- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Programozás topic
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
- Vírusirtó topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz molnarpeter #149720 üzenetére
Még nem írtam. Hosszú sztori volt, 1.5 éves. Próbálok egy rövid verziót átadni belőle. 2-3 naposra volt tervezve. Nem úgy alakult. A legnagyobb baj az alkatrészek hiánya.
Pl anno vezérlés cserénél 28e Ft volt egy gyári szíj (nyilván ez csak szíj, volt ott még szíjfeszítő patron 36e körül, szimering garnitúra, görgők stb), ma ezt a szíjat nem tudtuk beszerezni közvetlenül japóknak írva... azt válaszolták, hogy utángyártott terméket tudnának küldeni helyette (ha jól emlékszem dayco/gates). Végül valahonnan csak összejött a gyári, 45e forintért
Szóval nincs hozzá lendkerék. Kuplungszerkezet sincs. Aztán utánajárással kiderült, hogy az evo 7/8/9 lendkereke szintén 240mm-es. Viszont keskenyebb (a főtengelytől való távolsága kisebb). Az evo szerkezete viszont mélyebb (vastagabb), mint a VR4-é
De összességében az evo lendkerék/szerkezet kombója kevesebb helyet foglal, mint a VR4-é. Emiatt kellett egy 7mm vastag távtartót gyártatni a főtengely és a lendkerék közé. A dolog mára nem egyedi, nem mi találtuk fel. De ettől még nem volt egyszerű ez az egész. Közben sokszor elengedtem, az emberek ígértek dolgokat, csak vártam. Teltek a hetek, hónapok... végül meglett minden és összeállt.
Sajnos egyre nehezebb beszerezni az alkatrészeket, és ez nyilván csak rosszabb lesz, jobb már biztosan nem. De kitartok. kerek 8 éve még, amikor vettem, könnyebb volt a helyzet.
Ez a rövid verzió. A hosszú túl hosszú lenne
Most a gond az, hogy sokszor szegény keveréket produkál a vas. Ezt onnan tudom, mert egyrészt érzem a seggemmel, másrészt van egy innovate szélessávú lambdaszonda szerelve a gyári helyére, aminek kijelzője is van, és látom rajta az AFR-t (levegő/benzin arány). Iszonyat szegény keveréket szokott produkálni.
Később leírom a sztorit, ha érdekel valakit... de most menni kell dolgozni.
A Gratulálációkat mindenkinek köszönöm.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
veterán
válasz molnarpeter #149898 üzenetére
Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben; azonban plusz 40-45 ló a reális, ami nem túl sok, különösen ha figyelembe vesszük a tervezett használati időt.
Jövőre lesz olcsó e-Up*, jó árasított ID.3; ezek rendet vágnak az elektromos piacon, újon és használton.
*e-Up konfig klímával: 6,518 M Ft - 1,5 állami támogatás = 5,018 M Ft vatta újonnan, 32,3 kWh-s akkuval. not bad...[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz focvis #149897 üzenetére
Nagyon érik neked egy GTE Azt E-Mode-ban nyugodtan padlózhatod, mert nem fog bekapcsolni a benzinmotor. És városban bőven elég a dinamikája a maga kis 115 LE/330Nm-vel. Persze ez is kompromisszumos, mert ahogy te szereted hajtani pályán a gépeket, ott már ez is gyengébb. De mivel magában a váltóban van a villanymotor, ezért folyamatosan bent van a buliban
Amúgy lemerem fogadni, hogy az új RAV4 plugin mindent fog vinni A Toyota jelenleg szerintem a legjobb hajtáslánc birtokosa.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #149897 üzenetére
En finomabban kozlekedek, nem nagyon autopalyazok 140-150 folott. Neha elofordul, de nagyon ritka, szoval az utobbival egyutt tudnek elni.
Az elobbit megertem abszolut, es teljesen jogos.Tesla: ultem negy kerekes Model3-ban, hatarozottan meggyozoen mozog 100 folott is.
Ultem Model S-ben is, az padlogazra 100 folott is ugy b..z be az ulesbe, hogy hatrafele kimegy a fejedbol az aktualis gondolat.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Doki16
addikt
170 felett én már kiszálltam a versenyből a téglámmal Egy 1.2-es Swift is alázna már
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
válasz Doki16 #149912 üzenetére
Velem multkor izmozott valami kulfoldi rendszamos 520d az M3-on. Ertsd: tempomat 140-nel eloztem, de nem birta kivarni, elkezdett villogni.
Gondoltam, nezzuk meg, elkezdtem gyorsitani, kivagott a kulsobe, hogy majd akkor megeloz jobbrol. 220 folott mar o is erezte, hogy ez a projekt hamvaba holt.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Doki16
addikt
válasz EQMontoya #149913 üzenetére
De szerettem én is alázni az ilyeneket még az A6-al. Nagy ritkán betalált pár ilyen alak. Azt tudni kell rólam, hogy én akármekkora kocsi van alattam fix 90-100-al megyek max. A pálya pedig max 140. De ha beáll valaki a seggembe arra nagyon kitudok lenni, és akkor eldurran az agyam. 200 felett már általában elhalnak az ilyen próbálkozások
De a PHEV-vel teljes zen állapotban vagyok. Az úgysem megy soha semmilyen körülmények között Viszont ennél a kocsinál találnak be legtöbben az agresszív idióták.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #149914 üzenetére
"200 felett már általában elhalnak az ilyen próbálkozások "
Az a durva, hogy sok ember olyan géppel áll oda villogni/tolni, hogy 90->150kmph gyorsulásnál legtöbbször még az 1.9TDI is ellepek. Pedig az nem versenygép.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #149916 üzenetére
Mert sokan a szarjukkal is nekiállnak izmozni. Tudni kéne az embernek, hogy mi az amit megtud tenni, mert különben csúnya beégés lehet belőle. Én sem erősködök a Mitsuval, de az Auris se lett volna semmire se jó. Viszont ha én valakit levillogtam a pályán amikor a Passattal vagy az A6-al voltam akkor fél perc múlva már sehol se voltam. Persze be kell tartani a rendet, mert nem álltam neki keménykedni egy S6-al vagy ilyenekkel.
Most már viszont 80-al a külső sávban típus vagy, hogy még Fehérvárról elérjek Várpalotára a töltőre
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #149918 üzenetére
Szerintem azert nem csak ennyi. Akit utolerek es megeloznek, az kisebb atlagsebesseggel megy, azert erem utol. Ha erosebb az autoja, akkor sokszor nekiall izmozni teljesen ertelmetlenul, mert gyorsabban nem fog menni vegig az uton, viszont feleselgesen balesetveszelyes helyzeteket teremt. Neha meg azzal is tetezik, hogy helyismeretuk sincs melle.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #149918 üzenetére
“nem álltam neki keménykedni egy S6-al vagy ilyenekkel.“
mert? Attol nincs joga bent felejteni magat a belsoben, hogy 400+ paci van alatta. Suzukival is villogtam ki s mercit a belsobol, amikor nekem 140 volt a tempom, neki meg 125 es messze volt a kovetkezo kamion. Mondjuk mivel annak 165 a vege, sejtheto modon van fordulat, 120 felett egesz jol megy a varakozasokhoz kepest (csak oldalszel ne legyen).
nem auto kerdese kellene legyen az, hogy betartjuk a jobbra tartast vagy elengedjuk a gyorsabbat... -
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #149920 üzenetére
Amúgy én szinte soha vagy max nagyon ritkán keveredek ilyen szituációkba. Amikor volt is ilyen az abból adódott, hogy haladtam 170-180 környékén és az ember előttem úgy gondolta, hogy pont akkor akar megelőzni 95-el egy kamion a belső sávba amikor és elhaladnék mellette.
Ma már én vagyok kb a leglassabb. Mindenhol betonfix 50 vagy 90 ahol csak egy sáv van. De múltkor nagyon siettem Szolnokra és 95-el mentem Pályára meg nem teszem a lábam már egy éve lassan.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #149906 üzenetére
Igen, most a GTE erősen befészkelte magát a gondolataimba.
De várok kicsit, mit hoz a jövő év; elvileg jön hivatalosan Mo-ra a Tesla, model 3 állami támogatással kb. 15 M, az is rendez a használt piacon.(#149915) Reggie0: Jellemzően max. 230 km-re megyek, és félúton van villámtöltő. Vagy veszek egy 4. G7-et. Hiányzik.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #149924 üzenetére
Köszi Peti
Tárgytalan, 15 millió és még nincs benne minden amire vágyom.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #149914 üzenetére
Néha én is felveszem a kesztyűt de ahogy öregszem egyre kevésbé. Bár pont a minap gyűlt meg a bajom egy gombóc Swift-el a pályán.
Ha messzire megyek 110-120 (kevésbé fárasztó mint a nagyobb tempó és a fogyi is jó még ott), ha nem megyek messzire akkor 140-150 az átlagos tempóm.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
Androidos 1 din-es rádióval vannak tapasztalatok?
Olyat találtam, aminek kihajlik a kijelzője, vagy szalagkábeles (ez jó, mert lehet alulra vagy felülre is pozicionálni).
Elég szűkös a hely, lehet egyik sem férne el. A csatolt kép FB-ről van, de egyébként még azt a Continentalt néztem, kinézet szempontjából illik a miliőbe, de semmi pluszt nem ad a mostanihoz képest. -
dj79
senior tag
válasz barnam_ #149929 üzenetére
Egy ismerős is nézegette ezeket, aztán egy pioneer sph-10bt fejegységet vett, így legalább nem lesz gondja a frissítésekkel meg egyebekkel, viszont tolatókamerát nem lehet rákötni.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #149920 üzenetére
Persze, ha bent felejti magat valaki, azt autotol fuggetlenul fair kivillogni.
Nekem a teruleti kepviselo vezetesi stilussal van tele a tokom. Jellemzoen 1.6-2.0 kozotti dizel, gyorsabb Nalad 3km/h-val, kovetesi tavolsag annyi, hogy egy szebb hogy latvanya utan gyalog is nagyobbat lennek kenytelen tartani, es meg el sem haladtal a megelozott jarmu mellett, mar villog. Na az ilyeneknek szoktam megmutatni neha, hogy nem feltetlen az elet csaszarai.
Amugy aki siet, felolem mehet nyugodtan, szoktam is csodalkozni, mikor emberek olyan autokkal mennek 150-es tempot autopalyan, ami erezhetoen nem erre valo (Astra 1.4 szivo, Punto, WagonR, beka lampas Corolla, stb)Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #149935 üzenetére
mikor emberek olyan autokkal mennek 150-es tempot autopalyan, ami erezhetoen nem erre valo (Astra 1.4 szivo, Punto, WagonR, beka lampas Corolla, stb)
Én az esetek döntő többségében 130-cal szoktam dzsalni a Jazz-zel, néha-néha előfordul a 140 is, viszont a WagonR-rel csak 100-110-zel megyek. Esetleg egy hosszabb kamionsort előzve 120-ig is felkúszhat a mutató, de annál tovább semmiképp.
Mondjuk gyerekként már utaztam benne 130-cal, akkor egyáltalán nem éreztem félelmetesnek, de felnőtt fejjel és a bal 1-ben ülve átértékelődnek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz CactuS #149890 üzenetére
Végignézték a szélvédőket, meg a lámpákat végigkapcsolgatták és kaptam egy papírt, hogy részt vettem a vizsgálaton. Megállapították, hogy be kell állítani a tompítottat és a távolságit. Ezt eddig is tudtam, azért jelentkeztem be erre a programra és egy fényszóróállításra. Fényszóróállítást most ők nem tudják megcsinálni, leghamarabb jövőhét kedden érnek rá. Szóval mehetek megint, hátha akkor már beállítani is ráérnek...
Magyar Autóklub helyi kirendeltsége volt, ki volt rakva a váró részben, hogy tilos a dohányzás, a Jabba cosplay-es főnök meg ott dohányzott.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #149940 üzenetére
Korrekt példány, jól felszerelt. De azért ezek nem pörögnek olyan gyorsan, kétlem, hogy ilyen hamar elkelne
A kék féknyereg kicsit gagyi. Az nagyon nem gyere be.
Összességében szerintem egy nagyon jó kocsi. Ez lenne most a tökéletes jármű számomra. Óriási a kontraszt a Mitsu mellett.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MasterMark
titán
-
Doki16
addikt
válasz MasterMark #149942 üzenetére
Na jó, ez poén, tetszik Nem használnám, de ötletnek jó
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #149941 üzenetére
Az a vicc, NINCS olyan autó hahu-n, mint az enyém. 1.0-esek vannak 4,5-5M között, ez bmeg mennyit érhet? 5,5? Oké még ott van a hityel, ami után már megint csak kevés zsé marad. És megint vegyek fel rabláncot... áhh nyuszi vagyok, nem mekfláj
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz molnarpeter #149945 üzenetére
Nem vagyok benne, benne kéne legyek?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs