Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Mik amúgy jelenleg a céges autó költségei a munkáltató felé? Esetleg elszámolás, vagy kedvezmények?
Pl. egy 200+Fás verda + 50k/hó tankolás az mennyibe is kerül a cégnek?
Ehelyett mennyi fizetést kaphatna a munkavállaló, hogy a cégnek ugyanannyiba kerüljön?Eltekintve attól a szomorú magyaros helyzettől, hogy a mutyizás miatt ragaszkodnak a multik itthoni vezetői a céges autók adásához...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ha mégis a 60Ft a nettó, akkor abból ki lehet ám jönni.
Azzal és évi 230 munkanappal számolva az 34,5k km / 2M Ft bevétel / év.
Ebből elmenne üzemanyagra egy 5,5-et fogyasztó dízel esetén 650/l-rel számolva kb. 1,2M.
800 maradna a kocsi fenntartására és az amortizációra / év, ami közel sem lehetetlen.
Igaz nem új autóban ( státuszszimbólum ) lehet gondolkodni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Hát ez az, hogy itt tartunk, ki engedhet meg magának egy új Oktávot?
Hogyne néztem volna a használt árakat. Annyiból emiatt jogos, hogy a bekerülési árat külön kell venni az értékvesztéstől, mert az a pénz ugye addig nem dolgozik pl. befektetésben.* Inkább amit kihagytam, hogy még hozzá kell tenni a saját használatot is, így inkább 45k km/év.
400+ a szerviz/év? Szerintem alapból nincs annyi, csak meghibásodásokkal. (közlekedőedényről lenne szó, nem valami extráról, itt most a pár éves Oktáv is annak vehető, mert én nem vennék magas értékű autót, hogy 4 év alatt belemenjen 150k km + a saját használat)
Olajat nem kell a hosszú távú utak miatt sűrűn cserélni, gumi 2 évente 150-200k, ha a fékeket sem eteti a dugóban, akkor az sem fogy túl gyorsan. A futóműben vagy a motor környékén valószínűleg(szinte biztosan) lesz ez-az, amire költeni kell, ugye valószínűleg egy-egy nagyobb tétel is.(#35948) dugo_ :
Ha 100-as átlagot tud menni, akkor "csak" 3/4 óra irányonként.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nekem is 10 múlt, én csak lopás+elemi kár coscot fizetek, az idén 40k.
Nyilván ez csak akkor működhet, ha az új autó helyett közlekedésre használt tárgyat veszünk számításba.
Ahogy Dare2Live írta, szembemenve a fogyasztói társadalommal, nem mindenkinek van igénye új autóra.
Van, aki inkább nekiállna sakkozni, hogy valahogy maradjon meg több pénze. Dehát 6-8-10 éves jó használtat venni sem könnyű, illetve a biztonság kérdésében van egy szint, ami alá én nem adnám, ez a szint egyébként nálam kb. az Oktáv szintje.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ezért kell különbséget tenni az emberek között, neked, vagy nekem megfelel, mások meg azért szeretnek újabb autókban ülni. Nekem is a műszerfalra kis túlzással elég a 2+2 mutatós műszer
Én azért kötök lopásra cascót, mert kint parkol és sokat járunk túrázni, így sokszor kietlen helyen teszem le a kocsit.(#35953) dugo_ : a horvát határig a semmibe!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs