Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Nekem a blur, (amit elvileg utalok és ki szoktam minden játékban kapcsolni ) tette elfogadhatóva a képet.
Előtte azt hittem a yt in game videók valami kamu felvételek.
Nekem túl rajzfilm szerű volt amit láttam a saját monitoron.
Aztán bekapcsoltam a blur-t teljes módba és hirtelen elfogadható lett a kép. Nem mint az első race 07 játék végre.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tusi_
addikt
válasz Bandit21 #203 üzenetére
Hat en adok a szep grafikara minden jatekban, nalam ez elsod- masodlagos temyezo. De egy szimben nem, ott legyen jo a fizika es az AI.
Ha jol emlexem ACC is ramatyul nezett ki az elejen, adjunk neki idot. Ha lesz kicsivel tobb idom, mint fel- egy ora, akkor elkezdek itt is 3-oras versenyeket futni, mert nagyon nem megy mar ugy, mint regen. Kimaradt vagy 2 ev szimezes es erzem is.Azt tudtatok, hogy ha az I gombot megnyomjatok, akkor az AI atveszi a gepet? El lehet menni kulazni es aztan visszaveszed "tole"
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Nyilván kell idő hogy javítsanak rajta ezt azt, de maga az alap nagyon jó.
A fizika az top, az ott van a szeren, és maga Morad is mondta, hogy jobb mint az iRacingé, ami nagy szó tőle mert eléggé kritikus, mivel a való életben is vezet GT3/4-es autókat.
Nekem bejön, és maga a fizika az kárpótol valóban. Tetszik ahogy a hideg gumi és fék viselkedik, kell idő neki míg felmelegszik, és jön vele együtt a tapadás is.Jó lesz ez, bő fél-egy év és játszhatóbb lesz.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz Bandit21 #201 üzenetére
Csak nem a motion blur-ra gondolsz?
Amúgy Michi Hoyer szerint állítottam be közel a grafikát, a Post effektet levettem low-ra, meg a speciál effektet kikapcsoltam, mert a szélvédő elég hülyén nézet ki mozgás közben, és ez sok anomáliát megszüntetett.
Nézzétek meg, nektek is hátha segít.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Jól látod a motion blur volt anno amit utáltam de megmaradt a dolog még a név alapján is ezért a blur-t is kikapcsolom sokszor pedig nem kéne mert ha jobban belegondolok a rajzfilm szerű látvány amit a játék kárára próbáltam leírni pont ez, hogy minden éles hiába van távolabb is.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
válasz Bandit21 #208 üzenetére
Valóságban is minden éles, én sosem használom, és itt sem. Az elmosódás effektől én falra tudok mászni.
4x msaa van használva FXAA-val, meg 16x elsimítás. Így nekem tökéletesen néz ki. Tuti kap a játék később majd még FSR / DLSS funkciót is.Spa-ba ti milyen időt mentek? Nekem Ferrarival meg a Toyotával megy az 1:59 eleje, de 58 végét is tudnék menni, csak bele kellene mászni a beállításokba.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz Bandit21 #210 üzenetére
Igen az az.
Fxaa-val sima, anélkül kicsit ráncos 4xmsaa mellett, de nem akarom 8-ra tenni, mert azzal buknék pár fps-t.
Az az idő a Hyper kocsival van? Tedd a pálya állapotát max fel gumizottra, heavyre, úgy nézd meg. Practicebe mentem ezeket az időket, 22 fokban.
Nem kellene 5 sec különbségnek lennie.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Robby Te is tudod hogy acc spa -ba én 2.19 nél már örülök Te meg sima 16 ot mész.
Miért ne lenne meg ugyanez hypercarba is?
Ráadásul még mindig lóg a kérdésem hogy a 2 felé motor üzemmód mit jelent?
Mindkettő mehet off -200 kw.
Alapból az egyik 80 -on van
Regen és power
Melyik a kvali üzemmód?
Amugy eddig verseny fp mentem és kb 3 kört tehát nem emlékszem este megnézem.Az aniso filter az én úgy tudom nem elsimítas amúgy hanem az egyre távolabbi textúra részletessége.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
zsalesz
tag
Srácok, nálatok is előfordul, hogy gondol egyet és kidob a játék az asztalra? Eddig nagyon ritkán fordult elő de a héten eddig minden alkalommal mikor leültem játszani...
-
őstag
válasz Bandit21 #212 üzenetére
Mondjuk az is igaz, itt totál más a fizika, meg az ffb, szóval lehet nagyobb a különbség.
Michi beszélt erről a motor üzemmódról, kicsit olyan mint a forma 1.
A Regen 80-as alapból, azt verseny közben le tudod nullázni, ha nézed a kormánynál az MGU csíkot, 60-al kibírja végig, bár ez pálya függő, mert fékezéssel töltöd fel.Az egyikhez én nem nyúltam, az mindig 200-on van, másikkal meg kvali alatt játszottam, 100-120 között, mikor feljebb vettem, nagyobb is volt az egyenesbeli tempóm.
Nézek róla infót mit mire érdemes tekerni, mert ezzel lehet nyerni időt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Én úgy gondoltam hogy a regen ha off akkor nem tölt vissza és minél nagyobb annál többet tölt és nagyobb is a motorfek, de hogy ez jó vagy sem a tempót tekintve ez kérdés számomra.
A power 200 az világos, az a pluszba leadott kakaó.
Gondolom verseny vége felé ha már fix a pozíció és a gumi fárad megéri levenni.Ha a regen+ jelentett egyenesbeli tempó előnyt úgy hogy a power végig 200 volt akit pedig az egészet nem értem.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
őstag
Azt kapcsold ki szerintem, anélkül nekem nem megy a játék miután betöltött a boxba.
Remélem ezt javítják, mert a venti profil, meg a GPU beállításait mind itt vezérlem.
Most muszáj vagyok az adrenalinban ezeket beállítani.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Hat az erdekes, mert ez nem LMP1, itt a villanymotor semmi pluszt nem ad. Ha a max teljesitmeny adja le, akkor az ICE ad le kevesebbet. Verseny elott kihozzak a BOP-ot es ott van, mennyi lehet a max teljesitmeny, OSSZESEN. Ha 500kw, akkor ez a max. Ha van 200kw villanyod, akkor az ICE 300KW-t ad le. Ha nincs villany, akkor 500kw az ICE bol.
Itt mar csak benya sporolas a hybrid.
Az lmdh-k 80KW-sok es hatul hajtanak, mig az LMH 200 es elol, de csak 190km/h tol nyomhatjak el a villanyt- Peugeot 150 tol - tehat meg az osszkerek elony sincs meg.
En beallitom kozepre azt hasznalja ahogy akarja. Inkabb versenyen van elonye, ha sokat lift&coast olsz, akkor lehet 1 korrel ki tudod tolni a kerekcseret.eat, sleep, play, replay
-
őstag
Igen így van, valószínűleg a kigyorsítás sikerült jobban, azért néztem hogy gyorsabb.
Megnéztem közben egy 15 perces videót erről, és hát érdekes az egész, kicsit már-már túl van komplikálvaMondták, hogy nem szabad mindig hogy fullon legyen, mert a fékezést is befolyásolja rendesen. Ezért kell nagyon óvatosra fogni az első kanyart.
2:30-as időtől tuti jobbat mész, azért annyira rosszul csak nem vezetsz.
Vagy nagyon agresszívan kezeled a kigyorsítást.Green az ACC-ben a leggyengébb, aztán Fast, és Optimum. Heavy az meg a legjobban felgumizott állapotot jelöli itt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Na ja, f1 is ilyen, amiota megjott a hybrid. Erdekes lesz 26-tol, ha kikerul az mguh, akkor meglatjuk majd ki a legeny a gaton
Ha televan az akksi, akkor nem fekez elol szinte semmit, a fekek itt alul vannak meretzve, mert a villany motor fekezo erejet is hozzaszamoljak, ugyhogy nagyon fontos a jo aram beosztas.
Eddig nem mentem rendes kort hypercarral, mindenhol megcsuszok exiten a legkissebb pedal erintesre is. LMP2 az megy meg a gtelm is, de en mindig greenen mentem, majd kiprobalom heavyn is, lehet hozok vmit. Michitol 3 secre vagyok fujiban, eddig ott koroztem sokat, imadom azt a palyat.
ACCt vagom, de itt vmi olyan elqrt neveket adtak a palya allapotnak, hogy nem tudtam kisilabizalni, mi mit jelent.
LMP2 vel mit mesz spa-ban? csakhogy legyen mihez visonyitani..
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
macy
addikt
Tegnap néztem egy fickót, twitchen streamelt, 2.13,8-at ment Spa-ban GTE Ferkával. Mondom oké, az csak 6 másodperccel jobb mint az én legjobb időm
-
tusi_
addikt
5.5 v8 szivo, az azert ott van. De nekem az Alpine most nagyon tetszik. Nagyon hajaz az IMSA-s Acurara es vegre egy szopran hangu versenyauto a sok dormogo basszus kozott
Mar alig varom a 2024-es DLC-t, jonnek a gt3lm-ek, a Lambordzsidzsi, Alpnie...[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Megnéztem az LMP2-t, 2:05 eleje, tehát 6 seccel lassabb vagyok mint a Hyper.
De ezt sokkal könnyebb vezetni, viszont teljesen máshogy kell vele fékezni. Ha a féket megszokom, lazán 1 sec benne lenne. 10 literrel mentem ezt a kört, össz volt benne 5 köröm. Nyilván neked könnyebb mert sokat mentél már veleNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Porschet is megnézem majd. Vicces hogy az LMP2-ben csak 1 autó van.
LMU után mentem egyből egy ACC Spa-t, hát az FFB az ég és föld. Most van jobb fizikához hasonlítani az ACC-t, és értem mi a különbség. Most a GT3-as autókkal, olyan mintha lassított felvételben játszanék.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Bandit21
addikt
Mentem 10 kört a hyper Ferrarival annyit csináltam hogy a 60 helyett 25-30 l benzinnel mentem be
2:04 lett.
Kb jól tippeltem
Ha sok időm lenne talán menne 2;02 vége 3 közepe
De a 100 ai 2:01 megy
Így már értem hogy 59-00 val le nyomod.
Szédületes egy ufo vagy Robiregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lac-coo
őstag
Nekem a fek azért nem 100% , megbirkozok vele, de szerintem a fektav végén már nevetségesen pici fekero kell...mintha gurulnék a piros lampa felé....
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem minden autó jó 100%-os fékerőn. Cadillac az a hyperek közt nehezen vezethető, meg a Peugeot is aránylag. 2-3 kör kell mire normálisan bemelegszik a kerék. Meg emelni kell a gumi nyomáson ha ilyen 22 fokos időben mész.
Ferrari-Toyota az nagyon jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
80 alá nyilván ne menj. Ferrarit meg a Toyotát én 100%-on használtam. 54-es fékerővel, nagyobb féktávon meg hátrébb tettem.
Nagy féktávoknál meg maxra taposd a féket, és utána mehet a trailbraking. Hideg gumival nyilván nehezebb, azért kell neki 3 kor legalább hogy magabiztosan tudj menni.
Ferrarival már kivezető körön tudok úgy menni, mintha mért kört mennék. Tehát van tapadás.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Megnézem majd azt is, mert ACC-ben is van 488-as Ferrari. Bár itt LMU-ba elég bénára sikeredett a hangja. Pár hyper kocsi is a valóságban máshogy szól. Majd remélem ezeken javítanak idővel, mert az élményhez az autók hangja sokat tesz hozzá.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Na kiprobaltam, toyotaval 2.01.267, Porscheval 2.1.4xx
Unrealisztikusan gyorsabb a totoja valamiert, de szamomra vhogy vezethetetlen. Minden korben hozok vhol egy masodpercet, amit aztan elbukok mashol. Legfokepp a buszmegalloban, nem latom a virslit es atmegyek rajta.Nekem a Porsche sokkal jobban bejon- amugy is hatalmas Porsche fan vagyok - viszont az lassabb, vhogy a fekek nem az igaziak, jo 20 meterrel hosszabb a fekut.
A Trailbraking nekem nagyon furcsa meg, a Bruxellesben es a noname kanyarban mindig elfekezem, pedig alig nyomom a pedalt. Sajnos replayban nem latom a pedal inputokat, nem latom, hogy mennyit nyomok ra.
Jo lesz ez, sokat kell gyakorolni.eat, sleep, play, replay
-
őstag
Szép idők
Nekem még tegnap sikerült faragni 58.7-re, de még érzetre abban is van.
Toyotát egálba érzem a Ferrarival, de azzal még nem mentem sokat.Pár versenyt lenyomtam az AI-val, bosszantó hogy a kék zászlót figyelmen kívül hagyják. Illetve ha vezetem a versenyt, akkor tud mögöttem jönni, de ha ő áll előre, akkor a féktávokat meg nagyon óvatosan veszi, és te meg rá esel, szóval nagyon furán mozog az AI.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Igen es eszmeletlen befekeznek turn inen.
Ezen is faraghatnanak, mert en csak offlineoznek.Azert meg messze vagyok toled, de majd gyakorlok. 2 evig nem jatszottam es megerzem
LMP2-t holnap kiprobalom, azzal sokkal magabiztosabb vagyok, meg gte-vel is. Most amugy nem csuszkaltam exiten porscheval, lehet a green palya volt a hibas es a medium gumiAmugy allitgatni erdemes vmit setupon? Vagy jo ugy, ahogy van? Nemtudom mit kell allitani, ha vmi nem tetszik. Kicsit alulkormanyozottabba tennem, nekem tul izgaga a feneke. Elso par korben driftelve vettem be a la sourcet es a bus stoppot, persze nem igy volt tervezve
eat, sleep, play, replay
-
Bandit21
addikt
Épp írni akartam hogy ma is volt benne fel órám és sikerült 04 ről 02 be lemenni.
Erre 01 meg 58?Az elektromos rendszert hogy használjátok?
Ha 200 kw akkor elfogy a kör végére.
60-80-100? al végig megy talán.
Mi a jobb? 190 fölött ad hozzá amugy is.
Lehet 80 egész körben.
Vagy 200 minden nagyobb egyenes elején, és a kanyargós részen meg 0?Itt van gumi keverék is, lágyat néztetek?
Trail brake nekem se megy jól ezzel (hyper Ferrari). Nem találom a pontot ahol és amennyire jól fel kéne kezdeni engedni.
Vagy túl hamar vagy későn fekezek és blokkol vagy simán csak lassan.[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
Az egyik nekem folyamat 200W-on van, a másikat meg állítgatom futam alatt. Főleg induláskor csavarom maxra, mert ha tele van az akksi, akkor az első féktávot tuti elrontod, szóval én igyekszem az elején rögtön égetni.
Futam alatt 60-100 között van, ha sok az üzemanyag, akkor meg maxra teszem, hogy minél több üzemanyagot égessen.
Egyébként pálya függő. Spa-ba jobban eszi az akksit, mint pl. Bahreinben.Az a lényeg, hogy sose vegyél úgy egy féktávot hogy majdnem tele van a töltöttség, mert fékezéskor felmegy maxra, és megúszik az autó.
Ami a beállításokat illeti, gumikeveréket állítok, üzemanyagot, fék nyomást maxra 1-2 autónál, fékerőt, illetve a rugókat. Kicsit tanultam már ACC-ből szóval ahhoz hasonlóan állítom, de nem olyan extrémen.
Az alap setup is jó, minden pályán más és más.
Ha kicsit csúszkálni akarsz, meg kímélni a gumikat, akkor a TOE-t állítsd pozitív irányba egy kicsit.Ne féljetek a fékezéstől, Hoyert is láttam nem egyszer megcsúszni, pedig neki több ezer órája van rf2-ben.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Na ezt kiprobalom a rugokkal. ACCben is ugy tudtam jol menni, ha loptam, vagy kaptam setupot, magamtol nem tudom mit hova kell es mikor. Csak azt erzem, hogy vmi nem tetszik, de a megoldast azt nem vagom.
Fekezessel nincs bajom, az megy eleg hatekonyan, hanem a trailbrake, ami nekem furcsa. Eloszor is ha felengedem turn innel a feket, akkor hirtelen jon meg a tapadas, kicsit furcsa. Ha viszont csak minimalisan nyomom, hogy raterheljen a kulso iven futo kerekre es jobb legyen a tapadas, akkor is megyek elore - understeer - pedig erzetre 1 cm-t nyomok a pedalon. Ez AC ban tokeletesen mukodott, itt soknak tunik.
De persze csak meg kell szokni.Bandi21
Az lmh-knal 200kw az aksi es elol tolt/hajt, vigyazni kell vele fekezesnel, ahogy Robi mondta. Ha televan, akkor nem tolt es csokken a fekero is.En 80 es 40 kozott valtogatom, attol fuggoen, mennyi van benne. Mint irtam korabban, hypercarnal nem ad plusz teljesitmenyt, csak segit nyalat sporolni.Lmdh nal - vagy USA-ul GTP - nel csak 80 kw van - 50-et lehet eltolni - folyamatosan megy a rasegites es hatul hajt.
Lehet vele taktikazni, de engem annyira nem hat meg, nekem igazabol a P2 lenne az optimalis. Ott nincs semmi, csak 4.2 v8 szivo.
Sajnos kihereltek oket 2021 ben, hogy ne nyaljak fel a plafonra az uj LMH-kat 830kg 670+ Le... Most csak 540-ek ha jol emlexem es 950 kilo[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
Bandit21
addikt
Köszi mindkettőtoknek.
Amit nem értek még az a jobb oldalt a fuel alatt az "nrg" amit százalékkal jelez.
Az első fél órában azt hittem az az akksi. Néztem is hogy sose fogy el.Aztán jöttem rá hogy bal oldalt az electronics melletti kocsi menübe mutatja igazából az akkut.
De akkor mi az az nrg amit amúgy a setupba is lehet állítani?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
tusi_
addikt
válasz Bandit21 #246 üzenetére
Az a virtualis energia felhasznalas. Ez is BOP ben szabalyozott, mennyi energiat (benya es menyku) hasznalhatsz fel egy stint alatt. Ha toyota vagy es szopatni akar a FIA/ACO, akkor ennek mennyiseget alacsonyra szablyak igy surubben kell boxolnod es megnehezedik a versenyed.
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
Ha vkinek megtetszett a bajnoksag, akkor csak infokent, ma delben tolti fel a wec a Qatari versenyt. 9 oras, de ez lofutty le manshoz, vagy daytonahoz kepest.
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest