Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Jorus #569 üzenetére

    Elméletileg a játék mindenre figyelmeztet, tehát, ha nincs meg az adott küldetés végrehajtásához szükséges eszköz (vagy szint, ami felszereléssel és skill-ekkel negálható), akkor arra felhívja a figyelmet.
    Ha szkenneled, akkor biztos, hogy megjelöli a dolgokat, bár, lehetnek még bug-ok, amiket javítaniuk kell - most jön ki az 1.19-es patch...

    A skill-fa okkal ilyen nagy: ebbe helyezték át az első rész sebzéskiosztásának a döntő többségét. Azaz: itt már, önmagában a lándzsa és az íj csak a játék első harmadáig ér valamit is, onnantól a fegyvertechnikák és bátorsághullámok kombinációja fogja adni Aloy sebzésének legnagyobb részét - jó esetben, a fejlesztésekkel és a tekercsekkel együtt.
    Tehát a skill-ekre mindenképp és folyamatosan figyelni kell - ahogy kötelezően a fejlesztésekre is - , hogy ne kerüljön a játékos vert helyzetbe, már a játék közepén: nem megfelelő fejlettséggel nem lehet alapanyaggal bírni a harcokat egy bizonyos szint után - nagyon nem mindegy, hogy 3-4 (akár "ingyenes"), vagy 30-40 (közben legyártandó) lövéstől hullik-e el az áldozat...
    Nagyon nehéz fokozaton legfeljebb a sorrend változhat, mivel itt nem tudja Aloy egyetlen csapással leteríteni a legkisebb, gyanútlan áldozatot sem, tehát a lopakodás lehetetlen a megfelelő "pontozás" nélkül - de pont emiatt, ez a legélvezetesebb fokozat, mert ez tolja ki a monoton unalomba fulladás határát.

    Én azért néhol sokalltam a Lara Croft-os részeket - a legelső, undorítóan pixelzsonglőr részre utalva ezzel - , de ezzel együtt egy valóban színvonalas Far Cry-t kap kézhez az egyén. ;)

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák