Új hozzászólás Aktív témák

  • GhanBuri Ghan

    őstag

    válasz nemlehet #37 üzenetére

    Érdekes, a tesztekben nem ezt mondják.
    Ahogy az európai és amerikai gyártók is iszonyatos állami pénzeket kapnak.
    Kínában idén pont kivezették az állami támogatást, ehhez képest április első két hetében 50% fölötti volt az elektromos autók részesedése az eladásokból.
    Amiket mondasz, az pont az, amivel az európai gyártók (és az amerikai trió) szereti hitegetni magát. Az amerikaiak ugyanezt csinálták a '70-es években, milyen jól bejött nekik mára.

    Ja, és még egy dolog: az összes akkuval kapcsolatos nagy cég távol-keleti, mindenki tőlük veszi vagy a gépsorokat, vagy a kész cellákat, az összes fejlesztés onnan jön. Tetszik vagy nem tetszik, de amíg ez így van, addig az ottani cégeknek jelentős árelőnye van az elektromos autók gyártásánál, még akkor is, ha minden másban versenyképesek. (de ugye a covid alatt is lehetett látni, hogy a komplett európai gyártás le tud térdelni, ha nem szállítanak a kínaiak - ami további kínai versenyelőnyt jelent)
    Önáltatás helyett talán az európai versenyképesség növelésén kellene dolgozni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák