-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz FőDudu #217075 üzenetére
A Tubeless Ready (TLR) csak annyit jelent, hogy lehet tubelessként használni de nem kötelező. Igaz ez felnire és külsőre is. Simán lehet, hogy mindkettő TLR de ennek ellenére belsővel jött. Páromnak mikor vettük a bringát (TLR felni és TLR Ardent Race) kérdezték a boltban, hogy belsővel kérjük vagy tubeless.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz FőDudu #217075 üzenetére
A legtutibb megoldás a tubless lenne.
Legjobb a (valamennyire) defektvédős külső + tubless.
Mindenesnek az apró mintások nyerők, pl Specialized Fast Trak, Continental Cross King, Maxxis Rekon. Tejből a gumi darálékosak pl Joe's no flatKipróbálni ezt a "defekt mentes" rendszert, gazdaságos lehet a belsőbe töltött tej is.
Direkt erre valót kell szerezni, vagy árulnak eleve töltött belsőt. Joe's volt régebben a nem tubless kerékszettemben, jól működött.Ezt a belső nélküli rendszer sem egy csoda.
Ha lyukat kap, ott kicsit kifúj és eltömődik.
- Ennek feltételei; minnél kisebb lyuk, elég- nyomás és tejA nagy tüskéket csak otthon érdemes kiszedni (terepen észre sem venni, csak aszfalra érve a kopogásból), hogy ha esetleg rá kell pumpálni a forgatások után...
Ha eleve lyukas külsőt akarsz befogni, lehet érdemes lenne belülről megfoltozni. A kukacozás friss lyuknál célszerű.
A tej is tömíti, de ugratáskor nekem már lökődött ki, és tolni kellett, mert kevés volt a tej...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen