Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz MC Pite #273991 üzenetére

    Igen, újrahasznosítják azt ami még tűrhető. Ahol sérült a karambolban, vagy tönkrement egy része, stb stb, az kuka.

    Ez nekem új infó. Nem úgy van eleve, hogy bedarálják apró szemcsésre az egészet és aztán válogatnak mindenféle eljárásokkal? (Nem tudom, ennyire nem mentem bele).

    Egyelőre értékes vizet használunk ehhez.
    Pedig elvileg nem lenne muszáj.

    Mi van? :Y EZ a bullshit!
    Megane IV 1.33: 1185-1265 kg (1403-1493 kg!!), a picike ezres benzines is 1280-tól indul és felszereltségtől akár 1372 is lehet; ha a csapottvalagú szappantartót nézed akkor helyes az adatod
    Megane V: 1624-1636kg (wrong, 1537-1636)
    Difi: 400kg

    Bruh :D
    Szóval hol az ordas különbség?
    A Megane V-nek inkább a Kadjar (1692 kg) meg a Koleos (1770 kg) alatt, a Captur (1564 kg plugin + 1.6, 1327 kg kisdízel) felett a helye. Az első kettő nagyobb, utóbbi méretben stimmel, de jóval fapadosabb azért egy Megane-nál.
    De azt is leírtam, hogy miért ne a hagyományos autókat gyártó cégeket nézd. Átbasznak mindenkit a flottaátlagukkal. Leírtam. Azt így nem dívik elolvasni? :D :D

    Model 3 - BMW M3 súlya? Nem rémlik?

    Model 3 nagy aksival 1913 kg, kis akksival 1655 kg. Ez egy 325-513 lóerős szedán ezzel a súllyal. A Megane IV szedán dízellel meg 1493 kg. Hát nem tudom, háromszoros teljesítmény, harmadolt 0-100, és nehezebb a kicsit nagyobb Tesla 160 kg-mal? :DDD

    BMW 340i, pontosan akkora, mint a Model 3 szinte, 1725 kg. Nehezebb, mint az alapmodell tesla? Menjenek már :D És gyengébb is. 330i 1600 kg, az épp könnyebb kicsivel, mint az alap tesla. BMW M3, ami a Model 3 Performance-szal összevethető 1790 kg, 120 kg-mal könnyebb, mint a Tesla.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák