- Linux kezdőknek
- Direct One (műholdas és online TV)
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- DIGI kábel TV
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Amazon
- Synology NAS
-
IT café
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz oneal1 #157021 üzenetére
Ezt most találtam, talán a legfontosabb mondat:
"Az egy év jótállás jogszabály alapján jár a fogyasztónak, melyet saját hatáskörben megfelelő szakvélemény hiányában a forgalmazó nem vonhat meg.
A szakvéleménnyel kapcsolatban pedig elvárás, hogy olyan szakértőtől származzon, aki szakmailag kompetens és független, így állásfoglalása egyértelmű, pontos és egzakt választ ad arra a kérdésre, hogy a telefon hibája megvolt-e már a vásárláskor, avagy később keletkezett. A szakértői vélemény elkészítésével felmerülő költségeket pedig a vállalkozás nem háríthatja át a fogyasztóra. Ha tehát a forgalmazó vagy a gyártó mentesülni akar a jótállási kötelezettsége alól, neki kell bizonyítania, hogy a fogyasztó által felismert hiba a vásárlást követően keletkezett."Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest