Új hozzászólás Aktív témák

  • geckowize

    őstag

    válasz molnarpeter #172200 üzenetére

    Szia,

    Előrébb jutottunk a hiba okát illetően, a kocsihoz való bal+-os akksival sem indult be.

    Valószínűleg itt azzal van baj, hogy akksicsere után nem a riasztó távirányítójával lett nyitva/zárva és emiatt riaszt, viszont ez eddig azért nem volt világos, mert a duda már egy ideje nem működik, és a riasztó hangja maga a duda volt, amikor még működött, de már nem működik egy ideje.

    Onnan lehet így hang nélkül tudni, hogy riaszt, hogy az index is villog, az elakadásjelző is (anélkül, hogy a gomb be lenne nyomva), valamint a középkonzolon lévő security feliratú piros led is villog, gyújtás ráadása után is.

    A távirányítót már régóta nem használjuk, mióta néhány alkalommal ok nélkül elkezdett össze-vissza riasztani, amit sosem tudtunk igazán, hogy sikerült megoldani, próbálgattunk mindent, aztán egyszer csak abbahagyta, mondanom sem kell, az egész város figyelmét magunkra vonva, mivel iszonyat hangos a duda, amit ugye riasztásra is használ.

    Rákeresve egyébként a Toyota távirányítókra a google-n egyáltalán nem találtam hasonló távirányítót, és mivel nem is magába a fő slusszkulcsba vannak beépítve a gombok, hanem külön van, Toyota felirat nélkül, valamint a kormány melletti műszerfal részen is van egy nem gyári piros led, ezekből arra következtetünk, hogy ez egy utólagosan beszerelt riasztó lehet (használtan vettük, így nem tudtuk eddig biztosra).

    Megtaláltam Garvisoron az autómentéssel és Toyota szereléssel is foglalkozó Ódor Autócentrumot, amelynek az autómentésre kirakott számának felhívásakor biztosítottak (gondolom a traileres), hogy meg lehet javítani távirányító nélkül is egy ilyen hibát, de aztán ahogy beérkezett az autó, felhívott maga a szerelő, elmondtam mi a hiba és erre azt reagálta, hogy ha ez utólagosan beszerelt riasztó, ezzel nem tudnak mit kezdeni, mert ez már elektronika. És amúgy is csak hétfőn lesz idejük ránézni.

    Emiatt muszáj volt utánanéznem, hogy mitévő legyek, találtam is egy ilyen trükköt távirányító nélküli orvoslásra:
    1. Bedugni a slusszkulcsot
    2. Gyorsan a Run pozícióból az Off-ba 5x elfordítani
    3. Start pozícióba fordítani és elindítani a kocsit

    Ez elvileg kiiktatja a riasztót és lehetővé teszi a motor elindítását, mivel jelenleg akksicsere után maga a riasztó az ami nem engedi a motort beindítani.

    Közben természetesen a megoldottam, hogy a távirányító is felkerüljön vidékről hozzám, ezzel az ottani szerelőnk szerint működni fog úgy, hogy egyszerűen kinyitom vele a kocsit és bezárom.

    Ha viszont ez a 2 megoldás sem működik, keresnem kell egy olyan szerelőt, aki foglalkozik elektronikával, és gondolom ezek közül is olyat, aki Toyota elektronikával.
    Garvisoron kerestem ezt is, a Piros Autószervizt adta ki, van valakinek tapasztalata ezzel?

    Az Ódor Autócentrumból 16 km-t kellene ebben az esetben trailereztetni a Piros Autószervizbe, melyik trailer szolgáltatást ajánlanátok erre? 12.000 Ft-ért vállalja az Ódorral szerződött traileres.

    Vagy esetleg van bárkinek bármilyen tippje, hogy ki tudna segíteni ilyen utólagosan beszerelt, nem gyári riasztós problémában?

    (#172202) alt="" title="" EQMontoya : megnéztem ezt a Toyotech hibrid autószervizt, de úgy látom, hogy ez hibridekre specializálódott, a Yarisom viszont diesel, de azért köszi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák