjlenyomat érzékelő valóban nem működik, ha értesítésből nyitjuk meg az appot, csak önállóan, ikonról indítva megy.
a negatívok mögött sokszor lehet, hogy a háttérrendszer működése van, nem feltétlenül a mobil app oldalán van a gond. pl. reggelente, 7-9 között még számlaegyenleg/történet megjelenítés is elég hektikus, de ilyenkor megy az összes csop.besz. meg gondolom csúcsidő... az utalásos probléma fogalmam sincs mi lehet, sosem vettem észre gondot. az AFR elején néha rendetlenkedett pár napig, de ennyi.
azért alapvetően használható, de biztos ami biztos én is fenntartok egy másik számlát is tartaléknak, még kell dolgozniuk a teljes bizalomért
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ügyfélként sajnos egyet kell értsek ezzel, bármennyire is szimpatizáltam velük és elnéző voltam évekig. Nem is a technikai probléma a leggázabb, hanem a kommunikációs mismásolás... Bár ez a felkészültség...
Mindent meg lehetne érteni - tájékoztatással, folyamatos információáramlással.
Mivel idén még nem volt problémám velük, ezért pont a napokban szüntettem meg a K&H-t, amivel az egyetlen gondom az árazásuk volt - így most lesz mellette/helyette CIB (Raffi feltétel is meglenne, de őket kilőttem pár éve szintén jónéhány indokolatlan költséglevonás miatt).
Fenének kell ez a gyomorideg, hogy a teljes családi költségvetés egy ennyire technikailag ingatag lábon álló banknál van (pénzintézetnél dolgozom IT oldalon, láttam már csodákat, de ami sorozatban itt megy, ez már nonszensz...)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz merqree #15512 üzenetére
szintén ugyanez... tegnap éjjel csináltam végig, hát azt a krvnyázást ami kijött közben
végül fürdőszoba, fényár, tükorre rögzítve volt az egyetlen pont, ahol bezöldült a kép a végén... addigra végigmentem én is minden helyiségen / fényforrás-kombináción... kb. 1 óra volt csak a 3 nyomorult fénykép persze a teló saját kamerájával még a hajszálkarcok is élesek voltak.
(hagytam én is a végén egy kedves megjegyzést a folyamat értékelésénél... )
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz merqree #15515 üzenetére
hát akkor lesz benne pár meglepi
az elején még én is láttam a villogó rec-et, de aztán a vörös köd eltakarta
amúgy azóta pont most engem is hívtak, hogy még így is homályos, szóval újra neki lehet futni. kedélyesen elbeszélgettünk a BM-es sráccal, nem volt semmi gond, ő is türelmet kért mert friss a rendszer, de kaptak már erről sok visszajelzést és köszönik is. rajta vannak...
-
aktív tag
eddig csak Gránittal és Revoluttal van tapasztalatom online nyitás terén, mindkettő flottul ment.
nem arról van szó, hogy most emiatt a CIB-et vagy a BM-et szidnám, az alkalmazással van csak bajom - ettől még még maga a konstrukció és a folyamat továbbra is szimpatikus és pártolandó számomra.
a biztosítékot az vágta ki, hogy egyértelműen a kamerakezeléssel vannak gondok és az egyik legnagyobb gyártó felsőkategóriás készülékével nem használható. nem szeretek béta tesztelő lenni, ha éles üzembe ilyen fejlesztést adnék ki, akkor nálunk levágnák a...
és nem, nem überelte a Gránit sorozatos bénázását, mert az menthetetlen kategória nálam
-
aktív tag
válasz ratcache #15531 üzenetére
köv. kör sikeres
szerintem a képek konkrétan rosszabbak lettek mint az előző próbánál, de ők tudják
egyébként direkt figyeltem, az a kérés, hogy illesszük a sarkait, szóval ezt nehéz máshogyan értelmezni.
a lényeg, hogy megy úgy is ha kitölti teljesen a keretet és még azt is el tudom képzelni, hogy náluk máshogy látszik az eredmény, mint a képernyőn megjelenítve...
-
aktív tag
válasz merqree #15593 üzenetére
gratula!
az enyém még délelőtt utasították el banki oldalról
(érthető, mert a lakcímkártyán lévő irányítószám nem egyezik semmilyen nyilvántartással - kivéve persze az okmányirodáét, ahol kiállítják... nem először futok bele )
B. opció lesz, marad a régi metódus: fiókban kötés BM kedvezménnyel... csak az a sok óra, ami a felesleges fényképekre ment el
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
na, kezdi újra a Gránit a szarakodást a dupla terhelésekkel
paypass nem megy, terminál elutasítja, bedugva sikeres fizetés majd órákkal később beesik az üzenet mindkét tranzakcióról és ott is van duplán terhelve a számlatörténetben 2 nap alatt 3 ilyet találtam most visszanézve, be is vitte mínuszba az egyenleget...
-
aktív tag
beszéltem az ügyfélszolgálattal (fel is oldották azonnal), alapvetően tudnak a problémáról, az utóbbi 1-2 nap sok ilyen volt... a hétvégi leállás utóhatásai, háttérrendszerek lassúsága az ok - legalábbis nekem ezt mondta.
sajnos bármilyen tranzakciót érinthet: terminál, atm, netes fizetés, érintve/lehúzva/bedugva egyaránt. szuper!
-
aktív tag
Gránit mellett CIB-re váltottam... done. Még pár ilyen alkalom és választok új célpontot
-
aktív tag
válasz tonyrulez #16808 üzenetére
Szerintem ez utóbbi szándékos, egyszerre jött a többi privacy módosítással (egyenleg eltüntetése pl.), előtte egyből a részletes volt.
Remélem újragondolják mondjuk a koncepciót, így valóban nem annyira hasznos... max. arra jó, ha nem számítasz semmilyen tranzakcióra akkor figyelmeztet.
-
aktív tag
Konkrétan tegnap éjjel (~22:40) próbáltam saját számlák között átcsoportosítani pénzt, meg sem makkant, csak üzenet, hogy a vártnál tovább tart, nézzem szorgalmasan a számlainfót... következőre ugyanez. Netbankba belépve semmi üzenet, ott is megpróbálom, maradt beküldve státuszban. Visszalépek a főképernyőre, semmi. Egy ideig frissítgetem, majd éjfél előtt pár perccel fogad ott egy kiírás, hogy karbantartás 23-01 között. Üzenetek között persze semmi, az utolsó júliusi.
Már fel sem húztam magam rajta, pedig buktam így az EP befizetésti nyereményjátékot
Reggel 7-kor persze csörömpöl az értesítés, hogy mindhárom tranzakció sikeres volt, köszi -
aktív tag
Áh, már azzal is elégedett vagyok, hogy gond nélkül működik Curve mögé téve GPay-el... máskor majd bepréselem munkaidőbe az ilyesmit
Lesz itt még probléma, tartalékolom arra az energiát
Amúgy tuti mazochista vagyok, de még mindig ők a legszimpatikusabbak, max. a régi Citi volt hasonló kategória nálam, illetve a K&H a harács előtti időszakból. -
aktív tag
válasz merqree #17279 üzenetére
Sajnos eléggé tervezhetetlen a havi költés, több kártya is van a számlához, sok esetben szükség van a kp felvét darabszám maximalizálásra, ennél jobb konstrukciót még nem találtam rá. Eddig kötött a telefonos fizetés is, most ez már lazább, de a CIB-nél én is nyitottam számlát, viszont egyelőre nem tudja 100%-ban lefedni a családi igényeket, úgyhogy még küzdünk egymással egy ideig.
-
aktív tag
Akkor még egy szög abba a Gránit koporsóba: most fizettem neten, kártyaadatok megadása után simán sikeres fizetés, semmi extra autentikációs kör (közel 20k) - meglepő is lett volna, mert a rendszerükben ennek semmi nyoma, se terhelés se semmi... még az egyenleget sem csökkentette (az csak hab a tortán, hogy épp levelezésben vagyok velük, mert a lejáró lekötések kamatának kb. negyedét sikerült jóváírniuk, pár napja meg simán benyelte a megtakarítási számláról az átvezetést és nem hajtotta végre, nulla visszajelzés, elveszett az éterben... ).
Új év, új bank: cuccolok át a CIB-hez, ez meg marad elfekvő tartaléknak.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
igen, már tavaly nyitottam egyet, miután a KH-s rabigától (lakáshitel) megszabadultunk (amivel egyébként semmi gond nem volt soha, egyszerűen csak túl drága), de eddig tartalék számla volt.
még kell egy kis osztás-szorzás, hogy a használati szokásokkal (több kártya, sok kp-s kifizetés is van) hogyan jön ki legjobban, de max. az egyik fintech-et is bevonom a mindennapokba (revolut vagy curve). -
aktív tag
válasz ratcache #17760 üzenetére
részben megkövetem a Gránitot: a lekötések kamatával kapcsolatban én voltam a
balffigyelmetlen, mivel áttértem időközben Google Pay-re, nem volt meg a lekötési feltételben elvárt 20k/hó Gránit Pay fizetés így kell sok tízezret elbukni pillanatok alatt saját hülyeségből azért hagyom itt, hátha másnak is hasznos lehet...a másik az utalások, megbízások nem teljesülése: ez az ő saruk ugyan, de nem a backend rendszerben van a hiba, hanem a mobil appban... időnként begajdul, ismert hiba, újratelepítés az esetek nagy részében megoldja - és valóban, már megy is rendben...
-
aktív tag
aki kérdezte fentebb az extra autentikációs kört: ma már kétszer is belefutottam havi rezsi intézés közben és Gránitnál ez úgy néz ki, hogy a weboldalon az eddig megszokott kártyaadatok megadása után betölt egy másik képernyő, ahol le kell okézni, hogy a engedélyeztük-e a tranzakciót.
ezzel egyidőben a mobil appban jön egy értesítés jóváhagyásról, ahol ugyanúgy be kell lépni az appba mint általában és ott vannak a tranzakció részletei, viszont csak egy engedélyezés gombra elég rányomni, nem kell az előre megadott jelszó (lehet, hogy hagyományos sms értesítés esetében nem ugyanígy működik, ezt nem tudtam kipróbálni).
weboldalra visszatérve aztán lehet ott is továbbnyomni, hogy engedélyeztem (nem próbáltam ki appos jóváhagyás nélkül mi történik), majd még egy képernyő lesz ahol visszaigazolják, hogy valóban engedélyeztem - és ennyi, megy tovább a folyamat mint előtte, csak be van iktatva ez a plusz lépés.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
amint bejött kipróbáltam a Gránit Pay helyett, még Curve közbeiktatásával is köröket vert rá sebességben, ráadásul azonnal megszűntek az anomáliák (nem érzékeli, elsőre sikertelen stb.) és a hatótávolság is sokkal jobb volt pl. hozzá sem kellett érinteni, hanem már mozdulat közben 5-10 cm távolságból dobta fel a sikeres fizetés értesítőt, egyszerűen más kategória volt.
sajnos problémamentesnek sem mondható, a több lépcső között valahol a Curve-Gránit között nem volt kerek valami mert több alkalommal is előfordult. hogy jellemzően nagyobb összegeknél a terminál visszadobta egyéb hibával Gránit pedig csont nélkül foglalásba tette és nem is került feloldásra (Curve szerint ők azonnal visszafordították, Gránit vissza is igazolta nekik de mégsem törölte a foglalást automatikusan csak az ügyfélszolgálat), így végül visszatértem a Gránit Pay használatára... de azóta nem ugyanaz
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Asztalos klub
- Robotporszívók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest