Új hozzászólás Aktív témák

  • azureusz

    csendes tag

    Nem tudom, hogy nem-e érzitek kissé unalmasnak az Apple-NemApple témát, én viszont szeretném megtörni egy komoly gonddal, remélem, nem egyedül engem érint.
    Levelezésre és névjegyzék / naptár szinkronizációra egy Outlook.com fiókot használok (az ingyenest, nem az Office365-öst), még a Windows Phone korszak maradványa, mellesleg teljesen elégedett vagyok vele. Ezt a fiókot használtam anno P30-on is, és most Honor 90-en is, Exchange ActiveSync beállítással (a naptár és a névjegyzék csak úgy szinkronizálódik, IMAP-al csak a mailbox).
    Néhány hónapja azonban elkezdett a gyári E-mail app bejelentkezési hiba ablakokat feldobálni, írjam be a jelszót, sem a helyes jelszót nem fogadta el, sem a https://account.microsoft.com oldalon generált alkalmazás jelszót. (A jelszó biztosan jó, két faktoros hitelesítés és authenticator app be van állítva.) Ennek ellenére időről időre mégis szinkronizált, naponta talán 2x. Egyszer volt róla hír, még idén, hogy a Microsoft is vizsgálja a problémát, azóta nem. Ma kutattam egy kicsit, és azt írták, távolítsam el a fiókot a telefonomról, jelentkezzek be újra, majd előugrik egy ablakban a Microsoft login oldal jóváhagyó felülete, ahol engedélyeznem kell, hogy az e-mail kliens hozzáférjen a fiókomhoz. Megpróbáltam, de Exchange ActiveSync-el nem lehet felvenni a fiókot, csak IMAP-al, úgy pedig fújhatom a névjegyzék és naptár szinkronizációt.
    Valakinek van ezzel tapasztalata? Létezik rá megoldás, hogy a gyári alkalmazásokkal tudjam használni a fiókomat, és ne kelljen harmadik fél alkalmazásait telepíteni a névjegyzék és naptár szinkronizációhoz? A Gmail-t / GCalendar-t nem használnám, hisz eddig is meg voltam nélkülük.

Új hozzászólás Aktív témák