Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz Hun'reeth #22 üzenetére
"hol kisegítenék a játékot a plusz rammal, ott már a gpu ereje is kevés"
A VRAM nem a kártya gyengeségén segít, hanem a textúra minőségen. Állítsd be egy játék textúra minőségét alacsonyra majd magasra és meglátod, hogy ugyanannyi fps-ed lesz Ha több VRAM van a kártyán, akkor magasabb textúrákat állíthatsz be a GPU erőtől függetlenül. Erre való. Tehát ha egy 8GB-os kártyán Medium grafikán tudsz játszani High textúrákkal, akkor 16GB-oson Medium grafikán Very High textúrákon fogsz tudni játszani.
GTA VI-hoz azt gondolom, hogy nagyon kevés lesz a 8GB, mint ahogy az 5-höz is anno kevés volt a 2GB a legmagasabb textúra minőségen, miközben alig voltak még elterjedve a 4GB-os kártyák.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Hun'reeth #33 üzenetére
A raszter viszont még pontatlanabb imitáció az RT-hez képest, szóval nem tudom, hogy mire akarsz kilyukadni Mindenki tudja és látja a raszter grafika nagy hibáit, amit napestig lehetne sorolni és képeken mutatni, tehát nem véletlenül megy mindenki a játékiparban az RT fele: Spider-Man 2-ben és Avatar-ban már kikapcsolhatatlan RT van konzolon is. Ahogy telik az idő és erősebb konzolok lesznek, annál inkább RT lesz mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz GhanBuri Ghan #35 üzenetére
"Igazából ez lenne az értelme"
Meg az is az értelme, hogy fény csak oda jusson, ahova a valóságban tényleg jutna, illetve az árnyékok is részletesebbek legyenek, mert ugye a raszter itt is hagy maga után kívánnivalót. Egy nagyon részletes objektum árnyéka raszter alatt a legtöbb esetben rosszabb minőségű, mint maga az objektum tényleges alakja.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz HUN_Sector #39 üzenetére
Ez nem igazán így van. RTX3070 ugyanúgy szenved a 8GB-jával, mint a többi kártya, hiába a 256bites busz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs