Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz gzbotii #178369 üzenetére

    Nem valamivel, sokkal. Ezért is írtam, hogy nem egy liga tartósságban a kettő. 1000 köbcentiből 100 lóerőt csak közvetlen befecskendezéssel tudsz kihozni, ez ilyen. Máshol sem jobb a helyzet, németeknél sem. A mai motorok között ez már egyáltalán nem rossz darab, a dízel pedig a kb. az egész EU piacon el fog tűnni a személyautó vonalon, másképp nem fog működni a dolog. Három hengert ezen már minimálisan érzed, nincs olyan rázása, mint a 0.9 tcenek. Az erő meg egy olyan dolog, hogy aki anno vezetett kispolákot, 120-as skodát és hasonlókat, az nem gondolnám, hogy 100 lóerőre azt mondja, hogy alkalmatlan normális körülmények között a közlekedésre. El kell fogadni, hogy az új autóknál mást jelent a megbízható szint, mint az Euro 3-4-es időkben és abban is biztos vagyok, hogy az Euro 7 sem hozza vissza az örökélet meg egy nap típusú motorokat.

    1.6 benzin nem mai darab volt, a sok év alatt nyilván kevés volt a hibaforrás, cserébe mondjuk egy lodgyban városi járatban simán 10 liter közelében mozgott a fogyasztása, mennyivel jobb.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák