Új hozzászólás Aktív témák
-
CRTs
tag
E-sport cimekben lightmap van azt el fogja vinni MSAA-val. Minél drágább annál kevésbé aliasolt a kép. Ez korrekt. Ha lenne érdemi mobilos játék ami crossplatform azzal is ez a helyzet. Erôlködôs címekre meg ott a konzol. Akinek az nem elég mehet shader stutterezni. XD
[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
". Aki például most 8700G-t vesz játékra, annak 2 év múlva már egy új játék se fog futni rajta és cserélheti, hiszen az RX6600 már most kezd FullHD-ra a minimum lenni egyes AAA játékokban "
én ezeket már nem tudom egyenes arccal elolvasni se hogy AAA meg új játék.
Alapvetően az hogy PS4-től kezdve nincs precompute az a PC-nek úgy odabaszott shader stutter ügyileg hogy az abból már nem biztos hogy fel is kel.[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Itt nyilván addig tartott a faszaság amíg nem kellett pixel shadert számolgatni menetközben mert felületek voltak eltárolva. Ue4be, frostbiteba stb.
Mostmeg:DF Direct Weekly: stuttering problems in PC games is getting out of control
Plus: State of Play reaction and Horizon Forbidden West patch analysis.Stray plays best on PS5, as shader compilation stutters impact another Unreal Engine game on PC
The Digital Foundry tech analysis.Dead Space Remake PC: a premium port marred by intrusive stutter
PC vs PS5 plus optimised settings.Last year was a disaster for PC games - here's how things need to change
A call for action. -
CRTs
tag
" betöltéskor megcsinálja az egészet az elején" Szep alom? De gondolom
nem opcio ha fel napig tart vagy meg tobb es minel tobb pixel shader van ami ossze is jatszhat annal valoszinubb hogy nem opcio.
Path of exile ebbe eppen beledoglik. Ami elvileg pcs jatek amit pcsek tartottak el. Akkor mezei konzolporttal mi lesz.[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Van egy topic errol, mondom a kulcsszavakat googlezni. Aki a fennti cikkeket irta is irogat oda:
bottleneck shader beyond3d
Hogyha komplex a jatek akkor ugylatszik ez van. PoE azota szar hogy atraktak bele PoE2-s kodot. Allitolag meg ilyen kommersz cim hogy elden ring is szar.
Szerintem ez egy nagy faszsag mert pixel shader amugyis onnantol kezdve hulyeseg hogy nem mukodik rajta MSAA csak supersampling vagy temporal (akkor nem lehetne mindenre axt hasznalni). Aki object space helyett pixel shaderezik az nem hogy fel munka az nudli. Meg is latszik ezen is.
[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Szerintem azért van, mert a poe2 az gpu driven rendering, az diktál a cpu-nak immár.
Az UE5 már gpu driven rendering. Az UE4 még nem volt az.
És úgy tűnik hogy ez is egy szép álom volt hogy ez majd zökkenőmentesen előadja magát PC-n.. Közbe lehet még steamdecken se(?).
Mert gondolom amit konzolon megcisnálgatnak aszinkron szál az itt jön és képtelenségeket produkál stb.
Nem lennék meglepve ha földbeállnának ezzel az egésszel és datacenter+ asset streaming -nek kell helyrerakni..
[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Shader ügy, lol
https://www.reddit.com/r/GeForceNOW/comments/192x62z/path_of_exile_unplayable/
AAA PC jatek xD -
CRTs
tag
Ha egy top down jatekban nem lehet megcsinalni (allitolag meg az is modszer hogy top down nezetet szimulal sima jatek csak legyen cache xD!!! ) akkor ez mar olyan szinten foldbeallt mar most hogy ext bottal szabad piszkalni max.
Az hogy gfnow az kulon pikans xD.
[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
"mindenről a vaker, csak a (...) ról nem."
szoftverben is ez megy
https://youtu.be/dQ2XtHaPN9w?t=1990nagyon "érdekes" az a diffuse GI amiben nincs soft shadow implementálva.
Már-már bullshit bingo szerű feature-k a realtime cuccaik, muszáj is mert ahogy elnézem
lightmap szintet nem képesek hozni csúcskártyák. -
CRTs
tag
". Mondjuk szerintem sem AAA játék,"
Ha nem az lenne akkor a PoE2 ( ami egyértelmű AAA) nem PoE2 lenne hanem AAA spin-off.
AA az ilyen, Homefront, Wolcen, Dead Island... tipikus európai játék az AA, plusz +1A "járni jár" az elvetélt realtime próbálkozásoknak mint a CP77, meg a másikzombis. De player retention ott sincs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs