-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kempetlen
tag
válasz cibus #164113 üzenetére
100 alatt örülj, ha találsz normális használt montit merev villával (ezeken a helyeken lehet nézelődni)! Ha találtál ilyet, akkor el lehet kezdeni gyűjteni egy jó teleszkópra, ami 50-től kezdődik. Ha azt belerakod, akkor kimondhatjuk, hogy van egy épkézláb montid.
Még okosabb lépés, ha eleve a gyűjtéssel kezded, és veszel egy nem lestrapált montit teleszkóppal együtt 150 környékén. Azok a villák, amiket az új bicajokba építenek 200-250 ezer alatt, semmit se érnek. 100 alatt nem fogsz értelmes csillapítással bringát találni, ezért írom ezeket.
Az össztelós bringa 500 fölött kezdődik. Az az összetelós, amit a tescoban látsz, az nem össztelós, hanem életveszélyes tákolmány. Ne keverjük a két kategóriát! Ezt mindenképpen verd ki a fejedből!
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz cibus #164113 üzenetére
Én szerintem egy össztelós picit overkill, ha van elöl teleszkóp, a legtöbb helyen el fogsz tudni menni. 100 alatt használt kerékpárokat foghatsz ki, amik erre megfelelőek, 26os kerékmérettel egész jó felszereltséggel, a kényelemhez viszont egy 29-es kerék lenne jó. Konkrétat nem tudok mutatni, meg vannak itt nálam nagyobb tudásúak.
Számomra az is kérdés, hogy ahol napközben áll, őrzött hely, mennyi az esélye, hogy ellopják onnan? Ha nem őrzött, én valami lepukkantabb kinézetű bringát keresnék, hogy kevésbé legyen vonzó.Az viszont, hogy a csavarok lelazulnak egyáltalán nem normális, attól még, hogy ráz az út, ennek nem lenne szabad megtörténnie. Soha semmilyen biciklimen nem tapasztaltam ilyet, pedig amióta nem nyomatékkulcsom is, mindent az alsó határra húzok, hogy nehogy szakadjon a menet.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cibus #164113 üzenetére
...vagy ott a Decathlon,ugyebár ahol kinézheted a 100 ezerhez legközelebbi Rockridert és megvásárolod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #164176 üzenetére
Ez sajnos tuti gyenge, alattam 65kg súllyal valszeg egyetlen terepes körön darabokra hullana . Ennyit azért lehet megér, de nem egy életbiztosítás. Ha az összeg végére raksz még egy nullát, annyiért már lehet tűrhető terepezőst kapni, amit majd idővel tuningolhatsz .
ZolkoW: a Nineredből is létezik 120-as verzió nem?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #164191 üzenetére
A topikban 40k alatt vintage full merev montikat szoktak ajánlani, ezen ennyiért a teleszkópok nem érnek semmit, csak plusz súly és hibalehetőség. Az első váltó is noname, a hátsó meg Shimano, de abból a leggyengébb fajta, sőt, valószínűleg minden nagyon fapados ezen és valszeg karbantartva sem volt rendszeresen. De ez tényleg kevés pénz egy bringáért, szal ha ennél többet nem szánsz rá, akkor ennyit valószínűleg már akkor is megér, ha egyáltalán gurul... de csodát ne várj tőle.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #164698 üzenetére
Az egész felszerelés nagyon alap, pedig a Genesis nagymúltú cég. Ők is ebből élnek. Mármint, a kamu bicajok eladásából.
A tourney váltó terepre nem alkalmas. Nem véletlenül a legolcsóbb széria. A teló ugyanez. Ha hétvégi horgászáshoz, vagy a gyerekkel kirándulni kell, arra jó lesz nyilván. Új, garanciális, ilyesmi. Csak akkor ne hívják mtb-nek...A másik, tárcsafékes, meg altus váltós már vitaalap, de én megnézném a decathlont a helyedben, mennyi egy hasonló rockrider ára és mit tud.
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #164714 üzenetére
Jó lenne, ha valami szakértőbb hozzászólna
A fékek vackok, főleg 95 kilóra. De ebben a kategóriában más cégnél is azok lesznek. A teló lockout is hiányzik, a súlyod alatt mozogni fog az egész felfele tekerésnél.Ebben a kategóriában komoly kompromisszumok vannak még, na.
De átnézve még mindig inkább ez, mint a 120k Genesis. Ott jobb a fék valamivel, minden más kicsit gyenguszabb talán.[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #164761 üzenetére
És most milyent használsz?
95 kilóhoz 160mm-es mechanikus tárcsa kicsit kevés, ha hirtelen kell megállni. De ha eddig mondjuk hagyományos felniféked volt, annál ez se lesz gyengébb."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #164879 üzenetére
Lenne pár kérdésem. Nem vagyok szakértője a piacnak és az ajánlásoknak, szóval bármi amit mondok az kicsit sótlan lesz.
Milyen stílusban tervezel tekerni? Laza, kényelmes városnézős tempó, nyugis vírusbringás (korábban hétvégi bringás néven futott kategória)? Esetleg vadulósabb fiatalos hangvételű, tempósabb, járdaszegélyről le- felugratós, sportos, autók közt száguldós kategória?
Kérdezem ezt azért, mert kiemelted a rugóutat és az áttételezést.
Egyik sem fontos az első esetben; gondolom sem száguldozni nem fogsz, dombon lefelé beletekerni és hasonlók, meg a 100 mm rugóút se kell aszfaltra/földútra. Ha viszont sportos vagy és 50 km/h körül is még bele akarsz tekerni, akkor kell a nagy végáttétel, és ha minden követ és szegélyt megtalálsz, akkor jöhet az erős teleszkóp.
De ha nem ilyen vagy, akkor főleg egy átütőtengely ugyan mi a frász karikának kell neked?
63 mm is éppen elég arra, amire való. Kicsit kíméli a kezeket, azt ennyi.
Egy sportos, vadulós bringás mint mondjuk én, aki a fagyizóig is 180-as pulzussal közlekedik (nem tudom hogyan kell nyugisan tekerni, ismeretlen fogalom számomra), én nekem a 80 mm-es teló is koppant városban.
De ha belegondolsz abba, hogy a nagymotorokon sincs ennél nagyon több rugóút akkor belátható, hogy talán a 63 mm is elég egy laza kis sebességű tekeréshez. Meg aztán akkor sincs semmi, ha néha felkoppan az a teló ha véletlen átmegy az ember egy téglán. Nem fog szétesni. Előbb kapsz defektet, mint hogy a telónak baja legyen.
Aztán a széles kormány is addig jó, amíg nem kell órákat taposni a pedált aszfalton egyhuzamban, mert a monoton testhelyzetben csak elfáradsz a fekvőtámasztól. Persze, ha vérbeli montis lesz belőled, akkor jót tesz az irányíthatóságnak. De amúgy csak fárasztó a sportos testtartás, ha nem az a felhasználási terület.[ Szerkesztve ]
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #164879 üzenetére
Teasüti nagyon jól megfogalmazta a fő kérdést. El kell döntened mi lesz a csapásirány és ahhoz venni bringát. Lesz kompromisszum, igen. Ha sok pénzed van, több bringa kell. A maseratival se fogsz a szavannán zúzni, de autópályára jobb lesz, mint a landrover.
Én aszondom általános felhasználásra egy trekking a legjobb, ebbe némi erdő is beleértendő, lefele veretés nélkül (vagy akár, de azzal csak szivatnád magad). Az egy tárcsa kicsit véleményes, de nagy hegymászás nélkül el lehet lenni. A lockolható teló pedig pont felfele hasznos, ha nem akarod a munka felét rugózásba ölni a hajtás helyett.
A 38-as kerék ha keskeny, később lecseréled 42-esre és az már mindenre jó, amit egy ilyen bicaj tudhat.Vagy bevállalod, hogy sportos Izom Tibor vagy, leszarod a hátfájást, a plusz melót tekerés közben, meg a traktorhangot és zúzol az mtb-vel az aszfalton is, nemcsak az erdei úton ijesztgeted a kirándulókat.
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #164900 üzenetére
Hogy összezavarjalak, montival bárhol el lehet menni, max pl. aszfalton lassabb leszel, trekkingel viszont komolyabb terepre én nem mennék, egyrészt szétráz, másrészt életveszélyes. Plusz montira is igaz a gumi dolog, arra is vehetsz keskenyebbet, apróbb mintázatút. Szerintem látnunk kéne a terepet ahol járni szoktál és akkor már meg lehetne mondani, hogy el lehet-e ott menni trekkingel, mert végülis simább döngölt földutakra az is tökéletes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cibus
aktív tag
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #164971 üzenetére
Ha nem száguldozol szerintem is tekerhető trekkingel, ha mégis montit veszel, annak lepkefing, átrepül itt mindenen . Xc montival kb. ilyen terepen kezdődik az élet és ettől felfelé, trekkingel meg azt mondanám, hogy ez kb a felső határ, ide még jó, de ennél rázósabbra nem való.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #164969 üzenetére
Teljesen jó ide a trekking.
Ez döngölt földút, gyakorlatilag erre (és aszfaltra) való definíció szerint. Gumiból én feldobnám a legszélesebbet, h a lehető legkisebb nyomáson tekerhessek a jobb komfort miatt. De ezt már csak az xc-s mondatja velem. Montihoz képest még így is relatív nagy nyomáson leszel, szóval azért haladni is lehet majd vele aszfalton. Gumiból se kell túlgondolni a mintázatot, semi-slick elég döngölt útra. -
Because
őstag
-
bardi
aktív tag
válasz cibus #164990 üzenetére
XC vagy monti, tökmindegy, ma már kb követhetetlenek a kategóriák, 10 mm-t változik a rugóút, a stucni hossza, vagy egy tized colt a kerék szélessége, és új kategóriát kiáltanak, xc, all mountain, down country, enduro, trail. Többségünknek szerintem teljesen mindegy, nem fog olyan különbségeket észrevenni, mint amit be akarnak állítani ezekkel, max ha versenyző vagy. Ha a 100 mm-t mozgó fullym lecserélném egy 120-at mozgóra, szerintem semmit se vennék észre belőle.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #164990 üzenetére
De, monti. De montiból ezer féle van és mind más igényekre-célra való. Többek között xc, trail, AM, enduro, DH és mindegyikből van merevfarú, fully, pluszos, pedelec, meg ott vannak a fatbike-ok is. Pár példa, hogy monti és monti között mekkora különbség lehet: [link] [link] [link]
(#165003) bardi: hát ezzel szerintem majdnem senki nem értene egyet . Nekem 12.8kg 100mm-t rugózó merevfarú xc-m van, próbáltam 180mm rugóutas 16 kilós enduro fully-t 29x2.6" gumikkal és ég és föld, kb akkora a különbség, mint országúti és xc között. Ja és nem, nem versenyzek, de mégis rengeteget számít a geo, a rugóút, minden egyes 100 gramm súly, a gumiszélesség stb. Egy xc-vel soha nem fogsz úgy lejönni a hegyről, ahogy egy enduróval és egy DH-t sosem tekersz ki úgy hegyre, ahogy egy xc-t, meg még lehetne sorolni. Az alkatrészek minősége is rengeteget hozzá tud tenni az élményhez, szal xc és xc monti között is lehet hatalmas különbség.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #164990 üzenetére
A MTB kategória már elég szerteágazó. Majd a menők felvilágosítanak. Tehát a 30 éve elterjedt Cr-Mo vázas, 26-os kerekes, 18 kilós, merev villás rém korszak óta komoly szakosodás történt
Trekking a nyuggerXC. Aszfaltra és nem túl zűrös földutakra. Gravel az az országúti, amely azt hiszi magáról, hogy trekking. XC az árkon-bokron kategória, komolyabb telóval (jellemzően 100mm úttal, trekking jellemzően 60-nál nem több), de nem DH (trail). Más a váz geometria is. Ni.
Amúgy is ezek a kategóriák átjárnak egymásba és felszereltségtől is függ. Eladják a nyomorult vevőnek az "XC"-t a Tecsóban Tourney váltóval, silány hajtóművel, low cost, csillapítatlan rugós telóval mondjuk 120-ért, hogy "jó vétel" legyen, aztán kiül a döbbenet a homlokra az első lejtőn/emelkedőn.A linkelt képeid alapján tökjó lesz oda a trekking, valami 42-es, mintásabb gumival. Felninek tökmindegy, manapság a vázba se lehet gond, de mérd le. Én ilyet
nyomok. Aszfalton kicsit süvít már (nem traktor), de elég jól gurul még, cserébe nem nagyon csúszik meg terepen sem. Könnyű (430g görül), relatív olcsó.
Úgyis nálad a döntés, minden fajtát meg lehet indokolni pro, meg kontra is."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165007 üzenetére
38-as köpeny. Tökalkalmatlan mintázat bármilyen terepre.
Amit linkelsz, az egy alap Schwalbe, 40-es. Ami 40mm, nem 4 coll, ostoba Muziker. Nem drága, de főleg aszfalt, mert elég határozott futófelülete van középen. Nulla defektvédelem.
A MarathonPlus defektvédett, jól bordázott, de jól szalad is. Cserébe drága és nehéz is, mint a dög. Fele ennyiért kapsz pl. Mitas-t, ami nagyjából ugyanezt tudja...Illetve nem véletlenül linkeltem a Continentalt - kevés gyártó csinál ebben a méretben értelmezhető (némi terepet megengedő) mintázatot, pláne hajtogatós (könnyű) verzióban.
[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165017 üzenetére
Jah, pl. De ez is nulla defektvédelem, mindenképp valami védős belsőt rakj bele, ha nem akarsz az első sarkon kereket szerelni
165039@ 900ft aldis. Cat3. Pont látni vele bárhol. Veszel belőle hármat, egy évig kitart. Röhej pénzeket ki lehet fizetni bármiért, de minek..."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Kempetlen
tag
válasz cibus #165088 üzenetére
Hülyeséget írt, mert 28-as kerék, amit 29-nek hívnak monti esetén a gumi ballnossága miatt. De a trekkingeknél nincs semmiféle 29-ezés.
Egyébként jó ajánlat lenne, ha lenne benne valami értelmes villa is. Nem véletlen nem emelte ki a leírásában. Az állapotáról pedig mit sem látni így. Ha már ki van kopva a hajtás, akkor 100-nál többet én nem adnék érte, főleg noname kerékagyakkal.
Plusz azt is vedd figyelembe, hogy ez a gumi rajta lájtos terepre jó, aszfaltra nem tökéletes. Azt is érdemes venni, ha aszfalton használnád.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz cibus #165093 üzenetére
Nem, ez is trekking, ugyanazokkal a hátrányokkal. Sokkal inkább Rockrider. Ez pl., ennek 100 mm-es a rugóútja, és legalább nem egyből telócserés. 140-ért nem kapsz újonnan olyan bringát, ami a kívánalmaknak eleget tesz és egyben marad egy hónap után is. Használtan viszont a 140 teljesen korrekt, keresgélni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #165088 üzenetére
Kérj közeli képet a lánctányérokról, fogsorról ahol látszik szépen a fogprofil oldalról!
Kerékagyak az nem dealbreaker szerintem, gurulni gurul, csak szervizelni lesz szívás pár évente egyszer, vagy ha nem tömített akkor sűrűbben. Nagyon el kell tálalni a gyenge minőségű agyakon a csapágyhézagot - amit sokkal könnyebb egy jó minőségűnél - és akkor sokáig jó lesz ez is.
A villa az szintén nem akkora meglepetés, ezért az árért úgyse kapsz olyat, amiben csak a villa kerül hetvenezerbe.
Ha nincs lerúgva, akkor én elhoznám.
Hajtás kopását derítsd ki, nézd meg van-e bárhol kotyogás, fékek és váltó jól működnek-e (állítsa már be rendesen, ha igényes a bringájára az eladó; igénytelen tulajtól nem vásárolnék), nincs olajfolyás a fék körül, nem kotyog a villa és a becsúszok sértetlenek, finom a teló megindulása és puhán mozog, nincs nyolcas (jó minőségű kerékbe elég nehéz nyolcast verni baleset nélkül, nekem a mostani bringámon még nem sikerült és vagy 7 éve megvan), nincs recsegés/kattogás. Ha jó érzéssel szállsz le róla, akkor hozhatod. Ha viszont van rajta teendő, akkor a tulajjal meg kell csináltatni és rádobni még pár ezrest vételkor max a szervizért. Mielőtt beleszeretsz, de elhozod egy aprósággal amiről később kiderül, h megszívtad.[ Szerkesztve ]
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165093 üzenetére
Ez a Corratec egész más liga, mint a dekás Riverside. HA egyben van. Ahhoz meg rá kell ülnöd. Ill. ahogy írták, kérj közeli képet a sorról, eskesd meg, hogy a lánc nem instant csere (vagy küldjön képet láncnyúlásmérővel). A fékeket nem fogod látni képről, nem eresztenek-e. Az drága mulatság lehet.A villa, ha nem kotyog, mennie kell. Ez "csak" trekking. Ha viszont kuka, az rögvest +35k alulról is.
Szóval bicajt NEM lehet látatlanban venni, az fix."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #165107 üzenetére
Pedig xt felszereltséget és normális hidraulikus fékeket ennyiét máshol nem kapsz.
Ha rendben van műszakilag, akkor vinném.
Utazni meg minden használt gépért kell. Én 250 km-ről hoztam haza az enyémet, vonattal.
Kezdőként úgy, h előtte csak hallomásból tudtam mi az az ikszté. A bringa egyben volt, nem voltak vicces hangok, nem lötyögött rajta semmi, finoman járt minden kezelőszerv, teló rendben volt. Oszt ennyi.
Már hoztam is. Azért nem rakétatudomány egy bicikli.
Használtautó egy rémálom, a bringa ahhoz képest primitív jószág. -
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165148 üzenetére
A Corratec mint gép, jobb volt. Ez szimplán drága, vagy max 2 éves mondjuk. Amúgy állapotfüggő. A telója ennek is állítható, csak fedél alatt a csavar. Ezek a rugós dolgok amúgy is kicsit kamuk; tekergesse a vásárló nyugodtan, nagy különbség meg nem lesz. Pláne ha már pár éves és gyengül.
A 49-es váz kérdéses. Centire kicsi, 170-175 centis emberre való. De a geometria meg modern, mélyen ülős - rá kéne ülni.[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #165148 üzenetére
A váz púpos, nekem nem tetszik, de az Alivio felszereltség nem rossz, a fék okésnak tűnik, mást nem tudok mondani. A teló valszeg rugós, az ilyeneknél szerintem szinte mindegy a lockolhatóság meg a visszaút csillapítás, ezeknek a hatását egy rendes levegős telóval érzed meg igazán, ezek a telók nagyjából csak orrnehezéknek vannak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Cikó
tag
válasz cibus #165148 üzenetére
Ebben akkor volt 20 km miután kihoztam a boltból 1,5 évvel ezelőtt. Ugyanis enyém volt a bringa, ezelőtt bő 1 héttel ezelőtt vásárolta meg tőlem... persze nem ennyiért, jóval kevesebbért. Prizmákat, pedálokat leszedte, ülést kicserélte és most várja azt a lúzert akin keresni fog egy kis pénzt... óvatosan az ilyen szélhámosokkal
-
nmate91
tag
válasz cibus #165189 üzenetére
Hiten acél egyrészt, másrészt csak a szívás lenne azzal és drágábban jönnél ki, mint a 500-as Riversidedal.
900 nem rossz cucc, de azért már felment az ára, ha jól láttam. Az áttétele városba, sík terepre elég, hegynek fel kevés lehet. Kellys-szel hétköznapi felhasználásra semmi gond nincs, HHH-ról ne veresd le vele a sziklákon és megmarad. Inkább a Kellys szerintem.
-
flash-
veterán
válasz cibus #165201 üzenetére
A két gépet szerintem nem nagyon lehet egy lapon említeni..
a Kellys jobb felszereltségű(Shimano rendszer,stb..)
néztem az általad linkelt képet hát igen 44 es túragumi vagy félig meddig terepszerű gumi kell az ilyen útra, de lehet picit még szélesebb sem árt..
Esetleg kereshetsz jobb felszereltségű bringát használtan.
Ha nem tervezel hosszú lejtöket menni(terepen) akkor lehet a tárcsafék sem jó ötlet, ennyért vannak tárcsa nélküli cross gépek amivel egyébként lehet jobban is jársz"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Sefter
veterán
válasz cibus #165247 üzenetére
Én is sokat "szenvedtem" mire megtaláltam a nekem való bringát, de úgy látom Te nagyon nem akarod azt a decathlonost...
Ha elfogadsz egy tanácsot egy kezdőtől, magadban rendezd milyen alkatrész (felszereltség) alá nem adod. Utána érzelmi alapon vedd meg a neked tetszőt (kinézet/ár), ami megfelel ennek a kritériumnak....nekem bejöttMás:
Bringaland szervizzel van valakinek tapasztalata[ Szerkesztve ]
Psn ID: sefter_hun
-
nmate91
tag
válasz cibus #165248 üzenetére
Szerintem amire már kicsit is normálisabb cuccokat raknak, ott alap a hidraulikus tárcsafék. Ha nem számít a fék, vedd az 500-as Riversideot. De a Kelly's teljesen elfogadható minőség, karbantartani kell mindegyik bringát.
Használtpiac most kong, nehéz kifogni bármit is. Télen majd spájzolni kell, amikor mindenki rakja ki az alig használt bringákat, mert kell a hely a sícuccnak[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cibus #165247 üzenetére
A 24 sebesség az parasztvakítás,3X8.nál jó esetben is ~17 sebesség a normálisan használható,a többi erősen keresztbeváltás,aról nem is beszélve,hogy több sebesség alig érezhetően különbözik egymástól.Ami a féket illeti az egyik legfontosabb alkatrésze minden gyorsan mozgó járműnek,mely az mellett,hogy életet menthet nagyban hozzájárul a kerékpározás élményéhez.Hacsak lehet tárcsa legyen.
itouchfan...meglehet nem vagyok a legilletékesebb lejtőzésben,de én simán beülök a nyereg mögé ha nagyon meredek...ha meg folyton olyan meredekeken csapatod,akkor nemcsak dropper kell,hanem valami más kerékpár is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vírusirtó topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen