Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #13065 üzenetére
Mindent lehet, aztán max. megáll a versenytechnika... Ez ilyen.
Nem tudom, neked mi számít normális rollernek, de azt azért valljuk
be, hogy nem a Mantis Dual Pro-nál kezdődik a rolleres közlekedés...És itt most kifejezetten nem a száguldás, Porsche, szerelem a téma.
Egyesek nagyon magas igényeket fogalmaznak meg, ráadásul olyat,
ami önellentmondás. Konkrétan általában egymást zárják ki dolgok!
(Legyen nagyon könnyű, de menjen nagyon messzire, ÉS emelkedőn
is hasítson mint állat. Na ez nem fog menni. Motorok + akku: súly.
Közben persze ne fossa össze magát a váz 130 kg terhelésre sem?)És ha véletlenül össze is jönne, akkor legyen olcsó! Hát nem lesz az.
Kínai acél vázas csodák nehezek mint a sár, cserébe talán nem törik
ketté az első bukkanón 130 kg alatt sem. Talán. Ha meg vmi karbon
cuccos, és úgy veszett erős, hogy könnyű is, az meg rohadt drága.A kettő között aluvázas masszív vasak, de nem 15 kg, hanem ~20...
Gondolok a G30-ra, mint ismert, ajánlott, de nem olcsó megoldásra...
(Miközben hivatalosan az is max. 100 kg-ig terhelhető. Szóval érted.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Bulova Archive Series Mil-Ships Automatic 41mm tok Sapphire Crystal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen