- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése
Új hozzászólás Aktív témák
-
Throme
veterán
A legfrissebb Batman filmben néztem a verdát, hogy valóban különböznek a kerekek elől és hátul, vagy sem. Elég nehéz jól megfigyelni a filmen az autót.
Gondoltam az első kerekeket lecserélem olyanra, mint hátul látható.
Nagyobb kerekekkel:
Mivel a lego technics autók kereke nem úgy fordul, mint egy normál autóé (tengely végen csapszeg), hanem majdnem, mint egy lovaskocsié (az egész tengely fordul) ezért sajnos ez a megoldás játszhatatlanná teszi az autót, mert kanyarodásánál a kerék hozzáér a kasztnihoz, a kerékjáratban. Egyenesen semmi gondja persze.
Kipróbáltam kisebb kerékkel (az eredeti első kerekek)
túlexpós:
A nagy kerék esetében a tengelyt lejjebb kellett építeni, hogy beférjen egyáltalán a nagy kerék és itt ezt a módosítást meghagyva került fel a kiskerék, így egy szintben van a hátsóval, az autó vízszintesben van így is.
Első kerekek kormányzása tökéletes, nem ér bele semmibe, ahogy az eredetin sem, de így meg azért nem néz ki olyan jól. Túl nagy a kerékív ezeknek a kisebb kerekeknek. Viszont játszható.Ez a pici MOC-olás nem jár szerencsével. Nagyon át kéne építeni elől, hogy anagyobb kerekek akadálymentesen forogjanak kanyarodásnál.
Vagy építeni egy rugós felfüggesztést, megemelkedő kasznival...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest