Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz trassher #33254 üzenetére

    Persze, ebben igazad van, de az azért elég betegnek hangzik, ha egy autót eltart a céges piac.
    Itthon persze ez a helyzet, de tőlünk nyugatabbra azért ezeket főleg nem céges autónak veszik - normális esetben. Viszont ezt így más nem fogja megvenni.

    Arra a felvetésemre pedig, hogy mivel ad többet ez az A4, mint egy hasonló méretű "nem prémium" autó, nem válaszoltál. Úgy sejtem, nem véletlenül.

    Ennek persze egyik oka, hogy mostanság már a középkategóriában is olyan minőségi standerdek vannak (Golf7, Mazda3, stb), hogy nem nagyon lehet kiemelkedni pl. összeszerelési minőséggel.
    Most már a hajtáslánccal sem, mert mindenben ugyanolyan 4 hengeres dízel van.
    Ha már rwd sincs, csak butus orrtolós futómű, akkor tényleg a beltér marad. Az meg kevés, bármennyire is perfekcionista.

    Egy 330i-t a sorhattal, játékos viselkedéssel baromi nehéz lett volna egy korabeli Mazda6-hoz hasonlítani.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák