Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Átszámolva, G30 "tuningolva" sem adná azt a konfortot mint a Mantis, első hátsó teló + 12V-os booster aksi, és már ott vagy, hogy Mantis ára, sőt nem kicsivel több is, és még mindig csak max 1300W peak teljesítmény a Mantis 1600-2000W-os plafonjával szemben.
Annyi, hogy a Mantis 26kg, a G30 is annyi lesz kb mire elkészül...Casseius:
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Casseius
tag
Nem szar csak más, a monorim az nagyobb nyomaték, jobb gyorsulás, a gen 2 meg magasabb végsebesség, ha meg alap 36v-os aksira rakta rá az 500as-t az semmit se ér konkrétan, sokan anélkül csinálnak valamit hogy halvány fogalmuk sincs róla, pedig legtöbbször egy kis minimális utána olvasással meg lehetne oldani
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
Ezek az emberek mire számítottak? Hogy majd a motor "magától"
több áramot rángat ki a vezérlőből? (És azt mégis mitől tenné?)Ez az a kategória, mint áramot növelni a végsebesség növelésére
akkor, amikor végsebességen a motor már bőven kevesebbet tud
felvenni, mint a vezérlő áramkorlátja. És aztán lehetne hőbörögni,
hogy a vezérlő tuning szar. Nincs az elbaszva, csak másra lesz jó:
sokkal jobban megindul, de amikor beüt a BEMF pont ugyanolyan.Pl. 28 km/h végsebességű motornál ~22 km/h-nál a váltás van.
Onnantól több erőt nem ad a vezérlő. Csak akkor, ha nagyobb lesz
az akkufesz: a roller egy rendszer, motor/vezérlő/akku összefügg!
(Komponenseket lehet csereberélni, csak tudni kéne, mi mire hat.)Anno újratekercseltem egy Kugoo S1 motort, azt gondolva, jó buli
lesz, ha nem 28 km/h a vége (36V akkuval). Lejtőn tudott is 50-et!
De síkon, gyári vezérlővel alig 30-at. Aztán felhúztam a vezérlőt is,
úgy már ment 36 km/h-val saját erőből. Aztán leégett az a vezérlő.
Később maga a motor is. Na ilyenkor jön a képbe, hogy ehhez már
kellene vmi gyári "500W-os" motor, aminek (elvileg!) jobb a hűtése:
bírja a vezérlőtuning miatti extra terhelést. Persze az igazság meg
valójában az volt, hogy inkább jó a gyári tekercselés (nyomaték), a
végsebességet meg akkufesszel érdemes növelni, mert kiderült, a
vezérlő tudta a 48V módot: +30% erő, végsebesség, kvázi ingyen...
(Csak ehhez egy új akku kellett.) Nincs értelme a 350W-os vezérlő
mellé bepakolni 500W-os motort, aztán megállapítani, hogy szar...[ Szerkesztve ]
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen