Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Golf 1.5 eTSi hajónapló; 2. kötelező szerviz (57.5e km, 19 hónap után) megtörtént. Ami volt;
    - Olajcsere, olajszűrő-csere
    - Pollenszűrő-csere
    - Gyertyacsere
    - Fékfolyadék-csere
    - és.... szoftver frissítés ;]
    Volt még két észrevétel, amit említettem;
    - Hideg időben, kb. az első 1 kilométeren nyöszörgés jön az első futóműből egyenletlen útfelületen, vagy fekvőrendőrön. > Megnézték, nem találtak semmi problémát. Ma reggel nem hallottam, de egyébként sem vészes, nem foglalkozok vele.
    - 1-1.5 hónapja konstans hibaüzenet + sárga felkiáltójel van az SOS segélyhívó rendszer miatt. > Szoftverfrissítés nem segített, vagy kábel, vagy modulcsere kéne valószínűleg. Komplett tetőkárpitot bontani kell, jó sok napig-hétig tartana a javítás, esetleges alkatrészcsere. Megegyeztünk, hogy az autó így is működik és majd visszajövök "később". Mindenesetre lehetséges, hogy a fekete szigszalagot előtúrom azért otthon. ;]

    Szerviz (Seat Szabó) hozzáállásával teljesen meg voltam elégedve, piros pontot adok ismét. Autót tisztán adtam, tisztán kaptam. Beltér szétrobbantása előtt telefonon felhívtak, hogy akkor otthagyom-e tovább az autót, vagy inkább ne folytassák.

    Szoftver frissítés ismét nagyon szuperül sikerült. Elmondások alapján egy éjszaka kellett míg a két visszahívásos akció frissítése települt. Bejelentkezéskor harmadszorra sikerült is a user+pass párost ellenőriznie (előtte csak "Hiba történt, próbálja újra!" üzenetet kaptam, pedig a jelszó jó volt). Ezt követően már örültem, hogy a felhőből lehúzza a beállításaimat, de hozta a szokásos formát; minden beállítás elmászott, ülést koppra. ;] Nem nagy gond, már hozzászoktam, otthon 2 gyári beállításra visszaállítás után 4. kísérletre sikerült ismét főfelhasználó legyek az autóban és így már be tudtam mindent állítani.

    Az új szoftverben megannyi, "hasznos" újdonság vált elérhetővé. Amiket eddig tapasztaltam;
    - Bekapcsolt adaptív tempomatnál már sokkal többször vitorlázik (állítja le a motort), racionálisabban használja ki a lejtős részeket. Ez mondjuk tényleg pozitív.
    - Megjelent a klímamenüben egy "Gyors hűtés" és "Max AC" elem. Korábbi Leonban volt ilyen, Golfban eddig nem.
    - Automatikus, hőmérsékletfüggő kormány- és ülésfűtés állításánál már nem csak "Be" és "Ki" opciók vannak, hanem a fűtési fokozatot is ki lehet választani.
    - Megjelent egy opció, hogy kulcs közelítésekor világítást kapcsoljon. Ilyenkor kulccsal, 8-10 méterre megközelítve bekapcsol a világítás és 1-2 méternél nyitja az ajtókat is (ha ez is be van állítva). Ez különösen élvezetes akkor, mikor az ablak alatt parkoló autó mindig egy percig elkezd világítani, mikor a kulcsot tartalmazó fiókot megmozdítom a szobában. ;]
    - Mobilappból bekapcsolt irányjelzésnél már a világítást is bekapcsolja.
    - Parkolószenzorok hangja megváltozott, csipogás helyett most már bimbammol.
    - Érintőfelületek (pl. világításkapcsoló) használatánál kattogó hang hallatszik érintések esetén.
    - "Asszisztensrendszerek" képernyő sarkában megjelent egy "IQ.Drive" felirat.
    - Vezeték nélküli töltő használatánál megjelenik egy ikon a fedélzeti rendszer értesítési területén.
    - Apróbb UI módosítások, pl. listázó képernyőknél lista elemek között elválasztó elem, más betűtípusok.

    Egyébként vezetni még mindig jó az autót és mintha gyertyacsere után kicsit finomabb is lenne a motor járása.

Új hozzászólás Aktív témák