-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Mikulásbá #70985 üzenetére
Talán kicsit lehetne olcsóbb, de amúgy ezek nem rosszak, ha találsz merev villával az jobb, meg a rugós nyereg is pozitív ha van (geles nyereg valami modern baromság sehova nem jó). Gyakran állítható stucni van ezeken ami egyértelműen szemét, illetve ez a kormány hajlítás is az, porteur hajlítás vagy egyenes illik ezekre.
-
pc360
addikt
válasz Mikulásbá #71004 üzenetére
Jah, csak sokat nem érsz vele, mint csillapítás. Ezek borzasztóak: azon kívül, hogy brutál orrsúlyok, alig mozognak, beragadnak, hidegben totál használhatatlanok, és hamar kikotyognak (az én súlyom alatt pl. 2 hét alatt). Ebben a kategóriában a merev legalább megbízható, nem csak könnyebb, és nem kell kukáznod az első elázás után.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ivana
Ármester
válasz Mikulásbá #71004 üzenetére
Ezek gyakran gyárilag is kotyognak merevség nulla, rohadt nehezek, kanyarban hülyén viselkednek. A rugós nyeregcső, illetve ad absurdum rugós stucni (mert ilyen is van) szintén hülyeség. Egyedül a rugós nyeregnek van értelme az tényleg használ, de csak ha amúgy kemény mint a kő pl. bőr.
-
ivana
Ármester
válasz Mikulásbá #71141 üzenetére
Lasali kolléga jobban ért az shimano agyváltókhoz, de azért én is tudok egysmást... Nagyon nem mindegy milyen shimano agyváltó:
3-as: menekülj, ez kb. tourney szint talán kicsit jobb, erősebb riderrel meghal
4-es: halál, 2 hete mentem ilyennel, inkább egy jó öreg super gránát (utóbbi amúgy eléggé ott van a szeren, csak egysebi) ennél a 3-as is jobb
7-es: soso elmegy, de nem annyira strapa mint az sachs
8-as: ez rendbe van(#71161) Crytec210 Van WD40 láncolaj is
(#71157) flash- Én egészen bírom az emelkedőt, amit nem az a durva sebesség, valahogy 45-46 fölé nem tudok gyorsítani síkon (dropban kiállva...), de ha kell vagy kedvem van 40-41-et ilyen tudok tartani 5-10 percig (mondjuk utána kicsit megdölök), de 35-öt síkon meg simán. Ami érdekes, hogy nem az áttét fogy el, az van bőséggel.
(#71160) -=RelakS=- Az lefelé van nem? Múltkor mentünk le marótra az erdei úton a pilisből többiek lemaradtak én kicsit elkezdtem csapatni, azért vártam rájuk rendesen, mondjuk 60-al azon az úton most se tudom, hogy jöttem le Ilyen murvás köves halál, és még csomagom is volt hátul.
-
K Norbi
addikt
válasz Mikulásbá #71203 üzenetére
Ez elég jó Kellys reflex vagyis amiket olvastam eddig róla.
3.0.8 Milyen kilóméter órát ajánlotok?
Kilométeróránál nem az árat, inkább a gyártót kell nézni. Amik a legtöbb árkategóriában ajánlhatók, azok a Sigma, VDO és Cateye termékei. Vezetékesből érdemes azt venni, ami tudja azokat a funkciókat, amikre szükségünk van, a márkán kívül másra nem is nagyon kell figyelni. Vezeték nélküli óráknál azonban érdemes minőségibb példányokat venni, amiknek a jeladói digitális kódolással továbbítják a jelet a fejegységhez, ezeket kevésbé zavarják meg a magasfeszültségű vezetékek.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
ivana
Ármester
-
K Norbi
addikt
-
6030D
Ármester
válasz Mikulásbá #71610 üzenetére
A képen az alsó csavart lazítsd meg (ami egy vonalban van a villa közepével), akkor a "kormány el tud forogni a villában". Úgy be tudod állítani, hogy minden irányban legyen? Ha igen, akkor csak el volt fordulva. Megfelelő helyzetben húzd meg a csavart.
(Ha ez egyértelmű volt, akkor bocsi, és részvétem a karambolos villádért. )Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TomMusic
őstag
válasz Mikulásbá #71597 üzenetére
Tudom, nem ilyet keresel, de szerintem teljesen jó ez is:
Echowell BRI-8 Fekete.
Az ára ellenére azt olvastam róla, hogy a piacon az egyik legjobb (mármint a gyártó), ezért (is) vettem meg. És mint kiderült, ez így van.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
K Norbi
addikt
válasz Mikulásbá #71610 üzenetére
Be/Ki kapcsolás működik, 4 perc után kapcsol ki ha nem érzékeli a mágnest. Ha érzékeli hogy forog a kerék bekapcsol.
Hőmérője szerintem elég pontos [link]
10.000Km ig mér, Országútisoknak nem ajánlott. Viszont elem cserekor ellehet menteni az össztávolságot és nem fog törlődni.
Világítás lehetne jobb, ahogy a betekintési szög is, de olvasható simán.
Mutatja lassabban tekersz vagy gyorsabban az átlaghoz képest. +- meg valami kerék forog balra jobbra ez tetszik!
Kerék átmérőt beírtam, életkor, súly stb gondolom kb kalória égetés végett kéri. Majd hasonlítgatom a stravaháoz melyik mennyit fog mutatni össz Km, stb
Délután lemérem a sebességet viszem magammal a Mio Gps-t
Összeségében ár/érték elég jó szerkezet! Működőképesnek nyilvánítom.Kérdés: A sensort amit a villára kell kábel kötegelőzni azt hova jobb tenni feljebb vagy minél lejjebb? Vagy tökmindegy a mágnes és a sensor közötti távolság a lényeg?
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
válasz Mikulásbá #71643 üzenetére
Nekem speciel hátul jobb lett volna, mert sokkal kisebb távolság van a küllők és váz ("villa") között. Na itt éreztem egyedül a vezeték hátrányát (mert nyilván nem ért el odáig.. ). Elöl nem tudtam olyan közel tenni a mágnest és érzékelőt (amiben valszeg egy hall-elem van, ami annyit csinál, hogy mágneses tér hatására zár egy kontaktot - mint egy relé -), így kicsit technika szakkör volt, de megoldottam, egész elegánsan (alá raktam "párnaként" egy műanyag szivacsdarabot).
Papír szerint az én órámnál max. 5mm lehet a mágnes és érzékelő között, de kb. 12mm van, és jól működik, GPS-el is ellenőriztem.
Szerk.: talán azért rakják mindig előre, mert közelebb van a kormány, továbbá (ez most hülyén hangozhat) a hátsó kerék gyakrabban "változhat" (gumi, nyomás ..stb).[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mikulásbá #71654 üzenetére
Ezt aztán lehetne méregetni napokig.Keréknyomás,terhelés stb. változtathatja millimétereket,de tulajdonképp nincs számottevő különbség.Valahányszor (terhelve) lemértem kevesebb lett mint a táblázatban megadott.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Mikulásbá #71689 üzenetére
Nem trekkingezek, de ahogy már többször írtam, szerintem egy sima rugós is kielégíti a legtöbb ember igényét városban, töredezett aszfalton. Ahogy néztem a trekkingekbe a Suntour NCX-NEX-et rakják, de nem tudom, hogy jó-vagy sem, mert nem használtam. Majd egy szervizes vagy tulaj mond rá valamit.
-=RelakS=-: én is néztem a Fenix 3-at, a Sapphire kiadást még öltönyhöz is fel lehetne venni... csak erdőben, esésnél azért lehet, hogy elsírnám magam, akár a csuklómon van, akár a kormányon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szjoci
őstag
válasz Mikulásbá #71719 üzenetére
Szerintem ehhez 1"-os menetes villa kell. De várd meg azért amíg megerősítik vagy cáfolják a tudorok
-
6030D
Ármester
válasz Mikulásbá #72692 üzenetére
Ha keresed, akkor amit linkeltél, az műhelypumpa. A lábpumpa a taposós, de azt nem nagyon ajánlja senki, mindig van valami baja.
Alatta két hsz-hez: nekem a Lidl-es van, teljesen meg vagyok vele elégedve, kivéve egy dolgot. Közös fej van az auto és presta szelephez, 2 lyukkal. Ha autot fújok, utána nem mindig akar átváltani prestára, a levegőt az autón fújja. Mi van ezekben belül, aminek át kell állnia?
8 bar-t nem tudom, tegnap fújtunk vele 5,5-t, azt vígan megcsinálta.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
geotigris9
tag
válasz Mikulásbá #72711 üzenetére
40 lux max. fényerőt ír, ami szerintem max. 10 - 15 métere világít be. Kivilágítatlan útszakaszra biztonságos gyors haladáshoz biztosan kevés. Talán kb. 20 Km/h sebességhez jó lehet teljes sötétben még teljes biztonsággal.
Itt egy videó ah-hol 40 lux fényerejű lámpával megy a figura, de közvilágítás mellet azért látható mit tudhat kb.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Mikulásbá #72720 üzenetére
Szerintem, hogy csak lássanak túl "nagy" a lámpatest. (Afelől meg, hogy menyire megbízható egy gyors rögzítés már ekkora súlynál, ha nem fixre van rögzítve vannak kétségeim.) Persze, hogy látszódj és a súly nem számít akkor megérheti az árát, főleg ha nem kell aksikat vagy elemet venni hozzá külön.
Én is már eggyébként nézegettem régebben is ezt a csengőt nagyon pofás kis darab az tény anyagköltségre kb. egy ezres csak, és igen amúgy meg 6 * 7* többe van egy mezei csengő áránál.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mikulásbá #94021 üzenetére
Olyan Sigma és VDO-val még nem találkoztam mely ezt ne tudja.Érdekes,hogy nejem CatEye Padrone-ja nem indul el magától.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Mikulásbá #94021 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy bekapcsol?
Még a Sigma ROX-ok sem kapcsolnak be maguktól, sőt! Bekapcsolod, kiválasztod, hogy tekerni szeretnél, elindítod a mérést, és utána van automata leállás/elindulás arra az esetre, ha tekerés közben megállnál.Remélem, az utóbbira gondoltál
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs