Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz sb #74993 üzenetére

    Sajna sok helyre jellemző, hogy több ezer megrendelésük van heti szinten és van rá effektíve 2-3 ember, aki ügyintéző. (Pl. Ipon, akiknek még raktárkészületük sincs.) Na most ezek nem fognak írni jó eséllyel, hogy várj egy hetet, mert mire sorra kerülsz, már el is telt az egy hét.

    Random ez úgy fest. Pl. emaggal nekem már többször volt komoly gondom, korábban írtam róla litániát, de náluk a Sameday az egyik legnagyobb gond. Alzával még soha semmi gáz nem volt. Lego boltokkal eddig mindig elég jól alakult minden.

    Akik még nagyon "jók" az a "Fámafutár". A Samedaynél csak annyival jobbak, hogy hozzák ők ugyan a cuccot, csak akkor amikor nekik tetszik. Úgy értem 0 értesítést küldenek és nem ez az első eset, hogy egyszer csak megjelenik a fószer (mint pl a héten!) és csak nézünk rá, hogy mit akar. Egyszer a nyaralásom alatt vittek a melóhelyemre csomagot, kp. fizetéssel, főnököm gyűjtötte össze a lét az irodaházban, hogy ki tudja fizetni, mert kártyát ott és akkor nem fogadtak el. Majd EGY nappal később küldtek egy mailt, hogy a futárjuk hamarosan kiszállítja a csomagot :DDD

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.

Új hozzászólás Aktív témák