- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
-
IT café
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Ben-
veterán
válasz _adaml21_ #151018 üzenetére
Ha hivatalos viszonteladótól/forgalmazótól vetted a készüléket és erről számlád is van, akkor mindenhol újra kell indulnia a garanciának. Ez nem szerviztől függ, ez jogszabály. Az iCentre is szeret erről megfeledkezni, de emlékeztetni kell rá őket. Egyébként piros pont jár az iCenternek olyan szempontból, hogy mostanában ők a leggyorsabbak a gariztatásban... Nekem nincsenek olyan rossz tapasztalataim velük kapcsolatban, csak néha szeretik elfelejteni, hogy a garancia újraindul. Rá kell velük íratni a papírra, hogy az új készülék garanciája mikortól indul. (Nyilván a kiadás napja)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen