- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Linux kezdőknek
- Router gondok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zyxel NAS326
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
szultan
csendes tag
Én 07.05-én az Etele Plázába mentem be az EMAG-ba (2. emelet) hogy megnyomkodjam, de természetesen ott sem volt kiállítva.
Viszont ugyan ott (Etele Pláza csak földszint) a Vodafonba ki volt téve, így ott meg is nyomkodtam rendesen. Hogy még mindig ki van e állítva azt nem tudom. -
szultan
csendes tag
Ma voltam a Mammut-ban és az ottani Emag-ban sincs kiállítva egyetlen egy Honor készülék sem. Ezért kár bemutató termet fenntartani.
Viszont az 5 méterrel arrébb lévő Vodafone-ban ki van állítva a Magic5 Pro (és a Lite is).
A Honor90 (és a Lite is). És ha jól rémlik talán még az X7a és a 70 Lite volt kitéve, bár azokra egy pillantást sem vetettem, de mit ha az lett volna kiírva a még kiállított két készülék mellé. Tehát ha valaki élőben szeretné látni, tapogatni, ott megteheti.
A 90-et és 90 Lite-ot egész jól meg lehet fogni, tapogatni, hogy áll kézre, mert egy kicsi lopásgátló van rajtuk. Viszont a Magic5 Pro-n egy akkora nagy lopásgátló van, hogy igazából az nem derül ki, milyen kézben tartani, hová esnek az újak a hátlapon, mennyire lehet átérni a kijelzőt, stb. Inkább a kinézetet és szoftveresen lehet megnézni, kamerát (zoom-ot) kipróbálni, már amennyire ezt egy bevásárlóközpontban ki lehet.
Illetve a 90-en és a Magic5 Pron is a lopásgátló pont engedi, hogy a két készüléket egymás mellé lehessen tenni, akár kijelzővel egymásnak szembe is, így méretileg is jól össze lehet hasonlítani a kettőt.
Tik Tok-ot sajnos nem lehetett törölni a készülékről. -
szultan
csendes tag
Ma ismét megnyomkodtam a Mammutban, kifejezetten az infra miatt. Nekem úgy tűnik, hogy ennek nem tanítható az infrája.
Ezt egy tulaj meg tudná erősíteni vagy cáfolni?
A Honor 8-on az Okos vezérlő alkalmazásban minden felvett eszköznél van szerkesztés gomb, majd, ha ez után bármelyik gombot hosszan nyomod, akkor megjelenik az Újraprogramoz menü.
Ha arra rányomsz, akkor pedig megjelenik ez a képernyő.
És ilyenkor vevőként funkcionál és rögzíti a jelet.
A Magic 5 Pro-ban már a szerkesztés gomb sincs ott.
Viszont némely eszköznél (pl. LG tv) a kibont résznél
a +/- nál
van Programozható gomb 1.
De ott az üzletben nem igazán jöttem rá, hogy azt hogyan lehetne programozni. -
szultan
csendes tag
válasz spect80 #1139 üzenetére
Köszi szépen.
Bár azt sem igazán értem, hogy az eredeti távirányítón hogyan lehet programozni egy gombot. Illetve azt sem, hogy erősítők (sztereó, és házimozi) miért nincs az alkalmazásban. És az is furcsa, hogy a 7 évvel ezelőtti 140 ezres Honor8-ba be tudták tenni a taníthatót, az 530 ezres Magic 5 Pro-ba meg nem. Itt is visszafelé megyünk, ahelyett, hogy többet, vagy legalább annyit tudna a telefon, kevesebbet tud. Nyilván ezt csak az infrára értem, mert azon kívül mindenben többet tud. Na jó, nincs 3.5 Jack csati sem. -
szultan
csendes tag
válasz spect80 #1141 üzenetére
Úgy legyen, hogy csak szoftveres a probléma és lesz hozzá másik.
Bár nem hiszem, hogy pont ezt fogják foltozgatni.
Ha viszont a hardver sem tudja a jelet fogadni, mert vevő nincs benne csak adó, akkor sose fogja tudni.
Ha jól emlékszem anno (7 éve) ki lett vesézve, hogy Play áruházas appok egyáltalán nem férnek hozzá az infrához. Így az is kilőve, hogy talán lenne olyan app, amiben gyárilag vannak erősítők is. -
szultan
csendes tag
válasz kenzoli #1144 üzenetére
És ezek az infrát használják, vagy a wifit?
Mert van az Onkyo-nak saját appja (kettő is), de az a wifit használja. De azzal nyilván bekapcsolni nem lehet, mivel kikapcsolva nincs hálózaton az erősítő.
Illetve a sleep funkciót azt kihagyták a gyári appból, mind a kettőből. Sőt az újabb appból még a CEC (ARC) is hiányzik. Ezt a hármat taníttattam meg a Honor8-on lévő Okos vezérlővel. A többit vezérlem a gyári wifis appal. Az eredeti távirányító meg a fiók alján évek óta. -
szultan
csendes tag
Valakinek lenne ötlete, hogy Honor Band 4-re miért nem jönnek meg az értesítések.
Huawei Health telepítve, párosítás megtörtént.
Lépésszám, edzés adat, alvás adat szinkronizálódik. Ébresztés beállítása is átmegy a karperecre. Karperecen Find phone-ra üvölt a telefon.
Szóval minden megy, kivéve az értesítések. Se a bejövő hívások nem jönnek át, se e-mailek, se Viber üzenetek. Pedig a Health-ben az értesítéseknél engedélyezve vannak az alkalmazások. És a Health-nek is engedélyezve van az értesítések megjelenítése.
Nekem már nincs több ötletem. Eddig sosem volt ezzel problémám. -
szultan
csendes tag
válasz Aryon87 #1189 üzenetére
Fent van a Honor Health is (alapból fent volt), de hónapok óta olvasgatok róla a neten és mindenki panaszkodik csak rá, hogy kb. semmire nem jó, semmit fel sem akar ismerni.
Ferenci fórumtárs hozzászólása is megerősíti ezt.
Ettől még persze egy próbát megérhetne, de van még egy nagy gond vele. Eddig nem találtam lehetőséget arra, hogy át migráljam az adatokat a Huawei Health-ből a Honor Health-be. Márpedig abban van benne az elmúlt 4 év edzés adatai, az okos mérlegből a súly és testösszetétel adatok, alvás adatok, stb. -
szultan
csendes tag
válasz szultan #1192 üzenetére
Megpróbáltam hozzá társítani a Honor Health-hez is a karperecet, mondván nekem az is jó, ha az értesítések onnan jönnek, de meg sem találja. Úgy is megpróbáltam, hogy a Huawei Health-ről töröltem, de úgy sem találja, így töröltem is a Honor Health-et a telefonról.
Azért az elég gáz, hogy egy Honor telefonon a Honor Health nem ismer fel egy Honor karperecet. :-( -
szultan
csendes tag
Valakinek megjönnek az értesítések a karperecére vagy az órájára a Huawei Health-en keresztül?
Ha igen, akkor milyen eszközre?
3 napja ezt állítgatom, de már nincs több ötletem.
Többször le lett szedve a Health meg vissza téve.
Leválasztva a Band4, meg egy másik Band4 is párosítva, de semmi. Minden szinkronizálódik, kivéve az értesítések.Asszony egy Honor 90-et kapott, ahhoz a Watch Fit 2-je lett párosítva, az tökéletesen működik, megjönnek rá az értesítések is.
-
szultan
csendes tag
válasz vlesi69 #1211 üzenetére
Úgy kezdtem én is, hogy (nem HMS) hanem Huawei App Galery-t telepítettem, majd onnan letöltöttem. Így nem működött (mármint minden működött, csak az értesítések nem jöttek meg), ezért feltelepítettem a HMS-t is, de úgy sem ment.
Ezután Honor8-ról APK készítés átküldés Magic 5 Pro-ra, feltelepít, de ez sem működött.
Miért is működött volna, hiszen teljesen ugyan az a verzió volt fent a Huawei Health-ből a Honor8-on is.Így írtam a Honor ügyfélszolgálatnak és most velük levelezgetek kb. 3 napja.
Elég sok kérdésem volt feléjük, mivel van pár dolog, amit nem értek, illetve ami zavar a telefonon. Főleg úgy, hogy összehasonlítom a Honor 90-el amin ugyan ez az Android van, ugyan ezzel a MagicOS-el ugyan attól a szolgáltatótól és mégis másképp működik, más alkalmazások vannak rajta gyárilag. A legszebb, hogy volt amin még ők is meglepődtek, bekérték a két telefon sorozatszámát és most nyomoznak a dolog után.A Huawei Health-el az lett, hogy küldtek egy QR kódot a Petal Health alkalmazáshoz (beolvasva a QR kódot a linkre letöltötte az APK-t). A Huawei Health-et le kellett szedni (a Petal Health fel sem volt hajlandó települni amíg a Huawei Health fent volt), majd feltelepíteni a Petal Health-et, ami CTRL+C - CTRL+V a Huawei Health-nek felel meg. Ugyan úgy néz ki, még a névjegynél is a Huawei Health ikonja van, meg a Huawei felhasználói feltételei, stb. Ráadásul telepítés után be sem kérte a Huawei-es login adatokat, hanem szerintem az account-oknál lévő HMS-ből kiszedve simán belépett és mire elindult, már le is szinkronizálta az elmúlt négy év összes adatát (alvás, testösszetétel, pulzus, edzések, stb.). Ezt még a Huawei Health sem csinálta meg, pedig a 3 nap alatt amíg próbálkoztam az értesítésekkel, legalább 5x le-fel telepítettem, de mjndig bekérte a user nevet és a passwordot és mindig rá kellet nyomni a szinkronizálásra.
Az értesítések azóta megjönnek a karperecre. -
szultan
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy pár kérdésem a tulajokhoz.
Nekem a Magic 5 Pro-n így néz ki a Névjegyek és a Telefon (alkalmazás?).
Névjegyek: Nincs ott jobb oldalt az ABC, a gyors görgetéshez.
A telefon (tárcsázó) pedig először így (nincsenek ott a számok):
Csak az után jelenik meg, ha megérintem a kis kék négyzetet:
És ez után is csak egy Hívó gomb van szolgáltató megnevezés nélkül.
Ha fent kiválasztok egy számot és hívni szeretném, csak akkor jelenik meg egy SIM választó ablak, egy beállítást megjegyző check box kíséretében.
A telefonon nincs beállítva alapértelmezett hívó SIM.Ugyan ezzel a beállítással a Honor 90 így néz ki (pont mint a Honor 8-on volt):
Névjegyek: Ott van jobb oldalt az ABC
Tárcsázó: Két hívó gomb, rajta a szolgáltató nevével.
És alul lehet oda vissza váltani a névjegyzék és a telefon között, míg a Magic5 pro-n csak a Telefonról lehet a névjegyekre (amíg meg nem jelenítjük a hívó gombot), de a névjegyekről a telefonra nem lehet átváltani.
Én ettől a Magic 5 Pron lévőtől rosszul vagyok. Kb a használhatatlan kategória számomra.Illetve a Honor 90-en alapból fent van egy Honor alkalmazáspiac (Honor App Market) nevű alkalmazás, ami a Magic 5 Pron nincs fent. És a Play áruházban, illetve a Huawei App Galeriben sincs fent, de még a Google sem ad rá apk-t tartalmazó találatot.
Megírnátok, hogy kinek hogy néz ki a Névjegyek, illetve a Telefon (tárcsázó), és hogy van e rajta Honor alkalmazás piac. Illetve ami még fontos lenne, hogy szolgáltatótól, vagy üzletből vettétek e a telefont.
A válaszokat előre is köszönöm.
-
szultan
csendes tag
És ha már ennyire belejöttem az írásba lenne egy olyan kérdésem is, hogy beállított arc azonosítással és ujjlenyomattal, a hitelesítést igénylő alkalmazásoknál (bankos app, SZÉP kártya, Egészségpénztári app, Outlook, Teams, stb.) nálatok is megjelenik e a következő megerősítést nyugtázó ablak?
Ez talán azt hivatott jelezni, hogy nem mindenféle hitelesítés nélkül engedett be az alkalmazás, hanem megtörtént az arc azonosítás.
Ezt ki lehet valahol kapcsolni, hogy ne jelenjen meg minden egyes azonosításkor? -
szultan
csendes tag
válasz koboldozat #1226 üzenetére
Napok óta levelezgetek a Honor ügyfélszolgálattal.
A Honor alkalmazáspiac appra és a Honor vs. Google tárcsázóra is az a válasz jött, hogy a Magic 5 Pro-n azért ilyen, mert az valószínűleg szolgáltatótól lett véve, míg a Honor 90 pedig "nyílt piacról" értsd nem szolgáltatótól lett véve, azért "mert a szolgáltatók Európa szinten kérik, hogy a Google alkalmazásai legyenek elérhetőek a készülékeken, a márkától függetlenül".
Na most a vicc az egészben, hogy mind a két telefon céges előfizura a Vodafone-tól lett véve. Ez az, amire fentebb írtam, hogy "bekérték a két telefon sorozatszámát és most nyomoznak a dolog után".
Most vissza kérdeztem, hogy az megoldás lehet e, hogy a Honor 90-ről leszedem a Telefon (tárcsázó) APK-ját és feltelepítem a Magic 5 Pro-ra. Leszedni nem lehet ami fent van, így szerintem a telepítés sem sikerülne. A Petal Health is kiírta, hogy nem tud települni a Huawei Health miatt, így azt le kellett szedni a telepítés előtt. De hátha küldenek valami megoldást, mert ez a Google-s kb. a használhatatlan kategória.
Azt mondjuk nem értem, hogy egy szolgáltató miért akarja eldönteni helyettem, hogy nekem mi a jó. Nyilván azért veszek Honor telefont, mert az ő alkalmazásai, rendszer szisztémája jön be, az a használható számomra. Na meg az M5Pro-nál a csúcs hardver.Már próbáltam az arcfelismerést kikapcsolni, bár nem töröltem a beolvasott arcot (akkora arcom van, hogy sokáig tartana újra beolvasni ), hanem csak azt kapcsoltam ki, hogy a telefon ne oldjon fel rá.
A készülék nem is old fel arcra, de ettől függetlenül az összes alkalmazás továbbra is felold az arccal történő azonosításra.
Ez még rendben is lehet akár, hiszen csak a telefon feloldását kapcsoltam ki.
Az egészségpénztári alkalmazásban nem láttam semmilyen beállítási módot a biometrikus azonosítással kapcsolatban.
A banki alkalmazásban csak a biometrikus azonosítást lehet egy az egyben kikapcsolni, amit ha kikapcsolok, akkor minden esetben kéri a bankos PIN kódot. Ilyenkor természetesen nem is jelenik meg ez a megerősítéses ablak.
A SZÉP kártyás alkalmazásnál a biometrikus azonosítás menüponton belül külön-külön kapcsolható az arcfelismerés és az ujjlenyomat.
Viszont hiába kapcsolom ki az arcfelismerést, és lövöm is ki az alkalmazást (még a telefont is újraindítottam), az alkalmazás továbbra is felold arcfelismeréssel és természetesen (sajnos) meg is jelenik ez a megerősítéses ablak.
Ez persze, hogy mégis beenged arcra, már az alkalmazás hibája, az a bug-os.
Viszont ez a megerősítéses képernyő továbbra is megjelenik.
Igazából csak közli velem, hogy megtörtént a hitelesítés, azt is hogy ez arccal történt, tehát nem hitelesítés nélkül engedett be. Ezen kívül nem tudom mire jó, de lehet, hogy pont ez a célja. -
szultan
csendes tag
Köszi, de tegnap már leszedtem a Honor 90-ről és feletettem M5Pro-ra.
Nem mint ha használni akarnám, csak mégis.
Ne a szolgáltató döntse el, hogy mi legyen a telefonomon.De akkor a tiéden a Honor-os tárcsázó van nem a Google-s?
Gondolom nem szolgáltatótól vetted.Én úgy voltam vele, hogy ezen a szolgáltató belenyúl a telefonba dolgon már túl vagyunk és nem nyúlnak hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
szultan
csendes tag
válasz koboldozat #1234 üzenetére
Akkor a Honor ügyfélszolgálat válasza alapján A Honor Magic 5 Pro-n a Google-s tárcsázónak kell lennie, és nincs rajta a Honor Alkalmazáspiac nevű app.
Míg a Honor 90-en rajta van az app, és a Honor-os tárcsázó van rajta.Pont úgy mint nálunk, azzal a különbséggel, hogy nálunk az én Magic 5 Pro-m, meg az asszony Honor 90-e is a Vodafone-tól lett vásárolva.
Különben azóta megjött a Honor ügyfélszolgálat válasza:
"Kollégáim kivizsgálták az ügyet. A két sorozatszám alapján a Honor 90-es készülék nyílt piacról lett vásárolva, illetve a Honor Magic 5 Pro szolgáltatótól, emiatt az egyiken elérhetőek a Honor alkalmazások, a másikon pedig nem."Az nem számít, hogy úgy kezdtem a levelem, hogy mind a két készülék a Vodafone-tól azaz szolgáltatótól lett véve.
Engem nagyon zavar, hogy direkt azért veszek Honor telefont, mert az a rendszer tetszik, ezt is szoktam meg hosszú évek alatt, erre a szolgáltató csinál egy sok tekintetben nem Honor telefont a Honor-ból.
Még jó hogy nem pékséget üzemeltetnek a szolgáltatók, mert a túrós táskába mákot tennének a túró helyett, a kakaós csigába meg lekvárt a kakaó helyett. Mondván mit számít, a kinézet ugyan az. -
szultan
csendes tag
válasz szultan #1237 üzenetére
Ja bocs, pont fordítva.
A Honor Magic 5 Pro van emagtól, így azon kell lennie a Honor Alkalmazáspiac nevű app-nak, illetve a Honor-os Telefon (tárcsázó)-nak.
Míg a szolgáltatótól vett Honor 90-en a Google-s Telefon (tárcsázó)-nak és azon elvileg nincs rajta a Honor Alkalmazáspiac nevű app.
Legalább is a Honor ügyfélszolgálat leírása szerint.Nálunk fordítva van, Honor 90 a Honoros, míg a Magic 5 Pro a google-s.
Pedig mind a kettő Vodafone-s.[ Szerkesztve ]
-
szultan
csendes tag
Már tegnap megkérdeztem őket, hogy vissza tudnák e varázsolni a Honor-os tárcsázót meg névjegyzéket a telefonra. Írtam, hogy küldjenek QR kódot az APK-khoz, mint a Petal Health esetében, de ezt válaszolták "Nagyon sajnálom, de nincs arra lehetőség, hogy ezt módosítsuk. A helyzet az, hogy felénk azt közölték, hogy Európa szinten az összes szolgáltató igényli, hogy a Google alkalmazások legyenek feltelepítve a készülékekre. Ezt sajnos nem tudjuk befolyásolni.". Szóval "Európa szinten" igénylik a szolgáltatók. Én meg Budapesti szinten nem igénylem ezt.
Különben tegnap leszedtem a Honor 90-ről a Telefon, a Névjegyzék és a Névjegyzék-szinkronizáció programok APK-ját, átküldtem a Magic 5 Pro-ra és fel is telepítettem.
Itt szerintem ez két (három) egymásra épülő app lehet, mivel a Telefon (tárcsázó) appból át lehet váltani a Névjegyzék app-ra és vissza.
A névjegyzék el is indult, de egyből be is záródott, arra nem volt időm, hogy megadjam a kért jogosultságot, amit elém tolt. Ezért bementem a beállításokba és a Honor 90-en lévő összes jogosultságot megadtam a programnak. Nem jött be, egy pillanatra megnyílik, majd bezárul. A Telefon app el sem indul. Itt is bementem a beállításokba, megadtam (volna) minden jogot, mint ami a Honor 90-en van, de a Névjegyzékkel ellentétben itt a Magic 5 Pro-n a Telefon beállításainál a Speciális blokkban nem jelenik meg a "Rendszerbeállítások írása" rész. A Névjegyzéknél ott van és meg is tudom adni ezt a jogot, de a Telefon-nál nincs ott. Ez után kilőttem az eredeti (Google-s) Telefon App-ot, le is tiltottam, ugyan ezt megtettem a Google-s Névjegyek app-al (itt egyébként név eltérés is van, mert a Honor-os az Névjegyzék), de ugyan az volt a helyzet, telefon alkalmazás nem indul, névjegyzék egy pillanatra elindul, majd bezáródik. Ez után újraindítottam a telefont, hátha ez segít, de semmi változás. Annyi történt, hogy gondolom a tiltás miatt a két Google-s alkalmazás ikon eltűnt az alkalmazás listából meg a fő képernyőről is. Ja és a fő képernyőre kitett egyik számhoz tartozó közvetlen hívás ikonja is eltűnt. Így újra engedélyeztem a Google-s appokat.
Ez után szerettem volna ismét kitenni a számhoz tartozó közvetlen hívás ikont a minialkalmazásoknál, és ahányszor megpróbáltam, már mindig a Honor-os névjegyzék nyílt meg, onnan kellett volna kiválasztanom, de mire görgettem volna lefelé, természetesen be is záródott az app. Így töröltem mind a három alkalmazást.
De azért nem adom fel. Ha lesz időm google-zok egy kicsit, hogy lehet a google-s alkalmazásokat lecserélni Honor-osra.
Ha valaki esetleg tudja, ne tartsa magában. -
szultan
csendes tag
Nekem a Honor 8-ról a váltás már érett egy ideje a 32 GB-RAM miatt, ami már csak az androidnak meg a rajta lévő appoknak sem igazán volt elegendő. Ezért be is volt lassulva és folyton azzal zaklatott, hogy töröljek valamit, mert kevés a hely.
Illetve egyre több alkalmazás volt, ami ugyan futott rajta, de a régi képarány miatt, elég használhatatlanul.
Nem látszottak szövegek, úgy jelent meg ablak, hogy a gomb nem látszott rajta, stb.
Ettől függetlenül a kegyelemdöfés az volt, hogy az egyik cég ahol dolgozom, a múlt héten bevezette az Intune-t, a mobilos levelezésre és a Teams-re. Az Intune ugyan felment volna az Android 8.0-s Honor 8-ra, de a cégnél úgy konfigurálták a biztonsági szintet, hogy csak Android 9 vagy a felett engedje belépni a usert telefonról.
Ezt múlt hét szerdán élesítették, nekem pont szerdán jött meg a Magic 5 Pro, de csak csütörtök délután kezdtem el belakni. Az Intune simán felment, az Outlook is és a Teams is, és beállítani is egy pillanat volt és azóta is tökéletesen működik.
Egy másik cég miatt a Microsoft Authenticator is fent van a telefonomon, amire az előző cég azt írta, hogy az Intune is fel fogja ajánlani a telepítést, de ne telepítse senki, mert nem kell. De nekem ez a másik cég miatt viszont kell, de az is működik azóta is rendesen, és nem is veszett össze az Intune az Authenticatorral. Az Outlookban pedig ott van mind a két cég levelezése.
Szóval emiatt nyugodtan veheted. -
szultan
csendes tag
válasz bokarcsi71 #1227 üzenetére
Köszi a tippet.
Ez tényleg jó cucc.
Van benne beállítási lehetőség rendesen.
Elég jól testre és saját szájízre szabható. -
szultan
csendes tag
válasz koboldozat #780 üzenetére
Honor 8-ban van:
-
szultan
csendes tag
válasz maszmata #1416 üzenetére
Szia!
A zseblámpára egy olyan megoldást tudok, hogy a zárképernyőn (ami ugye dupla koppra, vagy a bekapcsoló gomb megnyomására jelenik meg), ha a legaljáról felfele húzod, akkor megjelenik 4 ikon (Hangrögzítő, Számológép, Zseblámpa, Időzítő)
Illetve itt lehet jobbra balra váltogatni a zárképernyő képei között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- OTP Bank topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen