Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
válasz Mcrazy #20599 üzenetére
Ezt vitatom.
Sok helyen próbálják cseszegetni az alkalmazottat, itt talán több irányból lehetséges a próbálkozás.
De csak azt lehet cseszegetni, megalázni, akit tudnak.
Nem vagyunk egyformák, de mindenkinek érdeke, hogy a szemben álló fél tudja, hogy meddig mehet el, függetlenül attól, hogy targoncás vagy a hatóság embere.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
[link] Emberunk eroszakosan parkol
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
-
Meghulyult a tachom
3.an du4kor tettem be a kartyat, ket vasarnapos 24esem volt, erre ma vezetesi idohoz kotve bedob egy 24h44p-es pihenot.
De 74 oranal vagyok csak kethetiben.
Nem ertem, akarhogy szamolom, teljesen ertelmetlen ido ez a piheno.
Na mindegy, megyek meg ket nyolcast, aztan velence kornyeken megallok. (Epp atertem spanyol-francia hataron)
Mondjuk az beszedes, hogy a ket bo 24es dacara, 14 nap alatt 8700at mentem...
Minden maszek idiota, ezt el kell fogadni ugy latszik.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Na, mindenki tappenzen/szabin/ nyugdijban van?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Nem lehet hogy kivezetted azt az időt? Én is állok, kitelt a 90, pedig még mennék két órát. Két hét alatt 6700km, és meg is van a kétheti.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
88:50ben alltam meg tegnap, utolso olasz kuton hazafele. Szlovenekhez nem akartam bemenni a papir-az-ablakba dolog miatt, nehogy eszrevegyek a 70 oranyi pihenot, aztan bunti legyen.
Meg itt lehet furdeni.
A 24:44et mindig irta, meg tegnap is.
Azon filozom, hogy a ket 24es maradeka esetleg, de ahhoz meg kevesnek gondolom.
Na mindegy, rejtely marad.
Utolso honapom a cegnel, meg azert leszivattak, majd talan 28.-ara hazaerek, ami a 3.as rajttal majdnem negy het.
Hat, igy kell elvagni minden madzagotどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Igen, én is szeretem mikor a lehetőséget is elveszik, hogy esetleg visszamenjek dolgozni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Nyaron egy topiktali valahol?
Na?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Uccso nap, megyek haza, osztrak rendor kivesz Graz kozepen, buszsavba leallit, kontroll.
Elsokent a gkit kerte
-200 euro
Ceget is 200 euro
Ez karpotoltどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
blueboi69
csendes tag
Sziasztok!
Nem épp kamion, de személyautóhoz keresnék fagyasztóládát, ami olyasmi mint egy nagyobb hűtőtáska. Megy 12V és 230V-ról is. Láttam párat neten, de egyiknek sem ismerem a márkáját és 80-280ezer közt van minden is.
Esetleg tudnátok ajánlani valamit, hátha van it ezzel tapasztalat? 30-40liter körülire gondoltam első körben.
Köszi előre is! -
válasz blueboi69 #20624 üzenetére
Dometicet, indel-t dicserik, de 12voltrol fagyaszto az erdekes lesz. 12v, 10amperrel az 120w, haaaat...
Van az, amit Lacika hasznal, az az indel 18b ha jol remlik, az mintha 12voltos lenne, es fagyaszto, de a 12v-ra nem tennem ra az eletem.Kamelot:
Egy eve lejart
Buszhoz csinaltam ujat, decemberben, de azt meg nem kuldtek, idom meg nem volt meg bemenni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
TECHNISCHE PARAMETER
Stromversorgung: 12 / 24V DC
Kompressorleistung: 35W
Energieeffizienz: A ++
Stromverbrauch pro Tag: 0,15 kWh, 12,5 Ah 12 V, 6,2 Ah 24 V, bei 5 ° C
Temperaturregelbereich: -18°C bis + 10 ° CHajra 3 ampert siman elbir a szivagyujto. Mar ha eleg 18-20 liter.
Mondjuk ez nem megy 230rol.
Na, mindegy, en a helyedben ilyen teren nezelodnek.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Freiherr #20628 üzenetére
Tudjak ok is.
De hazamegyek, es elso utam az illetekes hivatal fele fog vezetni.
Ott pedig egy szep kerek kurvaanyazas fogja kezdetet venni.
Mert oke, 29 pont lett az egyik gki teszten a 30 helyett, de a vizsgabiztos M-et irt a vizsga jegyzokonyvbe, innentol pedig...Amugy a cegnek neznie _kell_ az irataid ervenyesseget.
Is.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csibe1
addikt
Mit találtam: Jelentős változások jöhetnek a jogosítványok megszerzésénél
Ez érdekes lesz...
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
őstag
Kell, belépéskor.
Utána lesz@rják, rádtolják a felelősséget. Én azóta csekkolom, mióta lejárt kártyával akartam indulni, csak a gép kiköpte.
2 hét otthon + 500 km felesleges kocsikázás a tanulópénz.
Az ~ kb. 500 lepedő bukta, ahhoz képest a 200 € nem is vészes.[ Szerkesztve ]
XXX
-
FeZ...
aktív tag
válasz Avicularia #20635 üzenetére
OK, köszönöm.
Kevesebbre számítottam, de akkor ez van.
Persze más országok árai nem teljesen mérvadóak (hiszen az egyik sokkal olcsóbb, a másik meg sokkal drágább) kíváncsi lettem volna itthon mennyi lehet máshol, de majd körülkérdezek más cégeknél is. -
-
KAMELOT
titán
válasz FeZ... #20632 üzenetére
Most csinálta meg a kollégám.
450€ volt összesen, amit természetesen a cég átfizet!
3 nap alatt letudták az egész műsort. 2 hét múlva meg küldik a kártyát!csibe1: Köszönöm szépen!
otto14: Lényegtelen amúgy mennyibe kerül, mert egy normális cég azt átfizeti.
Tüzi: Hazamész és kiveszed a kártyát. Aztán mehetsz nyugodtan!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
addikt
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #20641 üzenetére
&Tüzi & Avicularia
Mivel nekem francia jogsiaim voltak, így nem ismertem a magyar jogszabályokat.
Nekem csak azért van 2 év a C és a CE között, mert a katonáéknál letett C és az egyfajta OFA képzés közt eltelt két év. De, ha a katonáéknál lett volna lehetőség megcsinálni a kettőt, vagy az "ofás" képzéskor még nem lett volna C-m, akkor pár hónap lett volna a különbség a két vizsgadátum közt.
Akik szakmunkás képzés keretén belül csinálják a jogaikat, GKI, s egyéb szakosításokat, azoknak lehet, hogy a B és a C közt sincs meg a 2 év.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
kzolisajnos
csendes tag
válasz HoTaZo #20645 üzenetére
Most nem az a lényeg, hogy kell-e a C-vel gyakorlat, hanem hogy egyszerre lehessen meg a 2, a C és a CE.
Én 12 éve is egymás után csináltam a kettőt, egy percet nem dolgoztam C jogosítvánnyal, de tulajdonképpen értelme sincs különvenni, csak annyi, hogy így több pénzt lehet lehúzni a tanulókról.
Egyébként lehet, hogy a fokozatosság nem ártana, mert 3 hét után egyedül elég stresszes volt nyergessel dolgozni, de ne kelljen már mindenki kezét fogni
-
csibe1
addikt
válasz kzolisajnos #20646 üzenetére
Talán nem csak a pénzlehúzás volt anno sem a lényeg, hanem a tapasztalat megszerzése.
Nagyon fogok örülni, ha a friss CE jogsis, talán pár éve már személyautót is vezető emberkék, hirtelen egy fullra pakolt nyerges szerelvénnyel kezdenek el közlekedni; nulla tapasztalattal meg rutinnal. Biztos tök jó lesz." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
kzolisajnos
csendes tag
válasz csibe1 #20647 üzenetére
Duplán jártam a kreszt, duplán jártam a Bü-re, duplán csináltam a rutint, a forgalmat, duplán fizettem vizsgadíjakat pár hónap eltolással. (Aztán levizsgaztam gki-bol forgaloomban ismét). Egy 3 sebességes Mercedes akármivel, amit vezetés előtt 20 perc volt elindítani.
Mégis ennek mi értelme volt?
Egyébként régen sem kellett gyakorlat, hanem kivartad a 2 évet és ha babakocsit sem toltál életedben soha csinalhattad a CE-t. Annyi felelősségtudata meg legyen már mindenkinek, ha nem biztos magában, gyakorol.Többet érne ha nem 30 éves bontószokevenyekkel kéne tanulni hanem modern technikával, nyergessel, tandemmel, amivel akarsz, vezetéstechnikai képzéssel, de így is dragallja mindenki a tanfolyamot.
Ettől a konnyitestol nem fogják tömegesen kezdok ellepni az utakst ebben biztos vagyok
-
őstag
Sziasztok!
Háát nem tudom, hogy nálatok mikor volt az a "régen", de én 1991 Júniusában vizsgáztam 1 napon elméletből a C+E-re és 1 hét eltéréssel csináltam a gyakorlati vizsgákat. Ilyen 2 éves gyakorlatról E kategória esetén szó sem volt, viszont a C az 2 éves B kategóriához volt kötve.
Akkoriban még nem volt GKI, hanem helyette a Fuvarozó+Autómentő tanfolyamot kellett elvégezni, ami 1 napos volt. (került vagy 2000-Ft-ba) Ez kellett ahhoz, hogy belföldön sofőrként dolgozhasson valaki.csibe1: Én anno a tapasztalat hiánya miatt nem mertem pótkocsis teherautót vezetni, de nem is nagyon lett volna rá lehetőségem, mert 0km-es C-vel sem akartak sehová felvenni. Egy ismerősöm által tudtam egy vállalkozónál kezdeni, akinek pótos IFA-ja volt, de csak szólóban engedett vezetni.
Üdv: Mcrazy
-
KAMELOT
titán
válasz kzolisajnos #20648 üzenetére
Jól írod. Sajnos a fiatalok zöme dolgozni sem akar, nem hogy még heteket egy kabinban ülni távol a családtól és a haveroktól. Ezt a munkát szeretni kell.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen