Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Urak, már akartam kérdezni, hogy otthon létezik dolly?
[link] -
Qtya123
őstag
Na, remélem ez a mai egy egyedi eset, nem pedig az út kezdete a recesszióba a kamionosoknál.
Ma nem kellett mennem beugróba, mondta a főnök, hogy több sofőr is itthon van, nyugis időszak van, nincs a mai napra olyan fuvar, amire kellene beugrós.
Eddig ilyen nem volt, remélem egyedi eset és nem egy folyamat indult el...Tök "jó", a fő munkahelyen is átszervezés van és vannak ejtőernyősök nagy csókkal, akik elképzelhető, hogy be akarnak jutni ebbe a munkabeosztásba, amiben én is vagyok, minket meg túrni kifelé irodai beosztásba. Eddig nyugodt voltam, hogy jól van bakker, ha ez lesz én tuti nem ülök be H-P irodába, hanem felmondok és kamion.
Remélem nem áll össze a tökélete vihar, hogy ott beülnek a csókosok, de a kamionra meg pont akkor nem nagyon kell majd ember, mikor főállásként akarok rá váltani, mert akkor tökön szúrom magam.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Jól van, akkor ezek szerint még nem kell eret vágnom, hogy nincs menekülő útvonal a kamionozás felé.
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #17716 üzenetére
Nem kell. Ez szinte mindenhol holt szezon. Nálunk sincs most felvétel. A cég másik project -je a napárnyékoló kiszállítás. Télen ez nyilván nem megy. Ilyenkor a sofőrök vagy otthon maradnak (esetleg előre ledolgozzák), vagy átjönnek Schubbodenezni. A tőlünk távozók helyeit ilyenkor velük tölti be. Tavasszal visszamennek teríteni, ezáltal nálunk meg hiány keletkezik. Akkor kezdődik a sofőrvadászat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
-
HoTaZo
addikt
Nálunk nem nyavajognak. Sőt, olyan melót kaptam, amivel megintcsak keresztül szelhetem Ft.o.-ot a kis falucskával. Be is állítottam a pékséget megállónak. Egy nyűgöm van, hogy holnap max. pont odáig jutnék, de ott nem garantált, hogy tudnék tisztálkodni, szükségletet elvégezni. Viszont hétfőn zárva vannak, mert vasárnap is nyitva van. Keddi fix lerakóm van, onnan 1½ órára. Csak úgy tudom megoldani, hogy holnap a pályás szakaszon leállok, hétfőn megyek a national és départemental utakon odáig és ott leállok, kedd reggel bespajzolok náluk és, ha szerencsém van, akkor időben odaérek a lerakóra.
Ma szoptatós munkát kaptam, mert nem engedték, hogy úgy kössem le a papír tekercseket, hogy felmenjek a platóra. 2x annyi időmbe tellett felvarázsolni az élvédőket a 2m-es tekercsekre, mint normál esetben. Aki ezt kitalálta, az se látott még ilyet csinálni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
válasz HoTaZo #17723 üzenetére
"nem engedték, hogy úgy kössem le a papír tekercseket, hogy felmenjek a platóra. 2x annyi időmbe tellett felvarázsolni az élvédőket a 2m-es tekercsekre"
Az derék. Hú, néha látok olyan pókhálókat, hogy az csak na. Meg olyan akrobata mutatványokat is. Na ilyen lekötözés téren sajnos az ismereteim egyenlőek a nullával. Maximum egy végzárót tudok feltenni, de az se nagyon van a pótokon.
Ha olyan az áru, akkor azokat a függőleges nútban mozgatható rudakat szoktam lejjebb rakni, hogy végzáróként üzemeljenek:Mi ennek a szakneve? Néha ugrálok, mint a bakkecske, mert ha tökig fel van nyomva, akkor a kioldó pöcköt nem érem el, csak ha felugrok.
Meg olyan póttal szoktam még menni ha akasztott marhákat viszek, amin sínpálya van.Ez azért sajnos el is kényelmesített, hogy csak ilyenekkel megyek. Nem kívánja a szervezetem a spanizást, meg a lécek pakolását. Nyáron gondolom egy jobb szaunával vetekszik.
De ha ponyvással kezdtem volna, akkor azt szokom meg és nem lenne vele bajom. Mondjuk a hűtő se kutya, mikor nyáron 35 fokban állunk egymás mellett 4-5-en mind hűtősők és - 18 fokos cuccok vannak fent. Gyakorlatilag nem lehet hallani a másik ember hangját, ha a kamion mellett állsz, ahogy egyszerre ordít minden oldalról a hűtő és a sajátod is.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #17724 üzenetére
Ó, nincs nemesebb feladat, mint cikkcakk közé, középre rakott, tetőponyváig érő papírgurigákat kötözni egy Schubbodenben. Kb. másfél éve volt benne részem, de még most is élénken él az emlékeimben.
Úgy kell csinálni, hogy nincs nyitható oldalfal. Kb. mint egy hűtős pótban.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #17724 üzenetére
A regisztrációs irodánál ki tették a képeket, hogy x-ben kell lekötözni. 10 tekercs, 20 spani, 40 élvédő. A srác, aki ellenőrizte a lekötözéseket a fél pót felénél szólt, hogy elég eggyel lekötni őket... Azt hittem, hogy megütöm.
Nyáron igen, a hosszú nadrág, az kegyetlen. Madrid alatt 12 fok volt, kellemes, de a súlyfeleslegem ellenére inkább másztam volna, mint a pecabotjával bohóckodni az élvédőkkel. Ilyenkor mindig teljes ruhacsere, annyira leizzadok.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #17729 üzenetére
Mondjuk én ott szóltam volna, hogy bocs srácok, storno a fuvar, lehet leszedni amit felraktatok. Olyankor megkérdezik miért, én meg annyit mondanék, hogy nem tudok repülni, és nincs nálam a helyes kis piros orrom, de sajna a cuki vidám színű ruhám a túlméretes cipőm is otthon maradt.
Byebye.Más
Kivi vagyok, hogy ezzel vajon hány magyarországi szuper mindenhezISértő übervéllalkozó van tisztában.
Beszéltem mostanában pár magyar sofőrrel, és úgy vélem, hogy százból kilencvenöt céget úgy meg lehetne bírságolni, csak füstölne...
Bírom, hogy ebben az országban mindenki qrva okos, mindenki mindent IS jobban tud mindenkinél IS, aztán amikor jön egy pármilliós csekk (lehetőleg kintről, mert ha az nkh nem jár egymagában), akkor meg megy a köcsöghatóság, buzirendőr, és stb vergődésどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
Több okból kifolyólag sem lehet ez ellen háborogni.
1., Adnak "pecabotot", amivel fel lehet tenni az élvédőt. Az már más kérdés, hogy a vékonyra van kalibrálva, nekem még vastagok vannak.
2., Vannak gurulós létra állványaik. Megint más kérdés, hogy azzal nem jutok közelebb a tekercseket, csak a tetejükkel egy szintben, s úgy balettozhatok.
3., Mindenki ezekkel oldja meg...
A tájékoztató lapjukon leírták, hogy aki nem tartja be a belső szabályzatot, azt szankcionálják a következő rakodásnál. Hogy mivel, azt nem részletezték.S végül, nekem sem volt érdekemben elcseszni a finomságomhoz vezető fuvart...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz Somatom #17733 üzenetére
Nem tudom Svájcra mi vonatkozik. De a határátlépést is azért kell regisztrálni a tachoban, mert az alapján kell bérszámfejtetni, és a bércetlin rajta kell lennie ezeknek a dolgoknak, mert kontrollnál ha kérik, akkor azzal tudod igazolni, hogy az részedre megfizetésre került.
Ha nem tudod, akkor bekér(het)ik az ImI felületen, aztán ha nincs infó, akkor kasza van.
Igen, ez pontosan az aminek hangzik. Saját piac védelme.
Amúgy tök igazuk van teszem hozzá.HoTaZo
Hát, a süti az mindenek felett, és előtt
csak ezzel meg az a baj, ha mindenki megcsinál mindenféle baromökör álltal kitalált agyatlanságot, akkor ez öngerjesztővé válik, és végén az lesz, hogy nyári melegben full vegyvédelmiben kell majd a ponyvát is elhúzni...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
Bizony!
Tartok tőle én is. A hülyeség gyorsabban terjed, mint az ésszerűség.
Nálunk sincs részletezve a bérlapon, hogy mettől, meddig melyik bér alapján vagyok elkönyvelve. Szerintem, sírnának ha azokat a tételeket kezdenék el lekönyvelni. Így majd akkor fognak, ha kontroll lesz...
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #17739 üzenetére
Ebben csak az a vicces, hogy elméletileg minden cégvezetőnek kötelező oktatáson kell(ett) részt vennie tavaly február másodika után, ezen az öt hat napos agytágításon elmondják ezt is.
Azt mondjuk már nem tudom mennyire igaz amit a KPF állít, hogy megállítottak az olaszok valami magyar szerencsétlent, nem tudta igazolni kb a semmit sem, ennek eredményeként aztán sofőrönként repült a 600 euró. Nem hinném, hogy ilyet behaluzna egy videóban.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
addikt
Én jóban vagyok a főnök fiával, ő volt az előző vezénylőm, most átkerült a pénzosztályra, de nem tudom, hogy mennyire verné ki a biztosítékot ez a videó nála. Ismerve a hazai vállalkozások elszámolási érzékenységét.
Talán, ha sikerül megértetnem vele, hogy nem fizetés emelésért kapálózok, hanem nekik akarok jót. De ez nagyon függ attól, hogy az ágy melyik oldalán kel ki...Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
válasz HoTaZo #17745 üzenetére
Nem kell szólni nekik, mert mindenért te leszel a hibás, még azért is mert az Androméda galaxis "rövid" időn belül ütközni fog a Tejúttal.
Hiába akarsz jót Én is tiszta jóindulaból, segítőkészségből mondtam dolgokat, aztán megváltoztam
Somatom hozzáállása a jó, "én ráérek, nem az én pénzem"
Ennyiどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fesii
aktív tag
Hoztak itt már rengeteg szabályt azért hogy nyugati bért keressünk. De magyarba aztán pláne a papír sokmindent elbír. Egy minimálisat a vállalkozókkal vagyok abban hogy ahhoz nekik is nyugati fuvar díjat kellene kapjanak.
A hanyatló nyugat vezetői eldöntik hogy nekünk is nyugati bér kell ha ott vagy, de aztán a hanyatló nyugat vállalkozói nem fizetnek annyit hogy ugyan annyi legyen a fizum.
Persze tudom ehhez még hozzátartozik kis millió pró kontra érv. -
Ismerek pár nagyobb flottával rendelkező tulajdonost itt a környéken, hidd el, hogy tudnának jobb pénzt adni, de ami neked egy forinttal több, az neki mondjuk 100al kevesebb, így inkább jobb, ha neki százzal több marad Aztán sipákolnak, hogy nincs aki vezesse az autót
Sokkal jobban megéri nekik kínai, indiai, vietnámi pilótát felvenni, akik fele annyiért dolgoznak
Ha fele annyiért dolgozik, akkor már bejelenteni sem kell, se EU-s bérrel szarakodni, mert a megspórolt pénzből sokszorosan kitelik a bünti
Wszlnél ugyan ez volt, többet mennek kártya nélkül mint kártyával, és van rá egy keret ha megfogná az nkh a pilótát...De persze a 30 vontatót kp-re veszi, gyerekek fél évente új autót kapnak, és nem ladát, fél évente megyünk család, barátnők, kutya, macska, kanári nyaralni a bolygó másik oldalára, asszony brahiból vesz 800ezerért robotfűnyírót, meg ilyenek.
Közben az arc nem fér bele az új X7 M5 5.5-be se, ami persze dízel, és áfa vissza mindenről is.
Nem sajnálom őket.Hanyatló nyugat vezetői pedig azért döntöttek úgy, mert a keleti lerabolta a piacukat szarért hugyért tartott munkaerővel, közben a nyugati cégek meg kezdtek elszáradni.
Mondjuk én már az EU-s csatlakozáskor mondtam, hogy ez a szabad piac ez nem biztos, hogy jó, mert rövid távon dől a lé, hosszabb távon már bajos lehet ha korlátok nélkül van.
Aztán jött az ilyen olyan szabályozás, kabotázs, cool down, stb, most meg itt van a mobilitás csomag.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- TCL LCD és LED TV-k
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Formula-1
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen