Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN_Sector

    senior tag

    Na, emag story: Megrendeltem a 10265 mustangot, fehérvári bolti átvétellel.
    EDEMAG kóddal 36990 lett. Május 2-én rendeltem, a kód május 2-től élt.
    Megelőző rendelésem 04.24-én volt másik kóddal, ráadásul visszaküldés is lett belőle.

    Megérkezett 05.03-án a termék, jött az üzi, hogy átvehető. Aznap nem tudtam érte menni. Este jött egy email, hogy a megrendelésem törölték, mert többször használtam fel az EDEMAG kódot. Ugyebár mivel egy rendelésem volt 12000fe felett az adott időszakban, ez technikailag lehetetlen, hiszen másra nem is lett aktiválva és nem is lehetett volna.
    05.04 - EMAG ÜSZ hívása. Első diszpécser felveszi a panaszt, majd tartatja a vonalat 20 percig(!), amikor is a rendszer automatán bontottta.
    Újabb hívás, második diszpécser: Felveszi a panaszomat, hogy majd visszahív. Visszahív egy óra múlva és mondja, hogy másik rendelésben felhasználtam. Mondom nem, mert nincs másik rendelésem. Ekkor rámcsapja(!) a telefont.
    Harmadik hívás, edigitalnak, hátha meg tudják adni a boltjuk elérhetőségét. Sajnos nem.
    Negyedik hívás, egy hölgy veszi fel, ő azt mondja, pár órán belül emailben visszajelez.
    05.05.... azóta is várom az emailt.

    Tekerjük vissza az idő kerekét, 05.04 délután. Bementem személyesen a boltba, nem rendelhető volt már a mustang, a boltban azonban ott volt az enyém. Bolti átvételre állították, de ekkor nem lehetett megadni kedvezménykódot. A srác - imádom a fehérvári bolt dolgozóit, de tényleg, ők nagyon segítőkészek - felajánlotta, hogy neki van egy kétezres kódja, beírhatjuk azt. Nekem is volt, ezt ő tudta csak felvinni a rendszerbe, így 36990 helyett 37990-ért lett mustangom.
    Az ügyfélszolgálat mélységesen leszerepelt.

Új hozzászólás Aktív témák