Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    válasz balint82 #63811 üzenetére

    Na pont az van, amit mondtam, nekem tök más infót mondott az ügyfélszolgálat. :D Neked azt mondták, hogy ha nem tudja a fizetést levonni a rendszer, akkor törlik a rendelést. Nekem meg azt mondták, hogy ilyenkor kap üzenetet az ügyfél, hogy gond volt a fizetéssel és hívja fel az ügyfélszolgálatot.

    Az viszont alapvető náluk, hogy csak telefonon keresztül lehet bankkártya adatokat változtatni. Mikor mondtam, hogy ez a bediktálósdi aggályosnak tűnik, akkor azt válaszolta a nő, hogy ugyan ő nem jogász, de mivel évek óta így csinálja a cég minden országban, így szerinte rendben van. Sőt, nem csak a bankkártya változásnál van ez, hanem csomóan rendelnek telefonon és ott is fullra be kell diktálni a kártya adatokat. Szóval ez jóval szélesebb körű gyakorlat, mint gondoltam. Talán mégis rendben van ez így jogilag :F

    Egyéb érdekes infó: elvileg március 6-án indulnak a BDP kiszállítások.

Új hozzászólás Aktív témák