- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- Bittorrent topik
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #69268 üzenetére
alapvetően nem igaz az, hogy az SPA platform egy felnagyított kisautó platform. a Volvonál egy ideje hagyományosan elsőkerékhajtásúak az autók, korrekt beltérrel, viszonylag kommersz műszaki tartalommal, ennek megfelelő áron. ők erre a receptre fejlesztenek opcionális összkerékhajtással. de az Audik is alapvetően elsőkerekesek (még az MLB-sek is!), bizonyos esetekben igényesebb részletmegoldásokkal és jobb kidolgozású, de kevésbé barátságos belterekkel.
a négyhengeres motorokat csak a tesztek miatt írtam, mert azt is divat fikázni. persze, nem olyan prémium, de nem is annyiba kerül... XC90-ből azért adnak el nagyon sokat, mert a hülye amerikaiak lehet mégse olyan hülyék és úgy vannak vele, hogy a célra megfelel a négy henger is, még ha nem olyan fancy is. viszont továbbra is, nem is annyiba kerül. és azér 2-3-4 millából ott is lehet venni ezt-azt, márpedig kb akkora különbség van az azonos felszereltségű XC90 és Q7 között.
Q5 nem játszik, van XC60, sőt, XC70 is volt nem sokkal ezelőttig, igaz az A6 allroad konkurens.
Passatot nem keverném ide, közel sem annyira igényes konstrukció, mint az S90, sőt megmondom őszintén, amennyibe egy Passat kerül, annyiért elvárnám, hogy ne kisautóplatformra (MQB) épüljön. volt B5.5-öm, hát utána a B6 egy kalap szar volt.
utolsó audi, amiért még őszintén tudtam lelkesedni, az a b6 a4 volt, az annál újabbak nekem nagyon gyorsan megfáradtak formailag, a legújabbak meg túl lelketlen techno autók.
mondjuk ami neked van a3 az tetszik, még emberi léptékű, de az új a4 az számomra már visszataszítóan gépi, mintha a tervezési folyamatban sem vett volna részt ember.amúgy pont tegnap konfiguráltam össze egy octavia kombit (l&k 1.8TSI dsg, 9,2M Ft), egy leon kombit (1.8TSI dsg FR, 9,3M Ft) és egy golf kombit (1.4TSI dsg ACT Highline, 10,7M Ft) azonos felszereltségre hozva, ezek közül a leont venném, mert szerintem az octavia FL eleje nagyon csúnya, a golf meg nem tudhat a leonnál másfél millával többet, ráadásul gyengébb motorral... ugyanaz az MQB az alap, hangszigetelésen kívül itt nem hiszem, hogy óriási különbség lehet a három autó között. a hangolásbeli különbség is a leon malmára hajtaná a vizet, egy ilyen soft-sportkombi pont jó lenne a mindennapokra, hogy ne kelljen mantrázni, hogy de tökre megérte és ez amúgy is jó és tudatos döntés volt. míg egy mondjuk 125 lovas golfnál 8 milláért azért lehet sírnék belül...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Könyvajánló
- Milyen házat vegyek?
- Ezt magamnak...
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen routert?
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
- Aqara T2 mini 2 áramkörös relémodul, fogyasztásméréssel, motoros redőnyvezérléshez (Zigbee)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen