Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Füleske #101 üzenetére

    Azért őket hoztam fel, mert az elektrifikáció kapcsán szerintem most az a legfontosabb, hogy melyek azok a gyártók, akik relatív kompromisszummentes hatótávval, értelmezhető méretű autókat tudnak piacra dobni, amiknek az ára is olyan, hogy esetleg az átlag polgár is elgondolkodjon azon, hogy lehet, hogy a következő autója már nem belsőégésű, vagy hybrid, hanem tisztán elektromos lesz, ne csak az nézegesse, akinek a villanyautósok.hu a kezdőlapja.

    Ezt a Tesla Model3 mellett most a Hyundai/KIA viszi az én meglátásom szerint. Az e-Niro és a Kona EV is egy kifejezetten jó felszereltségi szintekkel megáldott, normális hatótávú családi autók, amiktől félni sem kell, hogy le fognak rohadni és beleülni sem fáj, mert rendben van a belterük is. Ezek már ki tudnak váltani egy elsődleges autót.

    A többi gyártónál egyelőre nem látom ezt. Vagy "prémium" csörgő-zörgő vackok vannak 38 és 40m Ft körül, ami sose lesz népautó, vagy pedig azok a kis gyöszök, amik városba baromi jó alternatívák lennének, de elsődleges autónak alkalmatlanok, második autónak, amivel a BP-Balatont oda-vissza nem tudod megtenni viszont már borzasztó drágák. Ergo egy elég szűk réteget érintenek.

Új hozzászólás Aktív témák